Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EA's hit

    őstag

    válasz Viktor0610 #96585 üzenetére

    Ilyen szintű ismeretekre nincs szüksége egy átlag Yetis dolgozónak, de basszus, még az új tv alap bejelentkező felületét sem ismeri a kollégák 90%-a, egész egyszerűen azért, mert sosem látta. Nem beszélve arról, hogy mi van belépés után, milyen a menürendszer, mi van ha mondjuk nem sikerül a belépés. Márpedig ha az ügyfél nem tud valamit, nem megy neki valaki, akkor vagy bemegy üzletbe segítséget kérni, vagy felhívja a 1220-at. Mindkét esetben olyan emberektől próbál segítséget kérni, akiknek önhibájukon kívül fogalmuk sincs semmiről, mert soha nem látták még az új Yettel tv felületet, vagy talán egyszer 5 percre. De azért a megoldást tudniuk kellene mindenre. A régi Yettel tv-nél legalább az ingyenes alapcsomaghoz hozzáfértek a kollégák ingyen (többhöz persze akkor sem), de most semmihez. Bármelyik átlag ügyfél, aki előfizetett a tv-re, többet tud annak a működéséről, mint a cégnél dolgozók 90%-a, és ez nagyon gáz, egyben tökéletesen jellemző is a cégre.

Új hozzászólás Aktív témák