Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz mycso #68994 üzenetére

    Nekem idáig átlag 3-4 decivel többet mutatott; most szombaton a mogyoródi tréningen viszont 6.3ról 6.8ra ment fel az átlag (több mint 500km volt addig már előtte a tripben) rövid idő alatt, és úgy tűnik így már több mint fél literrel tippelt fölé.

    Erről jut eszembe, hogy elég szokatlan a Megane (kombi) hangolása. Nem csak a frissítés, hanem az autó (és a PremiuContact6 is új nekem) megismerése miatt is mentem (szerencsére mindhárom pályán mentünk) mert közúton nem nagyon éreztem hogyan jelzi, hogy sok.
    Jellemzően a hasonló autók az orrukat tolják, de ez nem nagyon akarja. Érdekes az is, hogy ez az első autó aminél a terhelt autónál sem kell hátra többet fújni a gumiba - sőt, hátra mindig 3 tizeddel kevesebbet ír elő (főleg kombi létére).

    Na, tegnap összeálltak ezek a dolgok. Hamar kirakja a fenekét; orrtolásig sosem jutottam el vele (csúszós/váltakozó burkolaton). Mentem már többféle motor/hajtásképlettel, de ez némileg meglepett. Még izgágább...illetve inkább farnehezebb mint a (normál változatokhoz választható) sportfutóműves kompaktok. Hogy ebből mennyi a tudatos, mennyi ami így sikerült, jó kérdés. Igaz, az ülés, üléshelyzet, kormánypozíció (eltolás üléshez képest) is inkább sportosnak számít kategóriájában.

    Érdekes, hogy a TCS-et hiába kapcsolja ki az ember, ha akció van, visszakapcsol (vagy már 35 fölött tuti, de inkább azt tippelem hogy csak az ASR része lőhető ki, az ESP nem, és visszakapcsol elég hamar).

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák