- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
M1-ben is van magasabb felszereltségnél deréktámasz, és bizony hatékonyabb, mint M2-nél.
Illetve az ülés mérete is nagyobb (vagy csak a kialakítása miatt hat nagyobbnak). Az ülőlap, viszont biztosan hosszabb.És akkor ha valóban ez a trend, akkor elhiszem, hogy a M3/fluence még kényelmetlenebb.
Nekem még tudod mi volt szokatlan a M2-nél, hogy a pedálok nem az üléssel szemben vannak, hanem kissé jobbra eltolva a középbox alá. Így folyamatosan hozzáérek a középső boxhoz- alul/felül/mindenhol, meg szokni kellett, hogy kissé jobbra tartom a lábaim, nem pedig egyenesen.
Illetve, a pedálok nagyon közel vanak egymáshoz, meg kell válogatnom, hogy milyen cipőben vezetek, pedig nincs gigantikus lában 44/45.
Pl. bakancsban, már a középbox miatt nem tudom a gázt nyomni, csak fékkel együtt, vagy a bakancs talpának élével, de az meg nem annyira kényelmes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Ha nem tetszik, akkor ugye tárgytalan, de szerintem a legjobb választás egy ph2 1.6 16V lett volna neked és nekem is Az azért egy fokkal jobban megy, szerintem az már elég a jó haladáshoz Mondjuk igazából nekem ez az 1.4 is tökéletesen elég mindenre, ha meg állatkodnék, arra ott a Volvo...
-
Reaper04
aktív tag
Ja ez meg a másik, tényleg
Nov 20-án jár le a műszakim, arra nekem is érdemes lenne lecserélnem a gumikat télire?
Mondjuk múltkor is 20 fok felett volt... ma sincs rossz idő.Valami állandó 7 fok alatt kell a télit lecserélni (kötelezően) ugye?
rob210: Rendben, köszi a tanácsot!
-
mycso
Topikgazda
Hát, nem vagyok benne biztos, hogy a garanciális autó annyira megfelelő lenne.
Nyilván, ha véletlen beesik egy garis probléma akkor jól jön, de lássuk be erre elég kicsi az esély, illetve ahhoz, hogy a garancia fennálljon az adott márkaszervizbe kell vinned pl.: kötelező szervizekre is. (+ mindenféle szervizre)Na már most, amikor egy olaj+ szűrők cseréért kiraknák eléd a 60-80K-s számlát, nem tudom hogy állna a szád. (nekem ez mindenestül megvan max egy 20-asból)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Garanciális autót manapság csak az vesz aki fossa a pénzt, pont azért amit mycso leírt.
Tresh elmélete pedig nem hülyeség francia autóból kevesebb ráfordítással lehet megbízható autót üzemeltetni.
A japánokhoz horror az alkatrész pedig a jó magyar utakon a futómű alkatrészek igen kelendőek.
Haver corollája 1.5 évente szilent cserére szorul. (a gyári eszméletlen drága az utángyártott ennyit bír)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt hiszem van némi fogalmi zavar.
A márkaszerviz feltétel a garancia érvényesítéséhez.
Ha nem partnerhez viszed, lehet 20-as de garinak lőttek.
(nehogy meglepődés legyen belőle)Az állításod pedig nem igaz.
Nem akarok vitatkozni, vagy ellentmondani, de drágább a japó.
Mindegyikhez drága sajnos, de a Renault olcsóbb mondjuk a Toyotánál.
A Fiat meg még olcsóbb, igaz abba nem is ülnék, de alkatrész szempontjából az az egyik legolcsóbb.A magyar átlag meg nem a 4-5 éves autók.
Tehát nem egy vadonat új autó alkatrész árait fogom nézni, én nem vesztettem el a realitásom teljesen.Sajnos nekem és a környezetemben élőknek vajmi kevés esélyük van 4-5 éves autóba ülni.
Ami elég szomorú úgy, hogy mind a ketten becsülettel dolgozunk az asszonnyal.Ez nem a mi és nem is az ő, mint sem a kormány szégyene, de ez nem ide tartozik.
Renault power
-
tresh
addikt
Másképp mondom annyi km van benne hogy azon a motor generál se segít már...és ami tetszene,kellene az régebbi szériás celica 90-es évek eleje de az összes le van harcolva erre értettem De én még mindig azt mondom nézd meg mit kapsz 1 misiért japánból és mit kapsz franciából utána egyértelmű lesz miért írtam hogy azok már halott autók japán részről jó tudom boyracer honda és társai vannak de azt inkább hagyjuk suzuki kategória nálam..illetve nálam a kinézet beltér is nagy befolyásoló tényező na most régebbi japó autóknál amire lenen pénzem a beltér enyhén hagy kivetnivalót számomra Persze 3-4 misiért én is japánba ülnék de még akkor is csak szig. benzinesbe )
-
mycso
Topikgazda
A köbére nekem mindegyik ilyen horribilis összeget számol. Adóval együtt közel 40k.
Amit írtam groupama/posta azokra meg 18-20k körül, szintén adóval és természetesen éves díj.
De mindjárt számolok egyet az általad linkelttel is.
Hanyadikáig lehet, egyébként felmondani?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
Ha mar szij tema: Tegnap vettem Tescos ablakmosot (tudom rob210 hogy szar, a de a tobbi 2eFt volt, sajnaltam erte). Amikor tettem bele a kocsiba, akkor par csepp rament a vezerszijra. Probaltam letorolni, de belul maradt egy pici alul, ahova nem ertem be. Ez mennyire art a szijnak?
Mert a hutoviznel irtak, hogy vigyazni kell vele, ne menjen ra. -
giigz
veterán
Várom már az esőket, havakat, hogy élesben is leteszteljem
Egyébként a vezérlést miért cseréljem le? Bármilyen szerelőt megkérdeztem, mindenki azt mondta, hogy a Gates szíjak elmennek 5-6 évet vagy 100.000 km-t. Ha az enyém most volt 4 éves, akkor jövőre vagy akár 2015-ben is nagyon bőven ráér lecserélni, és akkor sem késtem egy percet sem
-
giigz
veterán
Jelen helyzetben teljesen mindegy mit csinált, mit nem csinált az előző tulaj a kocsival, ha 100% biztos vagyok abban, hogy mikor lett cserélve a vezérlés, akkor fölösleges idő előtt kicserélnem, főleg úgy, hogy az elmúlt félévben 200.000 Ft-ot költöttem az autóra, biztos nem fogom elkezdeni az alkatrészeket (jelen esetben vezérlést) idő előtt cserélni.
Szerk.: Egyébként azt a 10 éves gumit ilyen szempontból nézve teljesen megértem, amikor megvette a kocsit megvette mellé télre ezeket a Kormoran gumikat, és amikor a gumik 8-9 évesek voltak (de még a profiljuk így is 4-6 mm volt), akkor úgy volt vele, hogy nem vesz most új gumikat, ezzel kihúz még 1 vagy 2 telet, és egyébként is, a következő 1-2 évben gyűjti a pénzt, nem költ a kocsira semmit, a gumi még bőven elmegy 1-2 szezont, nincs rajta sérülés, profil bőven megvan, max. öreg egy kicsit, és majd utána úgy is jön az új autó, majd költ arra...
Legalábbis én ha tudnám hogy 8 éves gumi van a kocsimon, de 1-2 év múlva eladom, biztos nem költenék semmit a kocsira, és szintén nem vennék új gumikat rá.
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Én ezt igy azért nem mondanám,mett érti a szakmáját szó se róla,jobb rensult szerelőt nem ismerek.FHP problémánál más autószerelő meg akart győzni hogy az inditókártya rossz,utána meg ha nem az akkor az AC pumpa,de abból csak ujjat rak be.Hát ne tudd meg mennyi az ára annak.Zolit felhivtam,mondtam a problémát,már vágta is rá hogy FHP jeladó csere 10 rongy anyaggal.Odamentem 5 perc alatt megcsinálta és akkor már csak 8ezret mondott.Nála inkább logisztikai gondok vannak,de azt betud;m a sok munka miatt,na meg a neje! Nem merek rosszat irni róla mert attól félek iderohan és leoditja a fejem.Még mindig az év eleji találkozásunk sokkhatása alatt vagyok.Az árai igaz néha magasak de másnál se külömb.Kuplung szett cserére év elején mondott 100-at.Sajnos másnál se olcsobb
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
giigz
veterán
-
aktív tag
Dehogy lesz havazas... az idokep csak par napra jelez elore a tobbit atlag alapjan szamolja. Ott is csak egy napra mutatja a havazast, nem hiszem, hogy egy nap alatt pedig 30 centi fog hullni. En iden nem szamitok hora... :S
(#25705) g.gergo: ertem, azert koszi!
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Nem is írtam sehol, hogy szemmel látnék vagy nem látnék valamit.
Amire válaszoltam az a futómű volt, hogy az enyémmel nem történt semmi a centírozás hiánya miatt.
Nincs is baj a vigyázással, de felesleges dolgokat/műveleteket nem csinálok.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Na jó, úgy értem, hogy nekem ha női, ha nem női, nagyon tetszik kívülről, annál jobban belülről, talán a kisebb autók közül a kedvenc belterem, nagyon jó vezetni, az 1.6 HDI jól megy, jól fogyaszt, az egész autó kényelmes, de mégis lehet sportosan vezetni, meg az egész olyan sportos/fiatalos, nekem bejön oszt' kész
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs