- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138461 üzenetére
2.5-2.9 a gyari eloiras, bar ez nem okoz 4 deci tobbletet, de valamennyit hozzaad. az meg plane nem, ha egy alsopolcos repsol utan egy api sn normalis olajat raknak bele. (Ha olajokrol beszelsz, ne csak a markat add meg, hanem annak pontos tipusat es viszkozitasat is. Csak a markaval semmilyen informaciohoz nem jut az ember, mert egy markanak tobb fajta olaja van) Hacsak nem 50- es ment bele a 40- es helyett, es a hidegebb idokben az amugy is suru olaj visszafogja a motort.
A munkalapon tehat nincs odairva, hogy milyen olaj ment bele, vagy azt te vitted oda?
Lehet a karbiban kezdi vmi elfosni magat, es megemelkedett az uszoszint.Ezt igy nem fogjuk sajnos netrol megfejteni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138463 üzenetére
Ezert en nem vinnem vissza, mert egy szelephezag ellenorzes penzben fajni fog, es ez a koltseg elenyeszo lesz a tobbletfogyasztashoz kepest.
Karbiszinkrontol nem lesz jobb a fogyasztas, azt csak azert kerdeztem, hogy ekkor hatha hozzanyultak az alapjarati keverekcsavarokhoz is, amikor szinkronizaltak, ami ilyen sporolos uzemmodban talan beleszolhat a menet kozbeni allapothoz.
Annyit tudsz nezni, hogy tulfolyik-e a karbi, mast nemigen.Karbiszinkron teljesen felesleges olyan esetekben mint: fogyasztas, gazreakcio. Tulajdonkepp semmire nem jo, csak szep lesz tole az alapjarat, bar tudom, hogy probaljak ugy eloadni, mintha ez valamilyen alapveto hibaforras tudna lenni, vagy hatalmas fontossaggal birna.
En arra gondolnek hogy valahogy maszik el az uszoszint szep lassan, hogy mitol, azt nem tudom.
A karburator felujitasa ezert veszelyes, amennyiben nem rohadt bele a benzin, vagy teljesen jol mukodott akkor, amikor "tisztitva lett". Gyari tomitesszettet nem fogja senki megvenni, mert horror az ara, es az utangyartott tomites es tuszelepek ki tudja milyen minoseguek, de egy biztos: annyit nem fognak birni, mint a gyari. A karbihoz addig tilos hozzanyulni, amig normalisan mukodik minden.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138465 üzenetére
Igy van, amikor mar fekete lesz a kipufogod/ valamit eszlelsz gazreakcioban, vagy folyik a karbi, vagy inditasi nehezsegeid vannak melegen, vagy tenyleg extrem, 6,5- 7 literes fogyasztas kezd lenni, ugy, hogy semmit nem csinalsz vele, nem forgatod.
Feltetelezem, a karbantartasok korabban el lettek vegezve, tehat en abbol indulok ki, hogy a szelephezaggal nem lehet baj, plane ilyen sporolos hasznalatnal tenyleg eleg a szervizkonyvben eloirt km nel kontorllalni a hezagokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138467 üzenetére
Hangbol nem lehet megallapitani, hogy milyen szelephezagod van. Tulajdonkepp hangrol azokat a dolgokat tudod megallapitani, ahonnan mar nincs visszaut. Ez nem olyan szakma, hogy csak hallgatozol, aztan tudsz mindent.
Ha messze allsz a sporolastol akkor az is lehet, hogy mashogy mesz mostanaban, bar te nem igy erzed. Ez igy nem eleg egzakt, tehat lehet user error is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138477 üzenetére
Karbis sv vel mar nagyon reg mentem, nem emlekeszem az mit csinal 3000 nel. Legutoljara sv650x el mentem, az sehol nem rangatta a lancot. Szoval sztm alul hasznalhato ovatos gyorsitasokkal, ha mar valasztani kell.
Ha gyorsitani akarsz normalisan, ahhoz fordulat kell, szoval ezt a szituacio donti el.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Csak ugy infonak megosztanam a kovetkezo tortenetet.
Kb 2 eve vettem egy crossplane R1 blokkot, termeszetesen olcson. (Szart csakis olcson!) Most jutottam el odaig, hogy szetszedjem. A tulaj elvitte szervizbe, hangos volt a motor, azt mondtak neki (hallasra) hogy hajtorudas.
Nezzuk, ez a fajta diagnosztika mennyire megbizhato:A 4 es henger dugattyuja megszorult. A tobbi tokeletes allapotban van. A dugattyun semmifele hoterheles jele nincs, olajat kapott boven. Ezt a motort nagy valoszinuseggel a gyarban rosszul raktak ossze, mert a dugattyu tul nagyot tagult abban az egy hengerben, anelkul, hogy nagyobb hohatas erte volna. Tehat meretproblema lehet a dolog mogott.
Egy ilyen motornak a blokkjat csak szetszedni 110€. Mivel a forgattyushaz csavarjai egyszer hasznalatosak. Ha ossze lesz rakva, ezt azonnal el kell kolteni, anelkul, hogy barmi meg lett volna javitva.
Ezeknel a motoroknal a koltsegek miatt krvara esznel kell lenni, es egyaltalan nem fer bele az, hogy hallasra diagnosztizalnak valamit.
A 6. Sebesseg kapcsolokormei kisse el voltak verve, a fotengelycsapagyazason kavitacio jelei vannak, nem mindegyiken. Kimerni ki fogom, de csak a hajtorud kiegyenlitotengely es fotengely csapagyak koltsege kozeliti a 400€-t.
Ez egy ~18e kmt futott blokk. Ez latszik is minden alkatreszen. A fotengely gyonyoru allapotban van, akarcsak a valto, a tobbi 3 dugattyu, es a 3 hengerben egy meghuzasnyom sincs.Szoval 20e km alatt is vannak mar csodak egy alapvetoen jol kitalalt, es megbizhato blokkban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #138483 üzenetére
Nem huvelyezheto, nikaszilos. ~180loeros hengert mar nem lehet huvelyezni, bar a regebbieket ~150 loeroseket megprobaljak magyarorszagon, aztan van meglepetes, ha egyszer kiforgatja a tulaj.
A dugattyu az ilyen, nincs semmi baja, csak szorulasnyom van rajta. Felkent egy keves alut a hengerfalra. Megnezem, hogy honolassal lejon-e, ha nem, akkor fel lehet ujitani a hengersort, ujranikaszilozassal.
Szabad venni proba nelkul, csak legyen olcso.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138485 üzenetére
A csapszeg eltolasaval, azaz dezaxialassal csokkentik azt az erot, de ez eleg rovid loketu motor, akkorat nem billen.
A 2t nel a dugattyupalasttal zarnod kellene a henger reseit, ott marcsak amiatt sem lehet ilyen dugattyuszoknyat kialakitani. De inkabb abba a rengeteg resbe belebillenne a dugattyu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138488 üzenetére
Pontosan. Itt mar nincs jovanazugy megoldas, pl huvelyezes, stb, mert lassan minden koppon van. Persze meg mindig nem annyira, mint 200 loeronel. Viszont a kiegyenlitotengely a fotengellyel ellentetes iranyban forog, tehat az nem adodik hozza.
Kethengeres ezrest es negyhengeres ezrest hasonlithattam mar ossze, oszinten dobalasnal nem ereztem kulonbseget, pedig mindenhol azt olvastam, hogy a v2 keskeny, kisebb fotengelye miatt sokkal jobb. Hat a sornegynel is valahogy megoldjak ezek szerint.A szenszallal mar a 90 es evek ota kiserleteznek a motoroknal. Nem jo. Nem a gyartas miatt. Az acel sem jo. A legjobb az aluminium vaz anyagnak, mert az rugalmas elegge es a csillapito tulajdonsaga a legkedvezobb. Nem csupan merevnek kell lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #138540 üzenetére
Jah, mondjuk gokart palyara az ezres az valoban nem nagy elmeny. Oda minimum euroring, de inkabb pannoniaring kell.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138542 üzenetére
Az sv650 fent mar nem megy. Plane egy sor4 hez kepest. Viszont sor4 hez kepest lent nagyon eros.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz d@vee #138548 üzenetére
Egy sor2 nek ugyanakkora motorfekenek kell lennie, mint egy v2 nek, ugyanakkora kobcenti eseten. A hengerek szama szamit, nem az elrendezese.
Az akkut vidd be valahova, ha fel van toltve kb -60 fokon tud szetfagyni, szoval nem pont ezert, hanem legalabb addig sem fogod basztatni a motort, meg inditgatni. Semmikepp ne ott tarold, ahol tartosan tartozkodsz. mielott a motorba visszaraknad, ratoltesz. Viszont az nem jo, hogy szabad eg alatt van a motor, en raknek a tankba stabilizalot is, 100 as ellenere. A gumi nem fog egy tel alatt deformalodni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez is erdekes: egy cagiva elefant 900 blokk, ami megegyezik a ducati 900ss blokkal. A fotengelycsapagybol hianyzik egy gorgo. Mivel ez se kiesni, se felszivodni nem tud, ez a csapagy a gyarban rosszul lett osszerakva. Hogy melyikben- a csapagy gyarban, vagy a ducatiban - az kerdeses, de nagyon pentek lehetett mar. Mert egy ilyen csapagyat nem rakok be egy blokkba eleve, megha ilyet is kaptam. Ahhoz kepest semmilyen plusz zajjal nem jart, es 40e km en tuli futasteljesitmenye volt a blokknak. Inspekcio miatt lett szetszedve, mert egy tocsavar eltort a hatso hengernel, ami a hengert huzza le, illetve mert az elozo tulaj elmondasa szerint 6. ban, nyelgazon hasznalta autopalyan, mert nagy tavokat kellett megtennie gyorsan a munkaja miatt, tehat eleg nagy terhelesnek volt kiteve a blokk. (Ez latszott is a hajtorud csapagyakon, es a fotengelyen is)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138622 üzenetére
Igy van! Ne lovagoljunk a szavak jelentesen, gyorsan az egyik jelenteset az en szajam ize alapjan most tulajdonkepp kisse megvaltoztatom, az alpok aszfaltja igy lesz egyfajta terep. :DDD
ez megint olyan, mint amikor azokon a szavakon lovagoltunk, hogy a sportmotor az tulajdonkepp nem gyorsasagi motor, hanem feloleli azokat a motorokat, amivel sportolunk? :DDDAz emberek tulnyomo tobbsege hulye a motorokhoz. Most nem tulzok. Akik az uj motorokat veszik, azoknak tulnyomo tobbsege full hulye hozza. Az alapjan mondom, amivel talalkozok, uj motorok vasarlojanal. Ezert tud ennyire inflalodni az osszes iranyzat, ennyire gyorsan. Ahhoz kepest, hogy egy 30 evvel ezelott a brossurakban egy dugattyut fotoztak le, es leirtak annak az uj fejlesztesnek az eredmenyeit, hogy az miert jo neked, eleg tavol kerultunk a vasarlo felnottkent kezelesetol. Most azt se tudjak, hogy mi az a dugattyu. Es ne menjunk bele a marketingszovegekbe, hogy micsoda oriasi hulyesegeket es mar 40 eves evidenciakat irnak le extrakent ezeknek a hulyeknek.
ha egy sorkettes sportmotorra azt irjak, hogy verbeli sportmotor, azt is meg szoktam jegyezni. Mert nem az.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138624 üzenetére
Kisse rosszul fogalmaztam.
Ha azt mondom, az emberek tobbsege hulye a motorokhoz, az nem pusztan szereles, vagy hogy mitol megy egy motor. Az egesz motorozashoz feluletesen all hozza. Tehat a motorozashoz is hulye, amin lehet javitani, nem ezzel van baj. Senki nem ugy szuletik, hogy motorozni tud. De nem is erdekli oket a dolog. Egyaltalan nem.
Szerintem a problema az, hogy emelle a feluletesseg melle a vasarlasukat is ez hatarozza meg.
Barmit megkajalnak, amit elejuk raknak.
Tehat neked egy ilyen 230 kilos szar akkor terepmotor, egy fos sorkettes akkor sportmotor ha az eddigi spektrumod a motorozasban | | ekkora. Amint tagitod ezt, es mondjuk | ...... | ekkora lesz a ralatasod, helyen tudod kezelni a marketingszoveget.
Nem arrol van szo, hogy tudnod kell mindent, amit egy motorszerelonek, vagy hogy szarokat hajts, hogy ferfias legyel. Teljes tevedes, egyaltalan nem.
hanem hogy vedd mar egy kicsit a faradsagot, es melyulj el abban, amit szeretsz, szerezz mar valami igazi tudast, ne ertelmetlen sztereotipiakat szedj magadra, kulonben barmivel megetethetnek.Ugye van ez a velemeny, miszerint: engem nem erdekel az egesz, csak motorozni akarok jol blabla.
De a helyzet az, hogy ha nem tagitod az ismereteidet, nem fogsz tudni jol motorozni sem. Ezek mind osszefuggnek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szeretnek egy ujabb sztereotipiara ramutatni.
Ilyen 999 eshez volt szerencsem, teljesen szetszedett allapotban, tehat ehhez hozza tudok valamit szolni. Ami miatt az emberek fejeben mindig az van, hogy vmi csak az olajtol romolhat el, az azert is van, mert a szakemberek is gondolkodas nelkul ezt vagjak ra mindenre.
"A motor sokat állt és az előző tulajdonosnál az olajcsere hiány miatt hajtókarcsapágyas lett."Altalaban a motorok nem az olajcsere hiany miatt lesznek hajtorudasak, hanem a sok km vagy a nagy terheles miatt.
Legutolso elmenyem, az, hogy egy olyan olajszurot vett le a kollegam egy motorrol, aminek a tipusa mar akkor sem volt forgalomban, amikor ő kezdett dolgozni a ducatinal, ami ~18 eve volt. Tehat minimum 18 eve nem volt olaj cserelve ott. Vagy vki tobb mint egy evtizedig tartogatott egy olajszurot, hogy feltegye, de ennek kisebb az eselye. Tiszta sz.r volt az olajtekno, de a motor ment. Megsem teljesen jo pelda erre, mert ugye ki tudja? Lehet 4 evvel ezelott megis cserelt vki olajat, es rajtahagyta azt a regi olajszurot, stb.
De ami erdekes. amikor 999 est szedtunk szet, ami bantva volt, egyertelmu jele, hogy nem az olajtol tortenik, az az, hogy egy acelhuvelyben van a fotengelycsapagy. Az acelhuvely es a blokkontveny kozott nem megy olaj, megis kopasnyomok voltak ott. Leginkabb valahogy kiveri az acelhuvely azt az aluminium ágyat, inkabb igy fogalmaznek. Semmi koze az olajhoz. Hajtorudcsapagy is odavolt. Egyszeruen, ha valami bantva van nagyon, vagy mar sok a km benne az elkopik. Ezt nem akadalyozza meg az olaj. Szep vilag lenne, ha csak ezen mulna, de sajnoa nem ez van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #138630 üzenetére
Azt azert hagytak rajta, mert az eredeti brembo karok 100€/darab. :D
Es ez az elso dolog, ami le van cserelve borulasnal. Foleg vmi arany szinu szrra. A hatso segedvaz fekete a gyari szurke helyett. Az 2005 tol fekete, a lengovilla viszont 2003 as verzio. Ez eredetileg nem monoposto volt, mert S nek kellene lennie, nem a lakossagi 999 nek.
az evjaraton kivul par dolog nem stimmel a hirdetesben es a jarmuvon sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138661 üzenetére
Ismeretlen, befele szukulo kanyaroknal mehet esszel az ember, ha nem meri lejjebb donteni, at fog menni a szembesavba. 99% -a motorosoknak nem elcsuszik, hanem nem meri lejjebb donteni a motort. Ennek annyira nincs koze a motor hengerurmeretehez, de egy konnyebb/kisebb motorral ugyanaz a sebesseg kenyelmetlenebb, mert nagyon porog, erolkodik, stb. Egy nagyobb motorral meg kenyelmesen mesz azzal a tempoval, ami sok lesz oda, es nem direkt vagy hulye.
Ami pedig a "kozephalado" hibakat illeti, egy "eros" motorral, ha nem vagy eleg kepzett, es nem tudod mi mitol tortenik, abbol is tudnak bajok lenni. Peldaul kisse uthibas reszen megelozol egy autot. Lenyelezed a motort. az elso kereked elkonnyul ekkor, megdobja egy uthullam, ternel vissza a savodba, erre elkezd csapkodni a kormanyod. Kb 100 loerotol felfele ez mar siman tortenik. Es nem direkt okoztal panikot magadnak.
Aztan rosszul ulsz a motoron, kapaszkodsz a kormanyba gyorsitasnal, ami alap hiba, mert attol is instabil lesz a motor, es attol is csapkodni tud. Ehhez mondjuk mar kell loero, de a motorosok nagy tobbsege ezert szarja ossze magat egy ezrestol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138670 üzenetére
Vegre egy ember, aki ertelmezi az elhangzottakat.
Dodor egyebkent az ezres motoroknal mindig a gyorsasagi sornegy ezresekrol beszel. Mas nem jut az eszebe, vagy nincs fokuszban mas modell.
Az egykettes bandit egyebkent nem egy vadallat, bar emlekszem, amikor robogorol atultem egy fzr 1000 re, nagyon osszeszartam magam, ma meg komaba esek ha egy olyanra raulok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Egy 600 as sornegy fz6 blokk meg van fujva turboval ~200 loero hatso kereken. Csapagyas lett. Mi az elso, ami eszebe jut a palya korul lődörgő embereknek?Ellibbent az olaj. Az olajjal volt baj. Ja vmi tonkre megy, az nem kap olajat. Csak attol mehet tonkre egy blokk.
Phasztmeg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #138679 üzenetére
Nem teljesen tempofuggo. Termeszetesen minel nagyobb a tempo, annal durvabb, de nem csak az ezresekkel csapkodhat a kormany.
Korabban irtam, eleg egy elozes rossz uton, a lenyeg, hogy elkonnyuljon az elso kereked, es epp megdobja vmi.
Ezt el tudod erni gyengebb motorral, teljesen szr hatul ulos ulespozicioval, es kormanyba kapaszkodassal gyorsitasnal.Ehhez még hozzatartozik, hogy az ezreseken fellelheto gyari kormanygatlok sokat nem ernek, mivel ha nagyon hatekonyra lennenek csinalva, az kenyelmetlenne tenne a lassu manoverezest.
Tehat azzal is ossze lehet szedni kormanycsapkodast. Az elektromos tarsaikkal is. Hesd vel is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138689 üzenetére
Sztm erre te gondoltal, mivel mindent korbelott konkretum nelkul: feket, futomuvet meg kormanygatlot is :D
Ha a veszkikerulesnel instabil lesz, az vegre egy konkretum, de akkor tulkepp en nem usd villas motor sem vennek eleve, olyan meg van nagykobcentibol is.
kormanyutkozotol-utkozoig csapkodott, tehat teljesen iranyithatatlan ilyenkor?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138698 üzenetére
Amennyiben az a mondando kiforgatasa, es a belekotes, hogy belekerdezek abba, amit vki mond, akkor vegulis jah. Tulajdonkepp siman higgyek el mindent feltetel, kerdesek nelkul. Nem kell itt gondolkodni, tessek szepen befogni, es egyeterteni. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
Csak egy keveset kell visszabb gorgetni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138711 üzenetére
Ertsd jol. Nezd az egesz dolgot egyben. Ha van egy nagyobb motorod kezdokent, akkor valoban annak felszereltsege fog megmenteni, a kisebb tarsahoz kepest? Ez egy letezo mintazat? Ez eleve nem mindig allja meg a helyet, mert vannak nagy motorok nagyon szar futomuvel. Meg van ezres sportmotor, amelyik hiresen instabil tud lenni, jo fekkel es futomuvel.
(Jo akkor rugozzunk a szavakon, valoszinuleg egy gyarto zaszloshajojat kell megvenni mindig)Ha full hulye vagy a motorokhoz, en keves eselyet latom annak, hogy olyan hatarhelyzetbe kerulj, ahol nem a motor ereje, a sulya, es a tapasztalatlansagod sodor eleve oda, es hogy a motor oldja meg helyetted az egeszet, ugy, hogy a kisebb verzioja viszont elverezne.
Biztosan van ilyen, de ezt igy kijelenteni, hogy vegyel markazaszloshajot mert annak mindene jobb, es az megment- ez igy nem igaz.
Ha allora lehet fekezni egy motor kereket barmilyen fekkel. Akkor mit tudsz meguszni lakott teruleten kivul egy olyan fekkel, ahol ennel elobb tudod allora fekezni?
Ha abs-es, es egy kisse taknyosabb a nyomaspontja egy masik fofekhenger-munkahenger attetelnel, azzal mit nyertel?
Ha kanyarban fekezel, es van kanyar abs-ed, mondjuk azt tudnam elkepzelni, de az se ment meg barmitolA futomu ebben az esetben elpattogni nem fog, ha nem usd, elore-hatra fog hajlani a villa, (az usd is, csak joval kevesebbet) az oda lesz passzirozva ugy, hogy a futomu tulajdonsagaibol, beallitasaibol szinte semmi nem szol mar bele semmibe. Ossze van rogyva az egesz egy brutalis feknel.
Ha abs-es akkor pedig az uthibakon elengedi a feket, az is jol hangzik, az se jo ha nem vagy kepzett.
Csak a motor nem fog megmenteni ha hulye vagy. Kepzettnek kell lenned neked. Aladrakhatnak akarmit, ha te kepzetlen es tudatlan vagy. Eleve leegyszerusiteni ezt hogy lehet ennyire, hogy egy nagy motor biztonsagosabb??? de ha megis ezt tesszuk, es ennyire elnagyoljuk, akkor mar a nagyobb motor ereje es sulya ugyanolyan hatrany, mint az esetlegesen jobb fek- futomu, meg kb barmit be lehet kiabalni ervkent, hiszen minden nagyon esetspecifikus. Ezert kellene a sajat elmeny, hogy vkinek miert ez a velemenye, mi tortent vele. Ha ezt nem ossza meg, akkor ezt igy gondolja a fotelbol, tapasztalas nelkul. Az meg nem valasz hogy vmit nem kell magyarazni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138709 üzenetére
bizonyos helyzetekben nagyobb eséllyel úszhatsz meg egy balesetet ha olyan motoron ülsz, amin normális fék és futómű van.
teljesen egyetertek. Ezen nincs is mit magyarazni.Bizonyos esetekben meg pont ez a jo futomu es fek hajszol bele abba a helyzetbe. Sztm mindig az ember a gyenge lanccszem. Eleve nem jo irnaybol van megkozelitve a kerdes, ez pont ugyanolyan, mint a milyen homerseklet biztonsagos a motorozashoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #138758 üzenetére
A gs 500 az eleve egy regi motor, tehat eleg nagy esely van arra, hogy valami baja lesz. Ez ilyen. Nem csak a gs ilyen, minden, ami ilyen regi, es ennyibe kerul. Ehhez hozzatartozik, hogy ennyi gs-t, er-t es cb-t soha nem vettek Mo.-on, tehat java reszuk behozott motor, aminek azonnal megtekerik az orajat itthon, amelett, hogy vmi miatt olcsok voltak. A legrosszabb a ketto kombinacioja, tehat a regota behozott, de Mo.-n is sokat futott motor. A penztelenseg miatt, tele lesz ganyolva legtobbszor.
Nemetorszagban kb 400€ -tol jutsz hozza ilyen motorokhoz, vagy sok km-el, vagy balesetes, vagy belerohadt benzinnel, uzemkeptelenul. Mivel szervizbe betolni nem eri meg, mert kb annyi penzert tamasztjak fel, amennyit er, ezert megy a piacra, amit majd keleteuropa es a balkan felszippant.Ezert problemas. Ha szakszeruen karban volt mindig tartva, es gyari alkatreszekkel volt javitva, nem lenne problema a kor (nem ekkora problema lenne) de ilyet nem fogsz talalni, barmit is mondanak az emberek.
Teljesen mindegy kezdomotoronal, hogy viz, vagy leghuteses. Ez nem szempont. A szempont nalam az lenne, hogy ha eldolok vele- olcson lehessen javitani, es mittomen ne nyomja meg a labtarto a lengovillat, vagy egy aluvazat, ami ilyenkor azonnal le TK zza a motort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Fotók, videók mobillal
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- moongoose: Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- Kés topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest