- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Egér probléma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
ma Viszont picit magasabb és szélesebb a Galaxy A55 mintájára.
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #137611 üzenetére
Ezt en ennel egyszerubbnek latom.
Sok olyan motor van, es nem is regiek, amiknek mar akkor leer a labtartojuk, amikor a terded elkezd leerni. Altalaban japan sornegyek, naked-ek. Nem rossz motorok egyebkent, de nekem nagyon elmegy a kedvem toluk, ha veszel egy valag penzert egy motort, es papiros labtarto cserevel kell kezdened, ami ~300€, majd ezutan a kozepdob er le, ami katalizator, tehat le se szedheted. Szoval vagy nem dontod annyira melyre, vagy veszel masik motort. Nalam ez egyelo azzal hogy akkor ki lett motorozva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mielott melyebben belemerulnenk egy ertelmetlen vitaba.
A személyeskedés (latinul argumentum ad hominem, szó szerinti fordításban személy elleni érvelés) egy érvelési hiba, melynek során valaki a vitapartner személyét kritizálja, sértegeti, személyes érdekeire, előítéletére hivatkozik, ahelyett, hogy a vita tárgyával kapcsolatban érvelne.
Mivel a kreszre egy olyan ember hivatkozik, vagy tett fel kerdest ezzel kapcsolatban (Jól sejtem, hogy az nem egészen a Kresz határain belül van) aki ugyanugy nem tartja be, es objektiv teny, hogy ezeket nem tartja be, nem szemely elleni tamadas, mivel ez a valosag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
goodboy007 #137723 üzenetére
A gsx nincs 280 kg megtankolva.
228kg szarazon + 22l benzin+5l olaj+szerszamkeszlet.
Az legyen mondjuk 250 kg.~20 kiloval lepitek tul a keretet, ami persze nem jo, de nem fog azonnal szetesni a motor.
A segedvaz sok motornal egy ido utan elrepedhet, a rugostagok nem erre a sulyra vannak kivalasztva, tehat a motor nem fog jol viselkedni, az utanfutas, a rugout, semmi nem fog stimmelni.
Nem a lengescsillapitassal lesz baj, hanem a rugoerovel. Eleve egy regebbi japan naked nem eppen a kemeny rugoirol hires.
Gumikbol en inkabb a gt verziojat vennem vmi tipusnak, tehat angel gt/road gt, az sokkal jobb ehhez a sulyhoz.
Kidurranni nem fog. Hamar kopik, inkabb az a baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Egy ilyenre befizetnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
hroberto #137806 üzenetére
Egyszer emlekszem ~10 eve, egy marcius 15-en, sms t kaptam a belugyminisztertol, hogy ha elfogy a benzinem, rangassam ki a masik autobol a vezetot, es uljek at az o kocsijaba.
Vagy keverem a GTA val? Akkor 2 napig nagy ho volt. De nem egesz telen. jopar karacsonyt at lehetett motorozni a meleg miatt, es mar bajororszagban sincs feher karacsony, sot aszaly van, es melegrekord. Es ebbe az iranyba megyunk ugye a klimavaltozassal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #137836 üzenetére
Egy sima lakkreteg mar nem engedi at az uvt.
Ezert lakkozzak a matricakat, kulonben kifakulnanak nagyon gyorsan.
Mindket fajta sisakra irjak az 5 evet, a froccsontottre es az uvegszalra is. Az uvegszal kotoanyaga pedig szerintem ugyanaz, mint a karbonnak.De ez nem csak az uv-tol fugg, mivel az energiaelnyelo reteg sosem kap uvt. Mint az elet minden teruleten, itt is kell egy egyszeru, mindenki szamara megjegyezheto, ertheto tomondatot sulykolni, mert ez is, mint minden az eletben bonyolult, es nem lehet mindenre rahuzni, ugyanazt, amit az emberek nagy tobbsege nem tud feldolgozni.
Ahogy zgospel irta, a teli gumik peldaja tokeletes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. A fizikat meghagni, - meg ilyeneket - azert en nem erzek ilyen motorokon. Ezt a reszet nem ertem az ilyen velemenyeknek, de mar tobb embertol is hallottam, hogy elhiteti az emberrel, hogy... na azt nem tudom, hogy mit.
De azt hiszem nagyjabol ertem a durrogasnal es a varazslatnal mire gondolhatsz. Az a korites. A pozerkedes. Peldaul amikor egy 1199, vagy 1299 es panigalet melegit kint az ajto elott a kollegam, akkor azt erezni szoktam bent a muhelyben a padlon. De most komoly. :D
Es nem tudok szijfeszesseget sem merni, mert olyan hangos, hogy a Hz mero nem tud mit kezdeni vele. Gyari dobbal.Igazi felesleges fssagok, amitol nem leszel gyorsabb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez azert nem aktiv futomu, es tudtommal az ilyen felaktiv futomunek nevezett dolgok, peldaul az elektronikus ohlins sem baszkuralja ut kozben a csillapitas-elofeszites ertekeket, mert megis hova tudna azokat allitani, mi alapjan? Nincs kamera benne, ami figyelne az utat, gps rendszer, hogy melyik kanyarba hogyan tudsz beszallni. A csillapito palcat tekeri a villanymotor, az elofeszitest se minden modellben es nem utkozben. Csak a muszerfalon lathato elofeszitesadatokat, csillapitas merteket allitja be, miutan kivalasztottad a mode-ot amiben akarsz motorozni. Utana semmi. amit az ember a kis kezevel meg tudna tenni egy nem elektronikus ohlinsen/barmilyen villan.
Az, hogy te azt a kanyart nem tudod bevenni egy japan nakeddel, legtobbszor a tul puha rugoktol van. Egy normalis rugoszettel eleg szepen lehet motorozni barmilyen motorral. Meg allithatatlan villa eseten is. direkt csinaljak meg ilyenre, a celkozonseg nagyja nem akar tempot motorozni ezzel a nakeddel, igy fo a kenyelem. Meg tudnak csinalni nem elektronikos futomuvel olyanra, hogy ugyanugy el tudd valallni azt a kanyart. Te magad viszonylag kis penzbol meg tudod valositani.
A kigyorsnal valoban rengeteget segit az elektronika, ha lapon vagy, de itt mar eleg sok epitesbeli kulonbseg is van, mert hosszabb a villa, a lanc-lanckerek mashogy huzza a lengokart, de alapvetoen ezek kozuton nem annyira nelkulozhetetlen dolgok.Csak hideg allapotban kuldi be a levegot, ez a szekunderlevego. Nem ettol durrog. Katalizatoros motor nem nagyon durrog, csak ha epp ugy irjak meg a terkepet, teljesen feleslegesen.
Csak a teljesen nyitott rendszerek durrognak motorfeken, csak ott tud valahogy elegetlen benzin oda kerulni, racing map miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #137891 üzenetére
Ez se mai kep, az a mez racetec minta mar reg nincs :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #137895 üzenetére
Mar regota szenvedsz ezzel az orrtolassal, nem sikerult rajonni mitol csinalja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
duni84 #137908 üzenetére
Sztm mar suket. :D
Amikor a durrogas ugyanolyan hangos, mint alacsonyabb fordulaton, az mar tul van a versenypalya hanglimiten is(Egyebkent az akra rendszeremet egy magyar fickotol vettem, aki utcara hasznalta, kilyukasztott db eaterrel. Ha mar arrol beszeltunk, hogy a romanoknal csodakat lehet latni :D )
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #137924 üzenetére
95mm csapadek az nem köd, es horvatorszagban tudnak nagyon nagy viharok lenni, szoval esoruhat 2 db-ot es szaraz zoknit raklappal vigyel, ha nem mondod le
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #137936 üzenetére
Esoruha nelkul, es vizallo bakancs nelkul en nem vagnek bele ilyenbe.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
De miert racionalisabb? mert olcsobb? Ennyi az egesz?
arra emlekszem, hogy nehany eve 3 napig voltam probamunkan a bmw nel, es az osszes R nel, amit szervizeltem (nehany darab) zorgott a vezermulanc beinditaskor, mar 20e km kornyeken. Raadasul egy felejtheto screamer sornegy blokk, szamomra legalabbis. nem fog atugrani a vezerles, de akkor is, ilyet ne csinaljon mar ilyen koran.
En nem latom azt a kokemeny befektetesi alapot ebbe sem, ezt is eszi az ido es a km.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nehez kerdes, mert nem nekem veszunk motort, hanem neked. :D
A jelenlegi motorkinalattal nem vagyok tisztaban, azaz amit en szarnak talalok, vagy nem tetszik, en azzal egyaltalan nem foglalkozok, tehat nem ismerek egy csomo motort. De ugyis csak gondolatkiserletezunk :DEn ezzel az okos futomuvel nem tudok mit kezdeni, az, hogy egy kepernyon kell potyognod a csillapitas ertekeket, vagy a mode- okban kivalasztanod, ez nekem szimplan kenyelmi felszereles krva dragan, mivel ez nem okos futomu, csak kepernyon allitasz mindent, ahelyett, hogy tekergetnel a kezeddel. Azzal nem lesz jobb a motor. Amitol jobb lesz, az az, hogy milyen futomure szerelik ra ezt a kramancot. Nekem ez feleslegesnek tunik.
Mivel a ktm ek kiesnek, tul sok nem marad :D
Korabban irtam, hogy a supersport 950 en magasitott csutka kormany van, en azzal az ulespozicioval egy seggel lenyomtam 1170km t. Szerintem azzal barmennyit ki lehet birni, van hozza softbag rendszer, ket oldalra, hardbag is, annyira nem vagja haza a kinezetet, es az S verzion minden ohlins. Nagyjabol beleferne a keretrendszerbe, de nem "okos" a futomuve, mode-ok vannak. Kanyar abs, TC, gyorsvalto fel-le. 30e km desmo intervallum. Es az a testrastretta blokk nem rossz. 110 lo. Benzinszinterzekelo gyakran beszarik, amugy sok baja nincs azoknal, amik nalunk vannak. Ugye a lanc itt nem fog csorogni :DAmugy meg ha maradnal az olcso szervizelesnel, es screamer sornegynel megis, akkor suzuki katana. Az a forma jo, mert klasszik. Amugy unalmas szar lenne, de a forma nagyon jo, es mindig, azaz mindig ugy veszunk motort, hogy mi az ami tetszik, nem pedig ugy, hogy mi a jo.
Nemreg voltam itthon, es pont gondolkodtam, milyen motort kellene ide venni, es mindig oda jutottam, hogy vmi enduro/supermoto kellene, mert rettenet szarok az utak. Ide normalis futomuvet utcai hasznalatra... Hat nemtom. Arra emlekszem, hogy nekem Bp rol mar regen is 100km eket kellett menni, hogy normalis uton tudjak motorozni, hacsak nem vmi gokartpalyara mentem vagy euroringre, szoval en fognek egy ~100 kilos 2T- endurot 30-50 Le kozott, supermotositanam utcara, melle meg vennek egy barmilyen ezrest csak palyara 2008-14 kozott, amig euro3 volt. Turara meg 640 adventure. Ezek egyszerre talan kijonnenek a supersport s arabol :D
Ja igen. Ezek melle csak ugy egy TL 1000 R t is beraknek a nappaliba. Kek-feheret. Szigoruan. RG500 féle jo formaval.Segitettem? :DDD
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A SFv2 mar panigale v2 blokkos, az mas, mint a testastretta, el lehet porgetni szepen, ugyanugy tele mindennel, gyorsvalto, stb. A futomu az nem ohlins, nincs belole S verzio, de jol mukodik. ha mar valogatni lehet, en inkabb 4 hengerest preferalom, a 2 hengereseket annyira nem szeretem, szoval nalam a tuono lenne a nyero, vagy a v4 SF :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #137959 üzenetére
Kozben megtalaltam, semiactive futomuvek ezek, az imu alapjan allit csillapitast pl gyors iranyvaltasoknal, vagy kigyorsitasnal bekemenyiti a hatuljat, szoval rosszul tudtam, valamennyire beleszol, de nincs visszacsatolas, tehat csak egy elore megirt program alapjan csinal valamit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #137976 üzenetére
Arra gondolok, hogy ezeken a lengescsillapitokon nem latok semmilyen erzekelot amibol adatot kapna a vezerlo, hogy mennyire van osszenyomva pl.
A felaktiv amikor a csillapitas merteket valtoztatja, az aktiv csak autoknal van, ez olyasmi lenne motoroknal szerintem, hogy mondjuk gyorsitasnal hatul nem csak a csillapitast babralna, hanem valoban a rugoerot valtoztatna, az elofeszites valtoztatasa helyett, amitol nem lesz nagyobb a rugoero.
Egyebkent meg nem tudom, ehhez nem ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vegre beirattam a forgalmiba a 200 as gumimeretet, 10 perc volt es 15€. Elotte Tuv-on nem rugtak vesén, hogy takarodjak az anyámba a kivansagaimmal, es marpedig itt csak gyari motor megy at, egy szakvelemenyt kellett kernem ~40€-ert, a pirelli oldalarol le lehet tolteni, miszerint a 200 as gumi engedelyezett ehhez a tipushoz es mehettem a hivatalba. teljesen legalisan motorozhatnék az R1 el, ha az onindito szimeringje nem adja meg magat, most darabokra kellett szednem egy 3 euros alkatresz miatt. A motorolaj elarasztotta az oninditot, ami kinyirta a szimmering utani kovetkezo o-gyurut is, mert az nem olajallo, a kommutator tiszta mocsok volt, az is az olaj miatt. Mondjuk lehetett volna igy hasznalni tovabb, de idegesitett, hogy csopog az olaj belole.
A hutovizet is le kellett engedni, termosztatot levenni. osszerakni lesz vagy 2 ora, az osszes tomites 2 het mire megjon. De legalabb nem hengerfejes. Mert eloszor azt hittem, attol folyik valami, ennel az elso generacios crossplane-nel jellemzo. Szoval osszesegeben orulok.A ducatiba beleszaladt a 20 ezredik km amiota nalam van, iden tobb mint 10e ment bele, azzal legalabb semmit nem kell csinalni, abbol ugyanugy folyik az olaj, mint uj koraban :D
A garda toi turanal azt hittem blokkcsere lesz a vege, mert 83 loerovel 0-1 uzemmodban kellett menni a 140 lovas motorok tempojaban, becsszora. Szoval az ember szeret nagyokat mondani, a sztori kedveert, de itt amit kapott... az nyélgaz-fék-kanyar-nyélgáz-fék-kanyar volt. Egy zx 12 lenyomott egyenesben, hogy rohaggyon meg :D gondoltam veszek majd ~500 € ert uj blokkot, ugyis nagyon olcson vettem a motort, de semmi. Utana hazajottem vele, es csinaltam egy magyarorszag turat. Szoval ez jo vetel volt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vegigbirna nemelyik, bar sokkal tobb verezne el, mint gondolnad. 0-1 es uzemmodban eleg hamar kopnak, plane 200 lo kornyeken. Es ha ugy hagyod ahogy van, eleg szar koridot mennel.
Ilyenkor rendesen kijon a szarragas minden gyartonal. A yamaha rn32 elso szeriai (most a 65 az aktualis) egy szeleprugoval jottek ki, ezek palyan peldaul behullatjak a szelepeket, utcan semmi gond, az rn49 ota visszavaltottak 2 rugora, azota szelepek jol birjak, de a hajtorud a hősokktol reped, ami furcsa mod boxutca kiallasnal problema, nem nyelgazon. A vas es a titan Pankl egyarant (mt10/r1m) Tehat a hutes nem megfelelo alacsony sebessegnel a szalon motornal, ha egyszer meghajtottad. Most legutobb errol olvastam, ezert ez van hirtelen a fejemben, de mindegyik gyartonal vmi kijon, ha egy profi vagy profi kozeli versenyzo raul. ha normalis koridod van, akkor bizony mas problemakkal talalkozol, mint a hetkoznapi jaro-kelok."must hit a minimum weight limit of 175 kilograms"
Ugye mar ez elarulja: itt nem gyari dolgokrol van szo, mert teletankolva, szalonbol kitolva minden gyarto 200 kilo kornyeken van. Talan a full karbon vazas es felnis bmw 190 kornyeke, a ducati sp2 karbon felnivel 195 kilo 17 literes tankkal, es ezeken altalaban 20 liternel joval nagyobb tank van.
the fork, damper, swing-arm, brakes, radiator and exhaust can be modified. Teams are also permitted to work on increasing engine performance. All bikes feature a quick wheel change system to help ensure faster pit stops.
Szoval a formula ewc eleg messze van a gyari allapottol.
Superstock for the FIM World Endurance Cup with bikes almost identical to production models. Limited engine modifications are permitted (injector jets and fuel mapping, clutch reinforcement, a different exhaust silencer, etc.). Wheels must remain as homologated, so teams need a good wheel change strategy during pit stops.
Superstock bikes use a red number background, yellow-light headlamps and must also hit a minimum weight limit of 175 kilograms.
In both Formula EWC and Superstock, the fuel tank is modified to a maximum capacity of 24 litres and fitted with a quick refuelling device.
ezt se neveznem szalonbol kitolt allapotnak, es valoszinusitem egy ilyen stock kategorias motort is darabokra szednek, es mindent alaposan kisulyoznak, utanamunkalnak, amit a sorozatgyartasnal koltsegek miatt nem tudnak rendesen megcsinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #138001 üzenetére
Egy nemet tuningceg irt errol a problemarol, ok nagyon sok ilyet lattak, ok megfejtettek, hogy elreped ebben a crossplane-ben a hajtorud szem, amikor lassan megy a motor nagy megeroltetes utan, es le van allitva egybol, amint beer a boxba.
Nem tudom ezt hogyan kell elkepzelni, ok annyit irtak, hogy vagy levezeto kor kellene, vagy a boxutca utan meg kellene menni vele egy keveset, hogy visszahuljon, de egy 40 fokos napon ki kene menni az utcara ezzel a ring ele, mert a ventillatorok amig allnak, akadalyozzak az amugy is keves hutest.
Es nem tudom, honnan kapja a hosokkot a hajtorud. Vmi tarolja magaban a hot ott, es ezzel van a baj, ha leallitod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon ritka lehetoseg a mobile-n.
Thorsten Durbahn epitett RC30 asa.
A fejidom a cagiva 594 gp 500 asé, verseny generatorral, sok karbon alkatresszel, karbon segedvaz, titan kipuff rendszer, nagyhuto, siktolattyus keihin fcr, ohlins mindenhol. Melyebb olajtekno. Pvm magnezium felni.
Eeeez, hsztakurva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #138013 üzenetére
Inkabb a gyar oldalarol nezz adatokat, ez az oldal nagyon sok esetben teved, vagy fel van cserelve a kW a Le vel. Nem biztos, hogy ebben az esetben is, a lenyeg, ha adatra van szukseged, mindig a gyartotol vedd.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Erdekes mondon nem mindig ez a jo. Vagyis nem mindket labadon.
Troy Corser azt tanacsolja, hogy csak az ivbelso labat kell spiccelni, mivel a spicceleshez azt az izmodat hasznalod, ami a labadon a legkisebb, es a legkevesebbet lehet terhelni.
a gyors faradasnak is tobbek kozt ez az oka.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #138023 üzenetére
Sportmotoron, viszonylag tempos kozuti kanyargaszasnal, amikor tornazol a motoron, van kulonbseg.
Nem rad vonatkozik, de sportmotoron a tank elott egy okolnyi hely-et is kritizalta Troy, ami ebben a videoban is elhangzik. azt mondta, hogy tudja: szinte az osszes iskola ezt tanitja, de allando kontaktnak kell lennie az ember es a motor kozott. Bar valoban, leginkabb palyamotoros tanacsok ezek, nekem jobban tetszenek akar kozuton is.Xero
Igazad van, cbf, nincs tempo, nincs is annyi torna.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #138025 üzenetére
Nem kell mindent vakon elhinni. ez azert annyira nem nagy marhasag. Ertem en hogy tekintelyelvu japanos rendbe nem fer bele megkerdojelezni ha valami ertelmetlen. :D
Nem hiszem, hogy az oriasi baj lenne, ha rajta van az elso feken 2 ujjad. Ez is amolyan hitvita, sztm nem ezzel kell eloszor foglalkozni, van mas, ennel joval fontosabb dolog is.
A hatso fek felett tartani a labat. Na az faszsag es faraszto is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Sok motoron nem tudod annyira lejjebb allitani a munkahengeren a rudat, ahol pedig lehet, es annyira leallitod, akkor az nekem mar nagyon lent van. Nalam mar le is erne kanyarban a hetkoznapi motoromnal. A sportmotoromnal nem, de ott a hatso fek nem sokat er.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #138076 üzenetére
Szerintem igen. attol motorozik jobban vki, ha jobban ledonti a motort. DE. Nem csak ettol. Ez azert ennel bonyolultabb, es mar megint kisse kognitiv disszonanciaba csuszunk. Amikor a szoke szilikoncsocsos not fikkantjuk, hogy megis hogy nez ez ki, de azert mindenki vagyik ra, hogy eltoltson egy ejszakat vele, mikozben a sajat igenytelen feleseget magasztalja vele szemben.
Szoval nemar. Ha vki levezetett 1M kmt az ne kanyarodjon benan. kakucsring...azt nem neveznem annyira palyamotorozasnak sem, mert nincs nagy tempo, tulajdonkepp egy normalis hegyi uton kb ezt megkapnad, ha lennenek magyarorszagon utak. Meg hegyek.
Engem mondjuk inkabb az zavar, (senkit nem akarok megserteni, egyszeruen a jelenseget probalom leirni), hogy elkezdjuk magunkat magasztalni olyan dolgokert amik mindenki szamara konnyen megugorhatoak, sok melot nem kell beletennk.
Peldaul legyel dagadt, igenytelen, emelle menj 500kmt egy turaenduron autopalyan, ahol kb semmit nem kell tornaszni, es ha mindezt pössentés nelkul megoldod, akkor mar lehet kommentelni minden ala teljes joggal, illetve olyan kbaszott sarkos lesz ilyenkor az ember velemenye mindenrol. Motorszerelesrol, motormarkakrol, tipusokrol. es megingathatatlan emelle.
Na sztm ez egy idegesito jelenseg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- LEGO klub
- Honor Magic V2 - origami
- World of Tanks - MMO
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- További aktív témák...