- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
No a mai napon telenor forródrót volt nálam. Délelőtt 2x keresrek sikertelenül. De nem adták fel! A harmadik sikeres volt. Mikortól nem korlátlan a korlátlan adat. Elmondtam. Ok, továbbítja a xy csoportnak.??? Az első ember továbbította már. Mintha csak az asztalon a másik ügyintézőhöz át tolta volna a hibámat. Most 6után újra hívnak. A megadott napon volt valóban korlátlan és nem korlátlan adat is. Pontosítani kellene. Ok. Indítsam el a zenét és váltogassam a zenéket, hogy a lehető legtöbb forgalmat generálja. Ok. 10perc alatt majdnem 900MB elment.
Nemrég visszahívott az illető, hogy akkor pontosan mikor ment a Tidal. Ok.
A mai napon többször mondták a "Köszönjük az együtt működést!" kijelentést mint az elmúlt 3évben összesen.
A 3hónapos hibámnál 1x sem hívtak fel délután 3-nál később. Soha. Most addig hívogattak amig nem értek el. Ma 6x hívtak. Ebből csak 3x értek el.
Csak nem Alexandra Reich van ilyen jó hatással az ügyfélélményre? Ha igen akkor nyugodtan kihagyhatták volna a C.L. időszakot. Előtte nem volt gondom. Az idejében NMHH ügy, 3hónapos hibát tagadjuk eset emiatt 130+ezres kötbér. Októberben már kettős dolog volt. MyMusic első hibáját pár nap alatt javították majd a 2. hibát igaz tagadták de javították fű alatt pár nap alatt. Itt már volt valami változás.
Most pedig teljes fordulat. Remélem így marad! -
chester99
aktív tag
Üdv!
Flottás csomaggal térnék vissza aTelenorhoz, érdeklődnék milyen most a hálózat a mostani Telekomhoz képést? Érezhető a hálózati külünbség? Olyan flottát találtam amit vétek lenni kihagyni, csak tartok a gyenge hálózattól...
-
mokalade
tag
válasz darvinya #43200 üzenetére
Csak itt a fórumban olvastam, máshol nem találkoztam ezzel az akcióval. Pedig szoktam kapni üzenetet ingyenes net napokról. Köszi az infót!
Feltöltöttem az egyenleget, jött a visszaigazoló sms, amiben benne volt az ajándék korlátlan Hipernet 7 napig leírása. (Ez baráti azért.) Küldtem vissza sms-t Hipernet szöveggel, de még nem jött visszaigazolás.
Kipróbáltátok, mennyi idő volt mire visszaigazolták, hogy él a 7 napos net?
-
mokalade
tag
válasz darvinya #43204 üzenetére
Sajnos nekem sem jött visszaigazoló sms, de kipróbáltam és a feltöltésből származó ajándék netet el is használtam... elfogyott és lekapcsolt.
1220 felhívásával azonnal aktiválták a 7 napos korlátlan Hipernetet, jött is visszaigazoló sms és minden jó.Figyelem, meg kell győződni róla, hogy bekapcsolták-e, mielőtt használjátok, különben a saját keret fogy el!
Erre én jelenleg csak a 1220-at tudom, ha nem érkezett visszaigazoló sms. -
MODERÁTOR
-
mokalade
tag
válasz Viktor0610 #43206 üzenetére
Windows Phone féle MyTelenorban kerestem, de nem találtam ilyesmit.
Nálam gáz nincs amúgy, mert az 1500-as feltöltés utáni ajándék net is csak 7 napig lett volna használható. Arra meg van ugye most már korlátlanom. :-)
-
csecso22
tag
Sziasztok
Van nekem egy Hipernet Home L előfizetésem,és szeretném akitválni a 100GB éjszakai adatforgalmat,meg a MyMusic-ot,wzt hol tudom megtenni?"Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot"
-
mtomi95
senior tag
Van egy M-es tarifa csomagom, amihez kötöttem egy telefont is több mint egy éve, két évre.
Kérdés:
Még nem járt le, de van lehetőségem telefont váltani. Nos kinéztem egy telefont 5 ezret kellene ráfizetnem. Na már most ha ezt meglépem a mostani le nem járt telefont azt vissza kell adni, vagy megtarthatom mint mikor lejár a hűség és új szerződést kötök?Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
4Grider
nagyúr
válasz mtomi95 #43211 üzenetére
Ha készülékcseréről van szó, ezen az oldalon mindent megtalálsz:
https://www.telenor.hu/keszulekcsere
Ha nem megy a szövegértelmezés, akkor egy mondat az oldalról:
A készülékcsere igénybevételének nem feltétele a Telenortól korábban vásárolt, az adott előfizetés kapcsán nyilvántartott készülék leadása vagy beszámítása. -
MODERÁTOR
-
mtomi95
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
A helyzet azonban nem ilyen egyszerű. Ahogy nézem új tarfiák vannak Blue néven. Ez nem egyenlő az én Telenor MyTariff M előfizetésemmel! Így semmi lehetőségem készülék cserére, csak ha újítok gondolom. Ha lehet egyáltalán ilyet.
A mostani Blue M kedvezőbb, olcsóbb havidíjjal van, szóval ezt szerintem nem is kérhetem, mert nekem azt mondták annak idején, hogy lefelé nem lehet tarfiát váltani. Csak a Blue L-t választhatom, viszont az már annyira nem is szimpatikus, talán egy kicsit az a nulla forintos S6 Edge miatt , de szívem szerint Blue M-re váltanék, vagy újítanék. De ezt ugye nem lehet akkor?[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
MODERÁTOR
-
mtomi95
senior tag
válasz Viktor0610 #43215 üzenetére
Na ez így frankó, köszönöm a segítséget!
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
csem
újonc
Miért nem lehet online aktiválni sim kártyát?
Tudna ebben valaki segíteni? -
-
Roland-87
aktív tag
Sziasztok!
Ezt a hozzászólást megírtam a flottás topikba de lehet inkább ide kellett volna szóval itt is közzéteszem hátha tud valaki okosat mondani. Tehát adott egy Telenor féle Huawei E5577 4G mobilrouter és egy hipernet előfizetés online azaz natolt apn-nel, a többit másolom:
Nemrég megérkezett a kártya amit egy huawei e5577 mifibe tettem be és próbálnám használni de nem nagyon sikerül mert az egész használhatatlan. Elindítás után egy 20 30 percig minden tökéletes aztán ha elkezdek valamilyen stream szolgáltatást használni akkor szép fokozatosan megbolondul az egész, bizonyos oldalak nem töltődnek be de olyan is van hogy csak félig töltődnek be pl. a képek nem, a legidegesítőbb az hogy az olyan netrádiók amelyek nem a 80-nas porton vannak hanem egyéb portokon pl. 8080 azok nem működnek többé, időtúllépés hibát ír ki rájuk, olyan 1 2 órán belül aztán már szinte semmi nem tölt be rendesen, az oldalakat csak 5 6 frissítés után hajlandó behozni, a Youtube 360p felett akadozik, a speedtest le se fut vagy csak 1 2 megás netet mutat miközben itt van tőlem a cella pár száz méterre és a kütyü szerint is fullos térerő van. Ha nyomok egy restartot a mifin akkor egy ideig megint jó. Jó lenne tudni hogy most a mobileszköz a hibás vagy valamilyen beállítási hiba van? Esetleg a Natolt hálózat? Telekomnál is Natolt a mobilnet de ott sosem találkoztam ezzel a problémával szóval nem hiszem hogy ez lehet az oka bár nem zárnám ki teljesen.
-
Roland-87
aktív tag
válasz 4Grider #43220 üzenetére
Lehet az lesz, csak azt nekem külön kell kérni mert flottában vagyok ott meg alapból csak az online apn-t aktiválják ami nekem a felhasználás módja miatt nem lenne nagy gond ugyanis nem akarok servert futtatni, de ha ez ilyen szinten hibásan működik akkor kérni fogom a Net apn aktiválását, remélhetőleg megoldja majd a problémáim mert ez így nagyon rossz... gyakorlatilag csak böngészni tudok mert minden ami a 80, 443 porton kívül történne az nem működik vagy csak időnként, érdekes ez mert a telekomos nat mögül rengeteget használtam ugyanezen szolgáltatásokat gond nélkül, lehet ők jobban beállították? Ha a telenornak ez ennyire nem megy miért eröltetik?
-
#79335424
törölt tag
válasz Roland-87 #43221 üzenetére
Ha most kaptad a SIM -et, akkor nem lehet az a bibi, hogy az iQpro nem aktiváltatta a korlátlan elérést azért, hogy a fordulódig ne kelljen a teljes havi díjat kifizetned? Vagyis, jelenleg egy csökkentett elérésed van, "korlátlan böngészés és e-mail" opcióval, ami ugyebár a 80 -as, és 443 -as portok forgalmát engedi.
[ Szerkesztve ]
-
Roland-87
aktív tag
válasz #79335424 #43222 üzenetére
Nem tűnik úgy mert minden hasít egy ideig aztán bedugul, nagyon úgy fest hogy ez a Huawei eszköz hibás, a speedtest szerint 60 megás a netem, a Youtube FullHD 60fps is megy tökéletesen egy ideig, szép lassan dugul be, eleinte minden jó aztán ahogy telik az idő úgy lassul be minden majd elkezdődik az hogy az oldalak se jönnek be vagy csak félig aztán már mindenre időtúllépés hibát dobál, ki kellene próbáljam másik eszközzel is de nincs szóval nem tudom mi lehet a baj, olvastam olyat hogy simkártya hiba is csinál ilyet, ez igaz?
-
Gaborking
tag
Sziasztok!
2015 szeptemberében vásároltam készüléket MyTariff XS csomaggal, így hűségem 2017 szeptemberéig van. 2016 októberben váltottam Blue S-re, most novemberben aktiválták be. Készüléket nem vettem, a hűségidőm nem változott, így elméletileg ez a csomag 5500 forintba kerül havonta. Ma beléptem a MyTelenorba, ahol azt írja a csomagom díja 7490FT. Ez normális? Ugye ez a csomag akkor kerül ennyibe ha valaki készülék és hűség nélkül vásárolja meg. Szerintetek mit tehetnék?
Előre is köszönöm! -
MODERÁTOR
-
Gaborking
tag
válasz Viktor0610 #43225 üzenetére
Értem, köszönöm szépen
-
Acheron
őstag
Az árlistán láttam, hogy végre bekerül a kínálatba a HTC 10.
Viktor, van esetleg rálátásod, hogy a fehér, esetleg a szürke kerül -e fel a palettára?
Köszönöm! -
MODERÁTOR
-
Acheron
őstag
válasz Viktor0610 #43228 üzenetére
Gondoltam, de azért köszönöm a választ
Remélhetőleg az árlista után a honlapon is megjelenik, és fény derül a titokra. -
Roland-87
aktív tag
Ki lett próbálva másik routerrel, telóval is meg 2 másik sim karival ezekből az egyiken NET apn van, minden eszköz minden karival ugyanazt produkálta este, éjjelre mindegyikkel megjavult majd reggeltől újra ez van eddig. Érdekes viszont hogy én egy Telekom-Telenor 800mhz-es közös cellán vagyok, ugyanezen cellán a Telekomos előfizum hasít gond nélkül, telenoron jelenleg megint nem fut le egy speedtest sem mert pár másodperc adatáramlás után leáll az egész aztán pár másodpercig se kép se hang majd újra helyrejön, ezt böngészésnél nem nagyon venni észre minden másnál viszont igen. Lehet felhívom az Ügyfélszolgákat de kétlem hogy ne tudnának a problémáról, több ismimmel csináltattam tesztet az ország több pontján és náluk is hasonló tünetek voltak/vannak, tuti jelezte már valaki, kérdés mikorra javítják ki. Szerencsére ma már nem vagyok mobilnetre szorulva, a vezetékesemen minden tökéletes perpill.
-
Roland-87
aktív tag
válasz 4Grider #43232 üzenetére
Írtam hogy több eszközben több előfizetéssel több helyszínen tartósan lett tesztelve, kizárt hogy korlátozás... ha igen akkor minden ismimnek is korlátozva van akik nem flottások, egyedül én voltam az, mindenkinél ugyanaz a jelenség amely késő este megszűnik, de lényegtelen, voltak már bajok sokszor a telekomnál is aztán mindig megoldották, most is így lesz. Az utóbbi fél órában megint hibátlan a dolog
-
Mi történt a MyTelenorral?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
-
darvinya
titán
MyChat adatkeretébe beleszámít böngészés, email forgalom?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MaciG
addikt
Ez hogy is működik pontosan?
"Beszélj percenként 9 Ft-ért kártyásként bármely hálózatba!
A MyMenu-ben rendelhetsz csak percet tartalmazó csomagot, mellyel 9 Ft-os percdíjon beszélhetsz bármely hálózatba. A MyMenu-ben mindenkinek egyedi ajánlatot adunk, ezért a Te 9 Ft-os csomagod nagyságát, vagyis a benne foglalt percek számát csak a MyMenu-ben látod. A csomagért előre fizetsz - díját levonjuk kártyás egyenlegedből. Ezután a perceket belföldön,bármely hálózaton beszélheted le, meghatározott érvényességi időn belül."
Mert igazából mindent leírtak csak azt nem ez mennyibe fáj...
BANZAII
-
-
#08205312
törölt tag
válasz KurtCobain #43246 üzenetére
És ha nem használod ki a megvásárolt csomag perceit, vagy túlléped, akkor mennyi is a 9 Ft?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest