- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Rob210: Gondolom abban egyetértünk, hogy a viszkozitás az egy dolog a sokból ami jellemzi az olajat. Minősítésből legalább olyan kell amit előírnak, K4M esetén nem nehéz, mert A3 is elég(legalja), ajánlott legalább A3/B4.
És ha A/B4 0W30től félünk, közben az A5/B5 5W30 hígabb. Persze, az emberek b.sznak rá mert csak xWy-al akarják letudni...
Ezért is írtam példának a TU3-at is, ott is a Total ajánlását követve láss csodát, tök jó bele az A5 - és még akad jó pár példa. Mármint nincs csoda, a Ladába kellettek a sűrű olajak, a 40-esek. Az elmúlt 20 évből nincs olyan motor, amibe ezek ne lennének jók (1-2 ősrégi 1.8as esetleg ami még a 80 évekből származik).
Ha a gyártó partnere leírja hogy jó bele, elhiszem. És igazuk szokott lenni.Azt hagyjuk már, hogy a hidegoldal miatt mondjuk valamire hogy híg; ha a melegoldal egyezik! Addig 5-10× sűrűbbek hidegen (langyosan) a motorolajak 40°on, és mondjuk télen 0°fokon még nagyobbra nyílik az olló (csak ezt kevés adatlapon tüntetik fel azért a 40°os adatot nézem). Nyilván látott más is olyan videót amiben olajat csorgatnak hidegben, de Gajdán Miklósnál is van 1-2 idevágó anyag.
Azt ne mondjuk hogy azért nem jó valami, mert 9,5-12 helyett 100-80-60 mm^2/s sűrű az olaj amíg bemelegszik. Főként, hogy a 0 és 5 jelölés csak a -40 vagy -35°ös szivattyúzhatóságot jelenti.
Písz.Lamergyuri: Nekem is 3 állású monostabil a ködlámpa kapcsoló gyűrű, külön lehet elsőt-hátsót.
atosan: Bárdinál van több is, két kategóriban, én Wynns-t használtam.
Szeleptisztítók (Fojtószelep tisztító spray) illetve Karburátor tisztítók (Fojtószelep tisztító spray)
A EGR tisztító spray 200ml kicsi, könnyen odafér a fojtószelephez; most a WYNN'SKarburátor tiszt. spray 500ml vettem, azt már csak a szárral lehet használni. Kb 5-6 éve használom a család autóin évente 1-3×.
Légszűrőházról fojtószelepre menő csövet lehúzzuk, gázfröccsöket ad valaki bő 2000-ig, amikor nyit a szelep, gyorsan befújunk annyit amit beszippant.
Van aki állandó fordulatnál csinálja, [link] de kevésbé szeretem mert az alján áll a lé; nyitogatva meg beszippantja mindet.
Nem egy betegágynál, hanem megelőző/karbantartási célra érdemes használni. (Bár van szerelő aki olyankor is használja, de azért sok dzsuvát nem szíveene küldenék át a katalizátoron.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Yettel topik
- Router gondok
- Politika
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...