Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #22622464

    törölt tag

    válasz mephi666 #59709 üzenetére

    Sziasztok,

    Pont most kerestem rá a fórumban ilyen sztorira és meglepetten olvastam a történeted. Tegnapelőtt hasonló tartalmú intrumos fizetési felszólítást kaptam én is egy 2013. májusi tartozásról:
    tartozás 1792 Ft
    tételes vásárolt kamat 1272 Ft
    saját késedelmi kamat 37 Ft
    végösszeg 3101 Ft

    Tehát 3101 Ft-ot kellene 10 napon belül befizetnem, hát a nagy lófütty...

    2013. májusában vittem el a számom a Telenortól a Telekomhoz, megtörtént a számlazárás, egy árva hang nem jöttt utána arról, hogy tartozásom lenne. Se levélben, se emailben, se telefonon, sehogy.

    Időközben elköltöztem új címre, valamint 2017. augusztusában újra Telenoros előfizető lettem (szintén számhordozással, időközben már a UPC-től). Szerződéskötéskor (Allée) az ügyintéző egy szóval nem említette, hogy bármiféle tartozásom volna a "múltból". A rendszerben átvezette az új lakcímemet, majd a számhordozás is sikeresen végbe ment. 2017 novemberben az előfizetést feltöltőkártyásról változtattam, az is rendben megtörtént.

    Tegnapelőtt anyám hívott, hogy valami levelet dobtak be az intrumtól, majd menjek el érte. Simán feladva, se ajánlott, se tértivevény.

    Tehát ez a levél a régi címemre jött, ahol már csak a szüleim laknak, az új címemen semmi értesítés.

    Gyakorlatilag meg se kaptam...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák