Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz simpley #72124 üzenetére

    Telenornál: anno volt hálózati sebesség problémám. Minden oké válasz. Nem nem oké, amit aztán be is láttak. Házhoz jött egy telenoros technikus egy mérővel és vizsgálta a dolgot. Látott is bugot a hálózati naplózásban. Oké bugfixáltak. ZTE hálózat modernizáció elején volt ez. Hipernet 84-es tesztem után csak úgy követeltek pénzt. Be kellett fizetnem különben kötbért raknak a másik meglévő előfizetésemre. Kértem vissza de nem adták. NMHH segytségével vissza adták kárpótlással együtt amit az NMHH miatt ajánlottak fel. Ezt mondták is! Erről már hivatalos postai levelet is kaptam a telenortól de gondolom szintén a hatóság miatt voltak kénytelenek postai levelet küldeni. Ez után egy darabig kiemelten figyeltem rám és mindig mindenben azonnal ugrottak. Utána volt a 4G-s hibám is. Több mint 3hónapig tagadtak mindent. Balhé után belátták, hogy valóban hiba van. +1hónap volt a javítás. Küldtek egy pár soros bocsika üzenetet aztán annyi. Csak azért kaptam kötbért mert elküldtem nekik a pontos NMHH-s kötbér törvényt amit már szóról szóra tudok fejből. Több mint 130ezres kötbért kaptam.

    UPC-nél volt net hibám: többször kijöttek és mérték a kábelt mivel látták a hibát sőt mutatták is! A hiba lezárása után maguktól mondták, hogy kötbérre vagyok jogosult mivel jelentősen túlléptük a határidőt. 1hét elteltével újra hívott a technikus, hogy valóban megjavult e a hálózat.(Utcai Node szekrényben kellett hardvert cserélni)
    2 között óriási különbség van! Miért vagyok ennek ellenére még mindig telenoros? Sajnos náluk van a legjobb tarifa... Gondolom azért olcsóbb mert nem kell megfizetni az ügyintézést és a dolgozók bérét mivel nem nagyon dolgoznak... :D

Új hozzászólás Aktív témák