- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PHenis
senior tag
Sziasztok,
valaki használja ezt a Print Anywhere szolgáltatást? Elakadtam, mert csak karikázik a telefonomról majd kiírja, hogy nem sikerült csatlakozni...
-
Czimby
addikt
Üdv az uraknak!
HP laserjet pro mfp m26a, utángyártott tonert elfogadja a gép, milyet vegyek bele?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
user12
őstag
Sziasztok
Van egy HP Laserjet P1102 kis nyomtató. Egyik nap még működött, másnap már nem. Az eszközkezelőben ismeretlen eszközként van jelen USB\VID_0000&PID_0002\6&30262ffe&0&3 azonosítóval.
A formatter board-on nem látszik, hogy eldurrant volna bármi is (a guglis tippek nagy része ezt hozza ki fő oknak)
Drivert letöltve, kézi telepítéssel, nem indul el, továbbra is felkiáltójeles (Az eszköz nem indítható el státusszal).Járt már így bárki, esetleg létezik rá megoldás?
Köszönök szépen előre is minden tippet, ötletet.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
user12
őstag
válasz Csavarnyuzo #3654 üzenetére
Jaj…köszi, ezt kihagytam a leírásból.
Alapból egy win10-es laptoppal próbáltam, de rádugtam egy asztali gépre is, amin WinXp fut, sajnos mindkettőn ugyanúgy viselkedik.
Kábelt is megpróbáltam vagy 3-at.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Csavarnyuzo
őstag
Ha nem az van hogy valamiért bekapcsolódott a SmartInstall -ekkor intézőben látnád egy új drive-ként-, akkor valószínűleg meghalt a formattere.
Nem tudom az Uni-ser foglalkozik-e még ilyenekkel -meg hogy mennyire vagy távol Bp-től- egy telefont talán megér.
Ha nincs vesztenivalód, akkor meg lehet próbálni megsütni, de P1102-nél nekem egyszer sem hozta helyre.A pirosat kell elvágni.
-
user12
őstag
válasz Csavarnyuzo #3656 üzenetére
Szia
Köszönöm!
Nincs új meghajtó va win-ben
Köszönöm a másik tippet isRendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Attila4455
csendes újonc
Sziasztok!
Van egy HP Laserjet P1102-es nyomtatóm, tökéletesen működik évek óta, meg vagyok vele elégedve. Viszont új gépem van, amin windows 11 fut és sajnos nem találok hozzá drivert. Van bárkinek bármilyen ötlete hogy tudnám megoldani, hogy működjön?
Nem szívesen cserélném le, mert semmi problémám nem volt vele, olcsó a toner, tökéletesen kiszolgálja az igényeim.Ha semmiképp sem oldható meg, akkor mit ajánlanátok helyette?
-
user12
őstag
válasz Attila4455 #3658 üzenetére
Esetleg ezt a metódust próbáltad? Az MS oldalon javasolják, állítólag mindenki fel tudta így telepíteni
1. Download the last official driver for Windows 10, and start the installer. It will unpack the drivers C:\LJP1100_P1560_P1600_Full_Solution, detect the printer, and finally fail during instalation. At this point, leave the printer connected via USB and turned on.
2. Navigate to C:\LJP1100_P1560_P1600_Full_Solution\UTIL\ and run application SIUtility64.exe, and disable the SmartInstall feature on this device. It will simply stop presenting the printer as a USB flash drive with SmartInstall feature, and leave it in a "normal USB printer mode".
3. You can now try to turn off and turn printer back on, to verify if the SmartInstall is disabled.
4. Go to Windows "Printers & Scanners settings", click "Add device", wait till if fails, and choose Add manually
5. Select Add a local printer or network printer with manual settings. Select existing USB port, select Have disk and navigate to the C:\LJP1100_P1560_P1600_Full_Solution to search for driver, select your printer and Install it.This worked without issues.
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
zex
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Samsung SCX-3405W lézeres, Wifi-s nyomtatóm. Pár hónapja azzal küzdök, hogy Wifi-n keresztül iszonyatosan lassan nyomtat, vagy nem is sikeül a nyomtatás (ilyenkor egy SPL ERROR oldalt nyomtat le. USB-n tökéletesen működik. Amit még megfigyeltem, hogy ha ppingelem az IP címét, akkor nagyon eltérő válaszidőkkel válaszol, pedig konkrétan a router mellett van:
Nézegettem, hogy van hozzá valami FW update, de nem találtam a leírásokban, hogy ezt a problémát orvosolná, viszont valami olyansmit láttam, hogy így talán már csak eredeti HP (vagy Samsung) tonereket fogadna el a legfrissebb FW-el?! Így nem merek nekifogni lefrissíteni.Találkoztatok már ilyennel? Esetleg hol kerssem a megoldást?
Köszönöm!
ZEX -
zex
aktív tag
válasz Csavarnyuzo #3662 üzenetére
Megcsináltam, de nem segített, sajnos ugyanaz minden.
-
zex
aktív tag
válasz Csavarnyuzo #3664 üzenetére
1 ms alatti értékeket. Nem gondolnám, hogy a hálózatban keresendő a hiba. Egy MikroTik hAP ax3-asom van, illetve eddig tökéletesen működött a nyomtató is, beállítások nem változtak. Majd kb 1 hónapja kezdődött, hogy a nyotatni kíván oldalak, tök lassan jöttek ki, főleg, ha több oodalt akartam nyomtatni, akkor kijöttt 1 oldal, majd várni kellett kb 3-5 percet mire kijött a második és így tovább. Aztán azóta meg még rosszabb mert nem nyomtat ki semmit sem csak az ERROR oldalt.
Többnyoire linuxot használok, de már teszteltem Windows alól is, hogy kizárjam az oprendszer hibáját, de sajnos Win alatt is ugyanígy nem működik.
-
user12
őstag
A mikiben a wireless/registration table menüben meg tudod nézni, hogy nincs-e valami anomália a wi-fi kapcsolattal ( túl sok drop, jel szint, stb).Esetleg egy screenshotot is bemásolhatsz.
Esetleg megpróbálhatod azt, hogy a mikrotik wi-fi interface-nél átállítod a 2.4-es sávon csak b/g sávon sugározzon (lehet, hogy a nyomtatóban is át tudod ezt állítani) - lehet, hogy egy routeros frissítés kavar be.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
Van egy HP DeskJet 5525 többfunkciós nyomtató .
Gazdája nekem adta, mert új fekete patron behelyezésével sem hajlandó nyomtatni .
Nézegettem a patronját, valami szivacsféleség van ott ahol a tintának kéne kijönni, tehát ebben az esetben nem a tintapatronban van a nyomtatófej .
Egy foghíjas tesztoldalt tudtam kinyomtatni vele, és ezután semmi többet .
Mímeli a nyomtatást, de semmi nem kerül a papírra .
Be lehet száradva a fej ?
Ha beszáradt, vagy részben dugult, ez "kimosható" ?
Áldozzak még rá egy új fekete patront ?
Érdemes ezzel foglalkozni, lehet esély arra, hogy használható állapotba hozható ?
Vagy törődjünk bele, hogy hulladék ?Üdv.
Astra
-
veterán
Van egy HP LaserJet Pro MFP M28a nyomtatóm és sajnos Windows 11 alatt nem tudom a feltelepíteni a gépre az illesztőporgikat. ( Win 10-es gépemen szépen ment)
Az alábbi hibát dobja: -
AstraCDX
senior tag
válasz molnarpeter #3669 üzenetére
Gondolom akkor rommá kell szedni az egészet, mert ott benn azt a mosás nem lehet elvégezni .
Vagy esetleg van valami egyszerű módja, hogy kivegyem a nyomtatófejet ?
Köszönöm !
Üdv.
Astra
-
veterán
válasz Csavarnyuzo #3674 üzenetére
Kipróbáltam, sajnos nem települ fel továbbra sem.
-
AstraCDX
senior tag
válasz Csavarnyuzo #3673 üzenetére
Köszönöm Csavarnyuzo !
Igen, közben én is megtaláltam e típus szerelési videoit .
De mindenekelőtt értetlenkedtem egy sort, ugyanis az én gondolatom még ott tartott,
hogy a HP DeskJet nyomtatóknál ha patron csere van, akkor fejcsere is, mert egyben van .
De sajnos ez már a múlt .
Ennek a nyűgös állat HP DeskJet Ink Advantage 5525-nek már külön van a fej a patrontól .Üdv.
Astra
-
veterán
válasz Csavarnyuzo #3676 üzenetére
Sajnos van pár frissítés most nézem.
De itt most épp semmi nem akar felmenni.
[kép] -
Csavarnyuzo
őstag
válasz gyuri81 #3678 üzenetére
Biztosan nem tudom megmondani hogy ez lenne, de engem már többször megszivatott függő frissítés.
Amit még meg tudsz próbálni -neten találni pár esetet-, hogy leszedsz mindent ami a HP-val kapcsolatos, utána újraindítod a gépet -újraindítás és nem leállítás- és megpróbálod megint telepíteni.A pirosat kell elvágni.
-
veterán
válasz molnarpeter #3680 üzenetére
Itt arra gondolsz, hogy pl win 7 módban futtattam? Igen..
-
-
fabko
tag
Sziasztok,
Van egy új laptop(Win11) egy új HP OfficeJet 8022-vel, a baj az hogy nem nyomtat. A hibakereső nem talál hibát, látja az eszközt, a HP Smart is azt írja hogy minden rendben, ám hiába. USB, LAN, Wi-Fi, minden módon telepítettem, sikeresen, de csak nem csinál semmit. Fénymásolás simán megy. Firmware, driver, Win11, minden friss. Mi lehet a baj?
Köszi szépen a segítséget! -
apollo12
veterán
Heló lenne egy hp deskjet 3750 en , volt egy áramszünet és azóta nem kapcsol be csak villog a bekapcsoló, wifi jel és a papír jel egyszerre mellé a kijelző is, mit lehetne vele kezdeni?
-
HP DeskJet GT 5820 nyomtatóm van ami sárga tinta / szín problémás.
Egyáltalán nincs és félig van a tartály. A töltés nem megy, próbáltam. (fekete sikerült gond nélkül) [kép]
Ez csak (beszáradt) fej patron gond lehet? (1x volt cserélve eddig mióta vettem -2017 December- a nyomtatót)
HP Smart-ba volt indítva tisztítás 2x és semmi változás. [kép]
Mi lehet a megoldás?[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Valaki meg tudja mondani, hogy a HP patron/fej tintával való feltöltést hogyan lehet kivitelezni?
Miért cserélek patronokat / fejeket (és 10-12k az ablakon kidobva) , ha csak fel kell tölteni tintával és jó is!?
Üresek kb. a csövek és patron is. Kéne bele tinta
Kínai megoldotta, hogy patronokat kivette, tetejét levágta és nyomott bele fecskendővel.... na de ezt így mégse akarom...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MaxxDamage #3687 üzenetére
Akkor vegyél újat. Vagy keress számtech boltot ahol töltenek.
-
válasz molnarpeter #3688 üzenetére
Itt nem tölteni kell, azt tudok én is. (tartályos) [kép]
Eleve a fejet/patront kellene tölteni (nem fecskendős töltéssel) pl. full resettel.
Már olyan régen csináltam ilyen fajta nyomtató resetelést, hogy nem tudom hogyan is kell.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Nyomtatót be lehet állítani csak fekete-fehér nyomtatásra?
/van benne színes patron is/
Vagy vegyem ki a színes patront és akkor csak fekete-fehéren fog tutira nyomtatni?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Julcsika1
tag
Üdv Minden tagnak!! Lehet hogy nem lehet "hirdetni" ezért csak a cartridge típusokat írom, sajnos halál eset miatt a kolléga sufnijában találtunk néhány bontatlan kazettát. Van 1 db HP C4096A orig, 1 db HP CE505A orig, 1 db HP CE505A utángyártott van még 1 db Sam ML1520D orig, 1 db Minolta Page Pro 6 utángyártott.
Ha valakit érdekel kérem írjon rám, kb 1 hétig tudjuk még tárolni- sajna utána kuka lesz -
mexel
veterán
Sziasztok! HP 1015 vagy 1020 ( nem emlékszem pontosan, de mindegyiknél kb ugyanaz lehet a megoldás) nem veszi fel a papírokat sorban, lletve 1-2-3-at néha bevisz aztán a következőt félig beviszi és akad, úgy kell kiszedni. Mi lehet a abj ilyenkor, mit kell cseréni? Gumigörgő, vagy összetettebb hiba lehet? Javítható házilag?
-
mexel
veterán
válasz Csavarnyuzo #3693 üzenetére
Köszönöm, akkor tudom mi az
-
mexel
veterán
válasz Csavarnyuzo #3693 üzenetére
Közben nem találom a videót, pedig láttam már. Ha esetleg beugrik a link valakinek megköszönöm
-
mexel
veterán
válasz Csavarnyuzo #3696 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
tibcsiworld
aktív tag
Sziasztok!
Hp descjet 2630-as nyomtatóm van. Eddig semmi gond nem volt vele. Ritkán használtam, nem eredeti patronokkal. Jelenleg nem akar fénymásolni. Mindkét patronban van festék, a szintjelző ugye telinél is üreset mutat. Az nem lényeg, de mi lehet a baj? A nyomtatóval valami gond? A jeleket sem mind értem.
Nem tudom hogy új nyomtatót, vagy új patronokat vegyek?Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
mihal
csendes tag
Sziasztok!
Adottt egy HP Deskjet 1050A J410-es tipusú tintasugaras nyomtató. Tudom nem mai darab, de eddig tökéletesen működött. Egyszer csak fogta magát, és csigalassan kezdett el nyomtatni. 23 soros 14-es betűméretes dokumentumot 15percig nyomtatot. 10-db-ot kinyomtatott kb. 3 óra alatt. Utána a minden 10. sornál elkente, vagyis a sor fele látszódik. Kipróbáltam, hogy fénymásoljon, hátha valami driver hiba lehet(Ubuntut) használok. Az is csiga lassú tempóval ment.
Tintaszínt report lapot sikerűlt nyomtatnom. Utána fél nap net böngészés után megtaláltam, hogy lehet vele self-testet is nyomtatni.
Fura, hogy a tintaszínt reportot pillanatok alatt kinyomtatja, a pár soros self-testtel viszont meggyűlt a baja.Egyedűl a szkennelés funkció működik rendesen.
Szerintetek mi lehet a baja?
A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]