Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joci761

    tag

    2001-óta vagyok Pannon-Telenor előfizető. Számlák mindig rendesen fizetve a 10 év alatt. Soha nem volt elmaradásom. Párom most sokat van külföldön. Mobilon tartottuk a kapcsolatot. Kaptam egy sms-t , hogy az ügyfélszintű forgalmam elérte a limitet. Ügyfélszolgálat közölte fizessek be 45 e ft-ot, különben egyoldalúsítják az előfizetéseimet, amit meg is tettek 48 ór elteltével. Szerintük ez így jogos. Semmilyen alternatívát nem ajánlottak fe, illetve annyit hogy nem 24 órán belül egyoldalúsítottak,mivel jól fizető ügyfél vagyok Az ÁSZF-re hivatkoztak, hogy a szolgáltató nagy roaming forgalom esetén kérhet előleget. Előleget? 45 e ft?????Ja 6 előfizu van a nevemen családi csomag opcióval. 10 év hűség ennyit számít nekik. Nekem is ennyit fog a ha letelik a hűség húzok....

    Comodo forever

Új hozzászólás Aktív témák