- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung LCD és LED TV-k
- ZIDOO médialejátszók
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bluetooth hangszórók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08176384
törölt tag
Bár az 5G minőség romlása már a Yettelt is elérte. Náluk ugyanaz a jelenség mint a Telekomnál pár hete, hogy a beltéri lefedettség instabil lett erősen. A router is sokszor elveszíti az 5G jelet, néhány hete még soha nem volt ilyen, most napi többször is előfordul.
[ Szerkesztve ]
-
juliabrilke
veterán
A Yettel mire játszik az OtthonNet előfizetéseknél?
Rákerestem a címemre, 4990Ft-ot írt havidíjnak, megrendeltem a sim kártyát és a routert utánvétellel. A számlán 7990Ft van természetesen amit jeleztem is nekik telefonon 2x. Annyit mondtak, hogy nem kell izgulni, 4990Ft lesz a havidíj.
Természetesen a 3 ingyenes hónap után megjött a számla és 7990Ft-ot kérnek. Ügyfélszolgálatos meg győzköd, hogy hát ennyi a havidíj, de utána néznek és majd értesítenek...
-
-
#08176384
törölt tag
válasz juliabrilke #89602 üzenetére
Nálam írják az otthon net pró lehetőséget, de eszembe nem jutna kérni, olyan instabil a hálózat néhány hete. Amúgy sem engedek ZTE cuccot a lakásba. Volt két ZTE router, amik 1 hónapos korukban két hét különbséggel múltak ki végleg, javíthatatlanul. HUAWEI cucokkal ilyen gondom soha nem volt. A routerem is lassan egy éves és hívatlan.
[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
válasz juliabrilke #89602 üzenetére
Arra, hogy keverik az előleget a havidíjal.
Rengetegen vannak( köztük én is) akik neten rendelve( routerrel) 7990Ft fizettünk amiből levonják a befizetést. Ez igy is volt mivel 4. hónapban is 0Ft.os számla jött.
Nálam elismerték a hibát valami paramétetezési hibára utalva ettől függetlenűl fizesem most be a 7990Ft ls majd levonják ill. a következő hónaptól átállítják a fizetést ami az én esetemben 3990Ft.
Szerintem meg csak egyszerűen aki 7990Ft fizetett online rendelésnél automatikusan arra rakták, mert lusták voltak utánanézni. Az ügyintéző a bejött papirokon lévő összeget vezette fel. EnnyiMI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
#08176384
törölt tag
Ezek mind jó kis adathalász appok, mint a MOL move és társai. Csodálatosan összegyűjtik a fogyasztási kosarad, a mozgásod, stb és a végén komoly pénzekért ezeket az adatokat eladják olyan marketing cégeknek, akik utána öntik rád a szemetet reklámok formájában. De ingyen pisi van cserébe a kúton…. Évek óta nem használok Facebook-ot, instát és társait, nem rakok fel ilyen appokat és érdekes módon azóta elmaradtak a spam e-mailek, stb. Böngészőben jönnek reklámok az igaz, de ott max az alapján amit megnéztem pár napja.
[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
válasz juliabrilke #89602 üzenetére
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
juliabrilke
veterán
válasz eFeMeR74 #89606 üzenetére
Szintén annyi volt az előleg, de havidíjnak is ennyit mondanak most. Ügyfélszolgálatosnak is mondtam, hogy keressen már rá a címemre, ott is 4990Ft-ot fog látni. Most meg lehet őket hívogatni, hogy ugyan mondajak már valamit.
"Végül is fizesem be a rosszul(túlszámlázott) számlát és majd jóváirják." I
gen, 4 hónapja is így indult, hogy azt az összeget ne figyeljem ami rajta van, mert 4900Ft lesz gyakorlatban. Látom.@Siofok000: a sebességet inkább nem is mondom. Még 5k-ért is határeset másodlagos netnek, jelerősség se fantasztikus, pedig az antenna 200m-re van kb. légvonalban, csak hát ügye túlterhelt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Sofian #89605 üzenetére
Soha nem csatlakoztam ingyen wifire és soha nem is fogok. Ez nálam ilyen becsípődés
(#89607) Siofok000
Egyetlen ilyen appom van, a Lidl, lévén hetente sok pénzt hagyok ott náluk és gyakran adnak jó ajándék cuccokat. Semmilyen soc-media oldalra nincs regem - a PH az egyetlen
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
p2pp
őstag
válasz martonl #89596 üzenetére
Az Odvaskő Étteremnél kellett volna telefonálnom lennt a főút mellett. Pikocella az Étteremben simán elég lenne ahogyan pl. Királyréten is van 2 is. A túraút közben nem volt rá szükség. Osm van és Locus túrista térkép. Csak GPS kell nekik. Szuperül működik mindkettő.
Nem is várom el, g túrázás közben mindenhol is legyen.Iphone 16 Pro 18.0 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme
-
4Grider
nagyúr
válasz juliabrilke #89610 üzenetére
Az még a jobbik eset, ha a címeden nem változott a havidíj. Az én címemen 3990 Ft-ról 7990 Ft-ra változott a lite bevezetése óta az otthonnet havidíja. Ha idejében rendeltem volna, most küzdhetnék velük...
-
MODERÁTOR
válasz juliabrilke #89602 üzenetére
Szerintem semmire sem "játszik", sima számlázási problémáról van szó.
Kivizsgálják, beállítják a jó havidíjat, jóváírják a különbözetet.Xiaomi 13T
-
Orgi
addikt
Én minden szabadidőmben, minden hétvégén folyamatosan túrázom. Meglepő helyeken is van 4g térerő, az Odvaskőnél is sokszor jártam, de már nem emlékszem, volt-e konkrétan ott, de szerintem akár közösen is, az igazi turistamágnes helyekre, ahol rengetegen túráznak, rakhatnának vmit a szolgáltatók. Engem az zavar, hogy többször jelzett helyeken még 2 csík térerőt a telefonom, de a valóságban már hívást nem enged kezdeményezni (pl Burok-völgy emlékeim szerint).
-
MadMancs
veterán
-
#76055552
törölt tag
válasz martonl #89618 üzenetére
~90 km-re fogtam GSM jelet az állomástól. Akkor (1999-ben) nem volt bekapcsolva a roaming a kártyámon (vagy nem is volt még elérhető a szolgáltatás westel dominóra...a fene sem emlékszik). Külföldön voltam, túráztam, és egy hegycsúcson "2 pálcikám" volt a 3210-essel. Persze a távolság miatt nem működött...
-
#08176384
törölt tag
Budaörsi MOL kúton most csináljak a torony fejlesztést. 5G egyenlőre nem lesz, csak új RRU és valami geozást mondott a technikus. Az lenne az optikai betáp?
-
#08176384
törölt tag
-
MODERÁTOR
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz juliabrilke #89602 üzenetére
Hát ez mekkora!!!
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz Viktor0610 #89615 üzenetére
"Sima számlázási probléma..."
-
tomp
félisten
válasz #08176384 #89600 üzenetére
Még szerencse, hogy nem szerintemre megy a hálózat...
"A munkálatok elvégzésére 00:00 és 05:00 között kerül sor, és az alábbi szolgáltatásokat érintheti:
belföldi és roaming hívásindítás, valamint hívásfogadás – legfeljebb 15 perc;belföldi és roaming adatkapcsolat létesítés (mobil internet, GPRS szolgáltatás) - legfeljebb 15 perc időtartamban."
Szövegértés megy?
30-án meg a 2G-nél lesz ilyen. Akkor a te értelmezésed szerint azt is lekapcsolják végleg.Ezek szimpla site/route helyszín karbantartások és már eddig is voltak ilyen munkák.
-
MODERÁTOR
válasz RoyalAirForc #89625 üzenetére
Lehet, nem a legjobb jelzőt használtam, de arra akartam utalni, hogy nem játszik semmire a cég.
Valószínűleg hibáztak, amit a hibabejelentés alapján kezelni fognak.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Viktor0610 #89627 üzenetére
Ezt én elhiszem, csak nem egyedi( egyszeri) esetről beszélünk hanem sokrol.
És miért is nem tudnak nekem vagy bárkinek jó számlát kiállítani?
Jóváírják rendben. Vagyis ha most befizetem a rosszul számlázott havidíjat akkor elméletileg a jövő hónapban megint egy 0 ás számlát kéne kapnom. Kiváncsian várom. A mai világban tényleg rohadt nehéz strornozni egy e számlát és kiküldeni a jót. Főleg, hogy elismerték a hibát de nem javítjuk minek is . Nem itt bonyolítjuk a dolgokat. Jóváírják vagy nem. Szerintem ez inkább röhejes.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
MODERÁTOR
válasz eFeMeR74 #89628 üzenetére
Mi alapján írod, hogy sok ilyen eset van?
A megoldás lehet, nem a legjobb, legügyfélbarátabb, de a vége ugyanaz. A havidíj beállításra, a pluszban kiszámlázott díjak jóváírásra kerülnek.Ha pedig tényleg sok ilyen eset van (ami nyilván nem lehetetlen), akkor pedig központilag szokták javítani/jóváírni.
Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Viktor0610 #89630 üzenetére
Az alapján ,hogy az összes ismerősöm igy járt akinek TelenorOtthonNete van és a neten rendelte. Az egyik poénkodott is, hogy várjam ki a végét mert ők már megkapták a rossz számlát és akkor én még nem. Neki lett igaza.
Tudom nem szándékos csak mégis így sikerült.
Mint említettem aki 7990Ft előlegel vette azok jártak így szerintem. Legálább is nálunk mindenki.
Magyarán szerintem automatikusan azt állították be havidíjnak amit először befizetett.
Csak éppen az előleg.dok helyen nem = a havidíjal.[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
#76055552
törölt tag
válasz eFeMeR74 #89628 üzenetére
A telekomnál nem kell befizetni egy "megreklamált" számlát/vagy annak azon tételét amivel nem értesz egyet.
Itt meg fizesd csak be...Ha a yettelnél is úgy lenne, akkor nekik lenne érdekük, hogy minél hamarabb tisztázzák a helyzetet, és helyes számlát állítsanak ki, amivel fizethetsz. De így... -
MODERÁTOR
-
juliabrilke
veterán
válasz eFeMeR74 #89632 üzenetére
Nálam is pont ez a helyzet.
Netes rendelés, 7990Ft az előleg, 4990Ft lenne a havidíj.Telefonban az ügyfélszolgálatos meg erősködött, hogy amennyi az előleg annyi szokott lenni a havidíj. Pont az ilyen helyzetek miatt nincs egyetlen beszedési megbízásom se számlákra.
A problémát biztosan komoly feladat lenne kijavítani.
@Viktor0610: lehet, hogy korrigálják majd, de nekem kell őket sokadik alkalommal hívogatni és foglalkozni vele. Meg nem voltam meggyőzve, hogy az ügyfélszolgálatos megértette/elfogadta, csak nyitott rá egy panaszt, amire azóta se jött semmi visszajelzés.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz juliabrilke #89635 üzenetére
"A problémát biztosan komoly feladat lenne kijavítani. "
Honnan tudod, mekkora feladat lenne kijavítani? "Szeretem ", mikor a teljes helyzet ismerete nélkül ilyeneket beírtok.
A szerkesztésre:
A panasz válaszadására max. 30 nap áll rendelkezésre. Nem tudom, mikor tetted a bejelentést.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
eFeMeR74
senior tag
válasz juliabrilke #89635 üzenetére
Na itt a probléma amikor az ügyintéző meg van győződve, hogy az előleg= a havidíjal.
Pedig sok esetben nem.
Arról nem beszélve hogy az előlegből levonta.nálam a 4. hónap díját.és meg is kaptam a 0 Ft-os számlát mégis az 5. hónapban kiküldi a rosszat.
Csak azt nem értem, hogyha megrendelem és ott a havídíj összege akkor miért az előleggel foglalkozik az ügyintéző.
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
martonl
senior tag
válasz #76055552 #89619 üzenetére
Akkora távolságnál már az eltérő adóteljesítmény is gond lenne, a telefonnak a maga kis 2W-jával és a kis antennájával kéne "visszaszólni" egy sokkal nagyobb adóteljesítménnyel sugárzó bázisállomásnak. Utóbbi jelét a telefon még vígan veszi, de visszafelé ez már nem biztos.
-
Landsmann
addikt
válasz #76055552 #89619 üzenetére
Vagy 20 évvel ezelőtt nekem is jöttek a külföldi szolgáltatók. Román, szerb és horvát. A románt még megértem, mert 45 km a határ, de a horvát határ légvonalban is 340 km. Pedig itt az Alföldön voltam nem magaslati ponton. Valószínűleg a terjedési viszonyok miatt tudtam fogni, de mindössze 2 napig tartott a dolog. Természetesen egyikkel sem tudott mit kezdeni a telefon, nem tudott ráállni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
juliabrilke
veterán
válasz Viktor0610 #89636 üzenetére
Csütörtökön jelentettem be, számlát fizetni meg 06.03 határidővel kell.
Mondjuk én nem ragaszkodom, hogy reklamációként kezeljék a kérésemet.
Elég ha az ügyfélszolgálatos elemzi a problémát és korrigálja, utána meg továbbítja a visszajelzést a központba, hogy másoknak ne legyen már hasonló. -
MODERÁTOR
válasz juliabrilke #89640 üzenetére
"Elég ha az ügyfélszolgálatos elemzi a problémát és korrigálja, utána meg továbbítja a visszajelzést a központba, hogy másoknak ne legyen már hasonló."
Az ügyfélszolgálatos kollégáknak nincsenek ilyen jogkörei.Xiaomi 13T
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz Viktor0610 #89641 üzenetére
Valótlan információkat, rossz tájékoztatásokat van jogköre adni?
-
MODERÁTOR
válasz RoyalAirForc #89643 üzenetére
Nem jogköre van erre, hanem esélye, hogy nem szándékosan ilyet tesz.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
MadMancs
veterán
válasz #08176384 #89621 üzenetére
Ha nem szedik össze magukat,meglepetés fog érni.
Székesfehérvár, hármashidi buszmegálló (Lidl körforgalom). Ott eddig 5G is volt, ma ahogy jöttem haza melóból csak 3G volt Biztos rossz gombot nyomtak megVárpalota, itt egyenlőre elérhető még 2/3/4/5G is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
juliabrilke
veterán
válasz Viktor0610 #89641 üzenetére
Akkor erre mi a megoldás?
Várok 30 napot, számlát nem fizetem be és imádkozok, hogy 1 hónapon belül legyen valami válasz? Azzal, hogy befizetem elismerem a számlát, tehát ha azt mondják 8k mostantól akkor ez van.
Pl. az utolsó ügyfélszolgálatos azt monda, hogy 8k van a számlán, 8k az előleg, ezért 8k havonta. -
4Grider
nagyúr
válasz juliabrilke #89646 üzenetére
Az, hogy ragaszkodsz a reklamációhoz, amit meg kell válaszoljanak 30 napon belül és korrigálniuk kell, ha a szerződésedben alacsonyabb havidíj áll.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Elektromos autók - motorok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Facebook és Messenger
- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Overwatch 2
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest