Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz 4Grider #79984 üzenetére

    Aha, akkor csak nem ússza meg bemenni megint helyi ügyfélszolgálatra barátomnak az elektronikus jelszavát megváltoztatni (nem emlékszik mit adott meg anno), mivel azt ma ügyfélszolgálat személyes felkeresésekor nem tette meg viszont nem is tudtak neki segíteni, 1220-on meg azt se tudták miről beszél.

    Nem egyszerű a történt, de legalább reméltem, hogy email-ben megfogalmazva a problémáját értő kezek közé kerülne.

    Pénteken rendeltünk számítógépen mytelenor fiókba belépbe egy telefont, ahol Hyper M Talk spec tarifát (12 hónapon keresztül 10% kedvezmény) lehetett kiválasztani díjcsomagnak. Kosárba rakást követően a rendelés következő képernyőjén viszont nem látszott a 12 hónap 10% kedvezmény, ezért felhívtam 1220-at és rákérdeztem mi újság ilyenkor: annyit mondott az ügyfélszolgálatos, hogy ezt a kedvezményes díjcsomagot csak bizonyos előfizetések esetén kínálja a rendszer és, ha a rendelés folyamán máshol nem változtatunk rajta, akkor hiába nem írja az oldal a 12 havi 10%-os kedvezményt a végén érvényesülni fog az előfizetésre.

    MyTelenor fiókban viszont kedvezményeket nem tüntetik fel ill. elektronikus előfizetői szerződést sem lehet megtekinteni...érdekes ez is megérne egy misét...emiatt személyesen bement ma helyi Telenor ügyfélszolgálatra megérdeklődni, hogy valóban él-e a kedvezmény, de ott online rendeléssel kapcsolatban semmit nem tudtak barátomnak mondani semmit (és persze hiába mondtam változtassa meg a jelszavát, amire nem emlékszik eszébe sem jutott - pedig ott is meg kellett volna adnia, de végül más úton azonosították be).

    1220-on pedig nem látták se hírét se hamvát a 12 hó 10% kedvezménynek feltüntetve a Hyper M Talk csomagjánál. :F

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák