Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz FIREBLADE78 #91180 üzenetére

    Dettó.
    De hogy miért jelent nekik ekkora kihívást hogy üzleti fiók is engedélyezve legyen appban..🤷
    Sms kód meg szintén nem érkezik meg.

    Ráadásul ott is össze vissza varialnak. Yettel fiókkal is.
    Mikor megkötöttem csak ügyfélkártyával engedett regisztrálni, ezt kilőték nem volt kb semmihez jogosultság, utána mondták regisztráljak telószammal, ez ment egy darabig, megint eltűnt minden jogosultság. Regisztráltam ugyfelszinten, ment egy darabig, most ott sincs semmihez jogosultság (számlák se).
    Szóval megint nem tudok számlát fizetni se online. De nem is érdekel, küldjék csak felszólítást, ha korlátoznak vagy kamatot/büntit számolnak fel ügyvéddel megyek nekik (egyeztettem már vele).

    Nem érdekel hogy van személyes és ATM, én az online fizetést választottam Yettel fiókhoz kötötten. Ráadásul mint céges ügyfél nekem kellenek a számlák, anélkül egy fillért se. Én tartom magam ahhoz hogy fizetek, ők tartsák magukat ahhoz hogy a megállapodott módon fizethessek.

    [ Szerkesztve ]

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák