- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Mini-ITX
- Gaming notebook topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
válasz andree04 #758 üzenetére
hát én mindenképpen egy műszakis,patent állapotút keresnék. törzskönyve,rendszáma legyen,ha nincs rajta műszaki az nem gond,letudod műszakiztatni ha rendbeteszed rajta a dolgokat,feltéve ha kell valamit javítani. Amin nincs rendszám mert kivonták (végleg),azzal már nemsokat fogsz érni. ne csak azt nézd hogy most pl van a gépen kb 1 év műszaki,mert attól lehet még széthajtott a gép. Ha egy öregurat kitudnál fogni az lenne a legjobb,ő biztos nem gyilkolta.
De majd írnak tanácsot úgyis a szakik is,ez csak az én véleményem
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #765 üzenetére
ühüm értem. hát ezt nemis tudtam.
Nekem is lenne egy kérdésem. valaki nem tudja hogy gyárilag a 125ösökbe mekkora alapjárati fufu van? mert a jelenlegi 115össel sokallom a fogyasztását. bár az elsőteló szimeringje még mindíg az első javítandó helyen van,bár gondolom nemolyan sokat változtatna a fogyasztáson pl egy 105ös fufu. Jelenleg 70Km-en olyan 5littyót eszik,jó-jó ugye ez nem tűnik soknak annyira,de melóbajárásra használom a gépet naponta,és eléggé sűrűn látogatom a benyakutat. bár gondolkodom hogy veszek egy szimót,bár amim régebben volt az is zabált mint a fene.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #770 üzenetére
Szép őzbarna. eddíg is az volt,és remélhetőleg ezután is az lesz.
BAZINGA!
-
teko99
tag
na sikerült kicserélnem a fékbetéteket. háááát amik benne voltak csak a fém volt,de még abból is hiányzott,tehát már elég régóta a tárcsa koptathatta.
Nem volt ez olyan nagy meló mint aminek hittem
BAZINGA!
-
teko99
tag
hmm mostmár az első telók szimeringjeit akarnám kicserélni,mert mostmár kezd jobban zavarni a kiszivárgó olaj.
A csere akkor röviden tömören úgy történne hogy a teleszkópszárakat a kormányról ugye kihúzom,a régi szimeringbe beleszúrok valamit hogy kitudjam húzni,majd az ujat bele,és a régibel belekopogtatom.?
Mást nemigen kell cserélni ilyenkor vagy mégis?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #807 üzenetére
igen ezt már régebbem is írtad hogy egy javító szett-el cseréljek ki mindent. hát lehet hogy ez lesz
viszont hogy a betéteket kicseréltem,most olyan a fékem hogy felkeményedik,fog is,de van hogy néha fékezéskor bemegy a fékkar szinte majdnem a gázkarig. tehát bebírom húzni szépen lassan,és a fék is csak lassító fék szerű. Levegős lehet a cucc? légtelenítettem,de még mindíg ilyen a helyzet vele.
BAZINGA!
-
teko99
tag
hmmm ma is légtelenítgettem,de most mégrosszabb.. most még annyit se fog,csak szép lassan betudom húzni csutkára a fékkart..
BAZINGA!
-
teko99
tag
hát ez szerintem levegős lesz,mivel ma is szenvedtem vele,de most meg olyan hogyha pl állóhelyzetben guringatom a mocit akkor fog,de menet közben meg szépen lassan bírom befelé húzni a kart csutkára,és még lassítani se lassít. Nem értem hogy mit tökölhetek vele,légtelenítettem már féket és nemvolt gondom sosem. Olajszivárgás nincs sehol,a cső se repedezett,stb hibalehetőségek..
Hát eldobom az agyam. most még a bal hátsó teló is megadta magát,már az is szimeringes lett.. pedíg olyan jó meló lesz a két elsőt is csinálni hogy már 2hónapja gyűjtöm az energiát hozzá,erre most még a két hátsót is csinálhatom.. Az ETZ-s istenek nagyon haragudnak rám,bár nemtudom miért..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz andree04 #816 üzenetére
Ez attól függ hogy az etz ütve volt-e.
Ha a fogyasztást nézed,az etz-k szépen szlopálják a naftát,az enyém 80Km-en ha 90Km/h-val megyek beveri a 4,5-5litert szóval ezekkel ellehet menni a világ végére is ha rendbe van rakva és foglalkozol vele,de benzinkút legyen az útvonaladon..
szerintem cseréld el nyugodtan,bár városban igen jobb egy robogó,mondjuk én az etz-t városban használom jobban,de én így szeretem a gépet ahogy van,bár mostanában kicsit szívatgat..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #836 üzenetére
tartály feltölt,és pumpáld,de arra figyelj nehogy mintet kiszívja a tartályból,mert akkor levegő megy bele és jól lelevegősödik. mindíg tölts bele amikor már nemsok van benne. ha feltöltötted,akkor meg elzárod,majd pumpa-pumpa amíg felnem keményedik,majd kar behúzva és nyit. a kart teljesen koppig ilyenkor behúzod majd megtartod,csap elzár,majd ujra pumpa. és így játszol vele egy párszor hogy biztos ne maradjon benne levegő,majd mehet a teszt. ha levegős akkor így csinálod és egyszercsak jólesz,hacsak nem valami szívat mint most engem..
BAZINGA!
-
teko99
tag
lenne még egy kérdésem. milyen olajat vegyek az első telóba? épp most készülök shoppingolni. hány W-s? hidraulikaolajat gondoltam bele.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Közben ma megtaláltam mi a hiba a fékemnél hogy miért nem akar fogni. A szelep kiszedte a menetet a féknyeregből.. . így amikor pumpálgattam ott eresztett csak lassan. mondom megnézem ma hogy mi a fene lehet ezzel,kicsavartam és a menetnek annyi.. most majd egy ismerős megpróbálja megcsinálni fix "dugósra"
BAZINGA!
-
teko99
tag
közben a balhátsó telóm is kiment végleg,szép rozsdás színű olaj folyik belőle akárhol megállok.
ebbe tudja valaki hogy mekkora szimering kell? ugyanúgy duplafalú? és mennyi olaj száranként.? Ahogy néztem neten kissé ennek már macerásabb a szervize.
BAZINGA!
-
teko99
tag
na ilyen olajat vettem a telóba,holnap mókolok ezerrel.
BAZINGA!
-
teko99
tag
húúú féknyereg megmentve.. Haver fúrt bele új menetet,és kapott egy másik nagyobb légtelenítőszelepet.
BAZINGA!
-
teko99
tag
na a telók megszimeringezve. húúú volt ám vele szenvedéés nemkicsi. a jobb első szár csavarja annyira bevolt rohadva,hogy csőfokóval is igen neki kellett feszülni,de még azzal is alig akart kilazulni..
hmmm ez a hidraulika olaj olyan mint a víz,tehát annyira folyékony,de egyenlőre nem ereszt sehol. Bár a teló attól keménynek mondható.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #873 üzenetére
annyit már tudok,hogy a légtelenítő szelepet melegítsd valamival, vagy csak tedd ki a napra hogy melegebb legyen hátha úgy könnyebb kicsavarni,és nem jársz úgy mint én hogy menetestől jön..
BAZINGA!
-
teko99
tag
gondolom olyankor nagyon kicsit de esetleg a fogaskerékkel tudsz variálni?. tegyél nagyobbat előre,így lassabban fog felgyorsulni de talán nyersz pár km/h-t vele. bár nembiztos. 90km/h szerintem is bőven elég,sőt főleg egy ts-től. viszont az a 3,5L szerintem szép fogyasztás,ne nyúlj inkább a fufukhoz,az én etz-m kb 5L-t eszik meg 80Km-em 90Km/h-val 105ös főfufuval..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #876 üzenetére
gondolom az "új" szelep azért nem lesz olyan minőség mint a gyári,de tenni fogja a dolgát,csak nenagyon szaggasd majd meg.
háát nemigen tudom hogy miért van eltérő méretű cső.. Retro Dj valamivel okosabb szerintem ő ezt is tudhatja
milyen toldásra gondolsz? a cső két részben van, vagy hogy érted?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #878 üzenetére
ezen jót mosolyogtam..
ugye a fékcsövet úgy hajtod rá,mert menetes a vége. a féknyergen is menet van. a középső "anya" pedíg olyan hogy ha tekered akkor a kettőt összehúzza. tehát ne a fékcsövet csavargasd majd,hanem a középső "anyát" azt a szép hosszút.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #884 üzenetére
attól tudod tesztelni,csak rövöidgatyóba és papucsba legyél
én nagyon útálom amikor reggel melóba menet lesz térdig vizes mind2 lábamon a nadrág+a cipők beáznak teljesen..
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #908 üzenetére
azért nézd meg hogy a fék fog-e ha pl mész vele. nekem is ilyen hogy felkeményedik,menet közbe meg könnyen koppig belehet húzni.. szerintem a legjobb lenne ha pici pénzért gyárit keresnél kompletten.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #910 üzenetére
én is így voltam a fékkel hogy íjjnye ez fasza lett. megállni meg alig tudtam még jó hogy a hátsó dobfék az fog..
én használtra gondoltam,nem új németre. mármint hát németnek mondják az új cuccokat,lehet hogy tényleg német,de hogy nincs olyan mint a gyári NDK-s időben az tuti. a 4 új tőcsavart (német) 2300Ft volt,és ahogy húztam mind a 4 középen szakadt ketté,és nem húztam bikára. haverral körbekérdezgettünk,szereztem gyárit bontott motorról azóta is azok vannak,és semmi kifújás,és azokat megis lehet szaggatni,hamarabb a blokközépből szedi ki a menetet minthogy a csavar szakadjon..
na jó kicsit eltértem a témától,azt akarom sugallani hogy inkább használt,de gyári-t vegyél ha van valami.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #920 üzenetére
a fékbetét tud mozogni? mármint azon a csapszegen amire felvan fogatva? ha szorul akkor lehet valami gubi szerintem,bár nagyon minimálisan kell mozdulnia ha jó a betét. háát nemtudom mi lehet vele,esetleg egy másik féknyereggel próbáld meg hogy az működhet-e. Ha igen akkor nem fent lesz a hiba,hanem a nyeregnél valami..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #933 üzenetére
nem lehet hogy van levegőbubi pont a dugattyunál beszorulva? elsőbb full-ra légtelenítsd le,ne legyen ilyen mint ami nekem is hogy néha belehet húzni koppig a fékkart.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #941 üzenetére
gondolom az olajtartályról levetted a sapit nem? ha igen akkor könnyen belehet nyomni a dugattyúkat.
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #954 üzenetére
a karistolás az új betétek miatt lehet szerintem,nálam is karistol egy kicsit,de még nincs összekopva. fogni nem fog menet közben,tolásnál sem,szerintem nem is kell..
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
Hello mindenki. Visszatértem problámailag
Naugye a multkor szimeringeztem az első telókat. minden klappol,viszont mindkét oldalon a rögzítő anyáknál felül szépen szivárog az olaj. pont annyit raktam a szárakba amennyi kellett,szóval nincs teleöntve hogy ezért nyomná kifelé. A csavarokat mennyire kell megszaggatni? Vagy valami kenderkóccal tekerjem be a menetet hátha segít?
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Ukrajnai háború
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Jövedelem
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs