- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz oliwire #39311 üzenetére
Nem jó a szívató (pl. eldugult a szívató fúvókája), alacsony a benzinszint az úszóházban, túl magasra van állítva az alapjárat (hidegen sok levegőt kap a benzinhez képest) stb...
szerk: valahol fals levegőt szív, esetleg tök kopott a henger, dugattyúgyűrűk....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
-
vlevi
nagyúr
válasz oliwire #39835 üzenetére
A2-t csinálnám meg a helyedben. Habár, a legjobb lenne az A korlátlan, mert árban nemnagyon van különbség a kategóriák között, de a korlátlan az életkorhoz van kötve, azzal nem tudom hogy állsz.
Városok közötti ingázásra határeset a 125-ös, majd Bogyó megmondja a pontos adatot, de a normális utazója ezeknek 80 körül van, és akkor a kamionok is letolnak az útról. -
csongi
veterán
válasz oliwire #39840 üzenetére
A hatszazas nem a legolcsobb. Erre a foleg varosi kozlekedesre koltseg hatekonyan max 250es. Itt szuk a valasztek, Leginkabb robogo van, de ha a 80% varos es debrecen akkor nagyobb kereku robogo. Valtos motor szerintem napi hasznalatba nem elonyos. Pakolhatosag viz szel vedelem nulla a tobbin. Az allando valtas miatt farasztobb ezek fordulatbol mennek. Erre amire neked kell talaltak ki a maxirobogot. De a 400 vagy afeletti uzemeltetese mar annyiba van mint egy 1000 ccm autonak.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz oliwire #39840 üzenetére
Ha olcsón akarsz motorozni (és utas nélkül), akkor egy egyhengeres kettőötvenest nézz magadnak: Honda CBF 250 nem egy vagyon, tartja a 95-100-as utazót és 3 liter körül fogyaszt. Ez 21-22 LE körül van, kb. 120 a végsebessége. Ha ugyanezt még stílusosan is szeretnéd csinálni, akkor meg egy (sajnos öregebb, de 2 hengeres) Yamaha Virago 250) szintén 3 literes fogyi, bár talán picit lassabb.
Szerk.: Ja, hogy új motort szeretnél? Suzuki Inazuma a Te géped!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz oliwire #39837 üzenetére
Ha a pénz szempont, akkor B125 és robogó.
Ha sportos, A2, haladjon is, lépést tartva lakott területen kívül az autókkal, és olcsó legyen, alacsony fogyasztással, olyan nincs. Sajnos 250/300 ccm a legkisebb sportos motor, de aránytalanul drága használtan is, mert csak a Kawa Ninja 250, és kevés van belőlük; 500/600 ccm-es régebbi sportos vagy naked olcsóbb, de abból folytott kell, és több a fogyasztás, adó, biztosítás; itt is egy min. 450-500 + átírás, eredetvizsga, bizti, adó, első javítás, kopó-fogyó-folyadékcsere, azaz 550-600k-val minimum számolhatsz. Meg 5-6 l fogyasztással.
A motor nem olcsó sport.Aztán nem ártana beöltözni is, de ez robogóhoz is kéne.
Legolcsóbban: 30-35k üvegszálas bukó, 20k protektoros dzseki, 10k gerincprotektor, 6-8k kesztyű, 15-20k csizma; s akkor még nagyon alsó hangon számoltunk mindent.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz oliwire #39914 üzenetére
2 éven belül sikeres különbözetit kell tenned, különben bukta van. De úgy rémlik mintha lenne arra lehetőség hogy 23.5 évesen elkezd. Viszont folyamatosan változtatják a szabályokat, a legtutibb az lenne ha megkérdeznél egy(-két) iskolát hogy most épp hogy működik a dolog, aztán kisakkoznád neked hogy jó.
Ami a motort illeti: én is csak a CBF-et ismerem ami megfelel az elmondottaknak (csupasz kategóriában van még a CG125 és az YBR125, illetve akad még egy-két sportgép). Városi közlekedéshez bőven jó(k), azon kívül a forgalom tempójától függ.
Az árat (és az "ennyiért inkább autót") tekintve pedig: ~400k-val nyugodtan számolhatsz a motorra+a tanfolyam+a szükséges felszerelés; ha tényleg ez is opció lehet jobban jársz ha az autókat nézegeted.harcikoca!
Nem, senkinek nincs itt ilyenje.eszgé100!
4l-es fogyasztás?? Az kizárt dolog mer' olyat nem lehet. Az enyém ha benéz 5l alá akkor pezsgőbontás van.Fred23!
Hát amennyire ez a River klasszik annyira a CB500 is, meg még talán az ER5 és a GS500 is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
dellfanboy
őstag
válasz oliwire #139113 üzenetére
ingázni autopályán motorral a legnagyobb tökönlövés. sőt inkább tökönbombázás, én biztos nem kínoznám magam.
nekem voltak kollégaim harmadik világból értsd dél amerika dél ázsia. nah ő nekik nemsikerült elmondani hogy miért jó dolog a motorozás, mert ők azt mondják nekem hogy amikor ők otthon motoroztak , konstansan szarrá áztak/leégtek/ 7végén meg ált. bütykölték a vasat... amikor mondom nekik hogy Harley Davidson meg szabadság, csak nyerítenek a röhögéstél . napi szinten ingázni spórolás címszó alatt lehetetlen,
ha már megvan a fóka tartsd karban azt, ha nagyon sprolni akarsz vegyél vmi régi szivo dizelt, jarj hasznalt etolajjal, sztem gazdaságosan nem tudod olcsóbbra kihozni a motort, ha meg igen az erősen a komfort javára fog menni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
A Zéé
addikt
válasz oliwire #139113 üzenetére
Szia!
Hát ha csak az ingázásra kellene, és szimplán pénzügyi tekintetből nézve azért jó sok kilométert le kellene tolni, mire visszajönne a fogyasztáskülönbségen az az 1,5-2 millió, amit bele kellene rakni ebbe a projektbe. 250-300 ccm alatti géppel semmiképp se kezdenék neki, azoknak meg ilyen 3,5-4 liter körüli fogyasztással simán lehet számolni.Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz oliwire #139113 üzenetére
Ennyire sokat eszik a Focus? Én októberben vettem egy Toyota Aygo-t amit télen én (is) használok, ez városban (Budapest) 5l alatt eszik, 90 km/h-nál pedig 4 liter alatt, bár még tartósan nem tudtam így menni vele.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oliwire #139113 üzenetére
Mekkora idointervallumban kell kitermelnie a kb 2- 3 literes fogyasztaskulonbsegnek a motoros ruhazatodat, a motor amortizaciojat, a motor szervizkoltseget? Egyaltalan ki tudja ezt termelni ez az oszeg?
Ulj le egy papir ele, es szamold ki. Tul keves az informacio szamunkra. Nem tudjuk mennyi idore tervezel, milyen motorral, milyen kompromisszumokat vagy kepes hozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vicces
addikt
válasz oliwire #139121 üzenetére
én xmax 300-al ingázok. nálunk kicsit dimbes-dombos /ez hátrány ugyebár/ a környék és igy csinálok 2,5-3 literes fogyit. cserében ha jó az idő és időm is van rá el lehet vele menni helyi kirándulásokat csinálni. volt hogy nyugger gs csapatot kellett lehagynom mert nem tudom mit csináltak ott az úton elöttem
nálatok meg ha jól emlékszem lapos minden. ott csak jobb lenne a fogyasztás. az én robóm biztos meglenne 2 literből.
..
a múltkor elhoztam egy yamaha mt-09-et 1 napra a szervizből amig szervizelték a robogót és az én besz@ri motoros tudásommal sem volt sokkal több a fogyasztás a robogóénál. azaz ingázni is lehetne vele, de motorozni egy jobbat is hétvégén. viszont nulla szél és időjárásvédelem van rajta és ez azért fontos szempont ha ingázásra is kellene. az megint más kérdés, hogy kezdő motornak inkább valami kisebbet, meg van még ezer nézőpont is hogy jó rossz stb.
szerintem ha van kedved, kezd el a motorzást valami kisebbel. tudsz ingázni is. ha meg nem tetszik mégsem, biztos lesz vevő rá ez egy ilyen műfaj.:)
-
bacus
őstag
válasz oliwire #139121 üzenetére
Egy hangyányit még segít a megtérülésben, ha parkolni is kell. A 600 Ft/h zónában (ami nem is annyira Bp közepe, mert már sok helyen ennyi), azért még elgondolkoztató a motorozás. Ha napi 5e Ft a parkolás, ami 20 nappal már havi 100e Ft, nos ott hamar megtérül a motorra váltás az ingyenes parkolás miatt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz oliwire #139121 üzenetére
#139121oliwire: számold hozzá a "szabadidőd órabérét", akkor könnyebb dönteni. mennyi időt spórolsz meg azzal, hogy pl a reggeli és délutáni dugót kihagyod? ha nem tudod hány forintra tippeld a szabadidőd "árát", akkor indulj ki a fizetésedből (mennyi ott az órabéred, az jó lesz a szabadidőd árának is), így be tudod hozni ezt is a számításba, mert nem csak a zöld dollárokban való költést érdemes figyelembe venni.
#139116 dellfanboy: kövezz meg, de én az utóbbi 2 évben az M7-esen ingázok, amikor be kell mennem a pesti vagy a budai irodánkba. irányonként fixen 35 vagy 45 perc, nincs olyan, hogy "korábban indulok, nehogy beduguljon és akkor a kocsiból még dolgozni sem tudok, dugóban araszoló önvezetés ide vagy oda". tömegközlekedést kétszer próbáltam vidéki otthonkámból és nem sikerült 120 perc alá szorítani az ajtótól ajtóig időt az átszállások miatt. szóval rohadt élet, hogy bármilyen motorral fogok továbbra is bejárni, amikor be kell
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
-
csongi
veterán
válasz oliwire #139140 üzenetére
Ez egy örök dilemma. Vagy keveset eszik, vagy megy
Ha a közlekedésben eltöltött idő, vagy km a munkába járás a jelentős mennyisége, akkor nehéz lesz. Kényelmes legyen, legyen erő, egyén keveset. De a fogyasztás csak egy részlet az üzemeltetési költségbe.
De egy motornak itt nincs érdemi előnye. Saját számolás kb 10 évvel ezelőtt.500 robogó, saját javítással, akkor volt 33-37 Ft/ km az üzemeltetés. Ez egy 300 akármivel jelenleg is megállja a helyét.
1.3 nem megy, eszik 4 litert. Az erősebb járműhöz képest lenne idő veszteség, de pénzben jelentős spórolás. Itt ugye nem csak uzemanyagrol szól a dolog. Hóval valamit valamiért.
Jártam hasonló cipőben, napi 200Km munka járat.#139143. Ezért nem motoroznek . Az éves használhatóság oltárán nem áldoznak fel a klímát, a fűtést, az időjárás védelmet.
A motoros ruhazattal való kinlodast meg végképp nem .
amit illik ilyen szintű használat mellett 2 évente cserélni, egy olcsóbb közepes terméknél. A drágább még sosem terül meg, csak ha védelmez, de azt meg sosem kelljen kihasználni.Motoros munkába járás, kb a fele távolsággal ésszerűbb. 5-10 km között már egy e-bike is eletkepesebb lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen