Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz betyarr #33326 üzenetére

    Én védelmembe veszek őket? Na jó vicc. Eszem ágában sincs őket védeni. A hivatalos javítási időt sem képesek tartani. Egyszer 2832 aztán most pedig 144óra lett a 72órán belüli javítási idő. 1-2szolgáltatást tudok pozitívan értékelni de magát a szolgáltatót csak negatívan. Ha védeném őket akkor eltekintettem volna a kötbértől, hogy "jajj hát semmi baaaj" de nem. Keményen kötbéreztettem őket. Volt már NMHH ügyem is náluk. Na szerinted még mindig védem őket? :DDD
    Csak szimplán nem értem, hogy miért kellene odaírni? Csak az árváltozást tüntetik fel. A lezárást nem kötelesek odaírni mert az nem érinti negatívan az előfizetőt mert neki nem törlik a szolgáltatást. A lezárást közlik az ÁSZF módosítási közleményben.

    G@ben
    Na ez érdekes lenne. Mivel nem fogadod el a díjváltozást és a kedvezményt így a 60napos felmondás szerintem itt nem tud működni. Addig milyen árat fizetnél? Mégis beállítják a régi árat? Ez csak rendkívüli felmondás lehet ami 15nap. Viszont a "a szolgáltató részéről nem valósítható meg a változatlan ár fenntartása" indok nem lehet mert ilyen nincs, mivel kötelesek lennének változatlan áron adni a törvény szerint. Itt szerintem csak a számlás előfizetés lecserélése kártyás előfizetésre opció játszhat.
    Na de mivel ez hibás szerződés teljesítés szerintem így lehet, hogy jogod van kötbérigényre.
    "Kötbér és kártérítési igény bejelentése
    A Telenor nem szerződésszerű (késedelmes vagy hibás) teljesítése esetén az Előfizető az
    ÁSZF 6.2. pontja szerint jelentheti be kötbér és/vagy kártérítési igényét.

    Hibás teljesítés mivel van neked egy hűségszerződés céldátummal.

Új hozzászólás Aktív témák