Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    Sziasztok!
    Haverom ügyletével kapcsolatosan merült fel bennem kérdés.
    Két hónapja vásárolt telefonkészüléke meghibásodott és mivel prémium garanciás modellről van szó, ezért helyszíni javítást kért.
    A szerviz nem sokat tökölt, adott egy másik készüléket, egyszeri halandó meg örül, hogy kapott egy új telefont.
    De mivel az ember hall furcsaságokat, főleg hibásként leadott és később újra forgalomba hozott készülékekről, ezért megnéztük egy részinformációkat szolgálató diagnosztikai alkalmazással, amely szerint a készülék 1 éve került le a gyártósorról és bizony azóta több száz alkalommal csatlakoztatták töltőre és x alkalommal dugtak rá fülhallgatót is.
    Az emberben azért felmerül, ha ő kifizetett a termékért egy összeget, majd rövid időn belül kap egy használtat, amit eetleg egy évvel korábban vásárolt már meg vki, akkor mennyivel ér kevesebbet az ő telefonja, fogyasztóként mennyire lett őt tévedésbe ejtve és ha ne adj isten később értékesíteni akarná ezt és mondjuk ő eladja egy éves telefonként, de a vásárló lesz annyira szőrszálhasogató, hogy bevizsgáltatja és kiderül, hogy ez bizony két éves, akkor ő csaló és áldozat is egyben.
    Megértem én, hogy a garancia alapján úgy kezeli a gyártó mintha két hónapos lenne, de vhol csak motoszkál az emberben, hogy nem új,hanem újrahasznosított készüléket kapott, amellyel kapcsolatosan a későbbiekben akár más probléma is felmerülhet.
    A kérdésem az lenne, érdemes-e ez ügyben bármit is tenni, vagy a boldogok a lelki szegények mottó alapján örüljön és ringassa magát a barátom abban, hogy a gyártó fényesre nyalta a hátsóját.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák