Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Nordik #68261 üzenetére

    Az én szívó benya 1.6 offosom kapot vitaminkúrát és egy gyáriasan halk forgatott dobott (célom alul egy kis nyomaték visszaszerzése volt; előtte 1.8as volt, és az utód 1.6on ugyanaz volt a váltó áttétel).
    Ott a gyári nyomatékmaximumot padon mérve 3300on már leadta, és persze most is 4000en volt a max, csak természetesen több - azaz kb tíz lovat hozott, és kb 800rpm-el korábban lehívható volt a gyári nyomaték (előtte mérést nem csináltattam).
    Ami fontosabb/jobban érezhető, hogy az egész nyomaték görbém egy kb 10Nm-el 'fentebb költözött', kb mintha egyel magasabb fokozatban lennék. Rugalmassági mérés 20%-ot javult, fogyasztás egy picit (kb 5%) apadt. 2/3adban a chip, 1/3adban a dob csere hozta ezt össze (a Picassonak elég sokat fojtott a hátsó dob).

    Az atc.hu oldalán van három K4M 16V 1.6ossal is mérés; ha úgy érzed hogy már tuti nincs ellustulva (hónapok óta kormolod ki, és már nem javul többet) akkor szerintem megéri vele foglalkozni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák