Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    őstag

    válasz #65388800 #39474 üzenetére

    A számom 9-el kezdődik [link] . Nagyon meg voltam elégedve a Pannon GSM, kártyásoknak is elérhető másodperc alapú elszámolásával.
    A norvég branddel (megítélésem szerint) rossz irányba mentek a dolgok.
    - használhatatlan 3G-s hálózat
    - havi ciklus: ha már ragaszkodnak ehez, miért nem részarányos az elszámolás? Korábban az volt (pl deezer csomagok)....egyértelmű, hogy az átverésre mentek rá [link]
    - kapcsolási díj
    - legmagasabb percdíj a pre-paid ügyfeleknek Magyarországon (a MyStart bevezetéséig)
    - egyoldalú szerződésmódosítások, mely révén az ügyfelek rosszabbul jártak
    - belépéskor tört havi számla, kilépéskor 1 napra is teljes havi....
    - valótlan lefedettségi adatok [link], és ezzel egyidejűleg inkorrekt ügyféligény kezelés [link]
    - ügyfél technikai problémáját figyelme kívül hagyják [link]
    - a negatív kritikát Észak-Koreai módszerrel cenzúrázzák [link]
    - ha már a telenor csatornáin nincs épeszű válasz, azért itt elvárható lenne....vagy mégsem? [link]

    A múlt hónapban a telenor visszautasította a telefonszámom vodafone-hoz elhordozását, pont-pont vesszőcske elírás miatt, amit ráadásul ők eszközöltek.
    De rajta vagyok az ügyön [link]

Új hozzászólás Aktív témák