Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Xero #129275 üzenetére

    Megcsináltam ma a hátsó fékbetét cserét, itt még a gyári Nissin szinter volt benne, de mivel előre annyira bevált Brembo, gondoltam kicserélem hátul is. Még nem kopott el, pedig sokat szoktam használni, volt rajta úgy 3 mm.
    Nagyon könnyen eltakarítottam a dugattyút, csak meg kellett neki mutatni a rongyot és tiszta lett 1 perc alatt. Nem értem, az első mitől lett olyan dzsuvás, elképzelhető egy útépítésnél rárepült egy kis kátrány?

    Mindenesetre ez 20 perc alatt megvolt takarítással és némi Youtube videó nézéssel, mert annyira nem akart nyílni az egyik csavar, hogy a biztonság kedvéért megnéztem neten, jó felé tekerem-e.. És igen. Kiszedtem, és a gyári zsír még rajta volt mindenhol, tökéletes állapotban, ennek ellenére alig nyílt ki. Visszahúztam nyomatékra mind a 3 csavart, holnap teszt.

    Az első fékbetéttel a tapasztalatom az, hogy megérte cserélni, sokkal nagyobb a fékerő, pontosabban adagolható, viszont van egy pici hangja, amikor finom ér a tárcsához a fék. Annyira nem zavaró, de talán egy kis paszta (réz?, kerámia? ABS-es fék) megoldaná.
    Az EBC HH és a gyári Nissin kb ugyanazt tudta, ez más kategória.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák