Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Czimby #55723 üzenetére

    Nem vagyok benne biztos, hogy nem kell takarítani automata olajozónál, hiszen arra folyamatosan tapad a retek. Vagy túlolajozod és leveri, de akkor meg a motort lehet állandóan csutakolni.

    Szerintem baromság ennyit kenni, súrolni stb. Lehet, hogy többet elmegy valamivel, de ez sem biztos. Ha mégis, és kiszámoljuk mennyit költünk ilyen szarokra, akkor látható, hogy fajlagosan nem éri meg a vesződést (főleg, ha ilyen pitlák láncok vannak rajta, nem valami 150+ lóerőre fejlesztett 520-530...). Akkor kell letakarítani ha retkes. Akkor kell fújni, ha takarítottad vagy már nincs rajta kenőanyag. De továbbra is igaz, hogy a zárt O-X akármilyen gyűrűt hiába fújkálod kintről, a lényeg belül van.

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák