Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz 4Grider #102772 üzenetére

    Köszönöm a választ mindkettőtöknek! ;)

    (A Telenor mobilnet példát gondolom általánosságban írtad; és egyébként valóban jól hangzik az a rendelkezésre állási idő. Bár a Yettel kapcsán nem feltétlenül releváns, hiszen másik szolgáltatóról van szó. Vagy mégis?)

    A kötbérre egyébként azért kérdeztem rá, mert a Vodafone-nak sajátos elképzelése van a szolgáltatás rendelkezésre állásával kapcsolatban. (Elődje, a UPC is így volt ezzel.)

    Elméletileg, ha például egy adott hónapban, minden egyes napon reggel 6 órától éjjel 11-ig nem üzemel a vezetékes szolgáltatás, akkor teljesítették azt a vállalásukat, hogy "a hibát 72 órán belül elhárították".

    A teljes havidíjat természetesen egy-egy ilyen hónapra is elvárják.

    A hálózatuk elavult, a szolgáltatásuk minősége gyalázatos, amit 1989 óta Kábelkom-UPC-Vodafone TV, és vagy 20 éve UPC-Vodafone internet előfizetőként most untam meg.

    Azért kezdtem el olvasni ezt a topic-ot tegnap... Már két oldalt visszaolvastam, de lesz még néhány kérdésem.

    A Yettel most meghirdetett 90 napos kipróbálási akciója (és mindaz, amit írtatok a szolgáltatásról) nagyon csábító.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák