Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Khaosz55 #58946 üzenetére
Nekem ott kezdődött a dolog, hogy 3 éve mikor vettem az sv650-em úgy voltam vele, teszek egy próbát a gyári futóművel, az ingyen van. Azóta azt úgy gondolom kiismertem (kb. 8000km után) így lett egy elképzelésem, mi a gond vele, és hogyan lehetne javítani a dolgokon. Persze, ehhez kellett az is, hogy menjek egy kört egy GSXR1000-el, annak milyen a futóműve, és hát mit is lehet erre mondani, gyakorlatilag tökéletesen meg voltam vele elégedve, pedig az összes szituációba direkt belekergettem, ahol az sv gyári cucca kudarcot vall.
Esetleg ezt tudom neked is ajánlani, ha már valamennyire kiismerted a gyári technikát, ülj rá valami sportgépre, és próbáld ki azokat is. Azokra gyárilag elég fejlett rugózó elemeket szerelnek. Akkor majd elő lehet venni újra a futómú fejlesztés kérdést, lesz összehasonlítási alapod.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Archer #58972 üzenetére
Nem dupla volt az azért.... Emlékeim szerint 2M körül volt az SV és 3M körül a GSXR600. Az ezressel csak azért jövök, mert azt próbáltam. De ugyanaz a technika van a 600-as alatt is futómű terén. És ebben az árkülönbségben azért más dolgok is voltak, azért az SV blokkja is egyszerűbb, mint a kiélezett GSXR600 blokk, a lengővilla is egyszerűbb, szval más spórolások is voltak.
Amúgy a mostani áruk közt is csak 70% van, pedig milyen régi darab már az SV.... [link][link]
Amúgy nem kellene ez a sok sallang, erősített kutyafüle, nem az a lényeg, erősebb fék most is rátehető adapterrel, a komolyabb szivacs ugye a teló gagyi belseje... Pedig nem hinném, hogy sok spórolás egy rendes szelepes bél helyett egy ilyen állíthatatlan fix csillapítású foskupac. Ez inkább a piaci pozicionálás remek példája. Ha jó telót akarsz, vedd a drágábbat. Az SV1000-re pl. már rákerültek a rendes rugóstagok.
Mindegy, nekem tökéletesen jó volt ez így, hátra már érkezik egy jóféle GSXR rugóstag állítható mindenfélével, aztán majd ha az anyagiak engedik, előre is veszek majd egy rávaló komolyabb technikát (valami újabb GSXR első telót) rendes fékkel és csillapítással. Szerencsére az SV olyan, hogy többé-kevésbé bele lehet faragni bizonyos GSXR cuccokat. Ez fontos szempont volt, mikor megvettem, éreztem, hogy nem lesz nekem elég a gyári futóműve. Mondjuk amire nem számítottam, hogy a féket is könövöm, de nem gáz, azt is kell cserélni a telóval.
Csak a jogi oldaltól félek kicsit, nehogy belekössenek vizsgán, vagy ha út közben mondjuk Ausztriában megállítanak átnézni, annak még nem néztem utána, pontosan hogy van.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58976 üzenetére
Évi 3000 alatt is kijönnek az ember elé a hülye se lát se hall autósok szép számmal, ott pedig kell(ene) a jó futómű és fék megállni. Kellemetlen, ha akkor kezd el az SV fos megoldása bukdácsolni az úthibákon, vagy ott szintén minimum méterekben mérhető az úszónyerges fék rosszabb adagolhatósága. Másfelől cefet kényelmetlen is rossz úton ez a gagyi futómű. Egyszerűen elrontja az élményt ha rossz az út, és sajnos az évi 3000 km legalább fele ilyen. Kényelmes vagyok? Igen. De hajlandó vagyok megfizetni a normálisan működő igényes technika árát, ami ezt kiszolgálja.
Amúgy pedig a km-ekre csak egy gondolat... Durván 27km-t mentem csak a GSXR1000-el, és egy hétig folyamatosan vigyorogtam utána. Persze, tudom, az SV650 sosem lesz annyira vigyorgós motor, de úgy gondolom, jelentősen tudnék javítani az élményfaktorán egy jó futóművel.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58978 üzenetére
Úgyérted, NEKED nem kell, SZERINTED felesleges. Ezzel aztán sokra megyek.
Nem véletlen mentem egy alapos tesztkört a GSXR1000-el, mielőtt egy árva forintot is költöttem volna az SV futóművére. NEKEM igen meggyőző volt, és pont ott tudott lényegesen többet az SV futóművénél és fékénél, amik a legjobban zavartak benne. Szval NEKEM, ahogy ÉN használom a saját motortom, úgy nem lesz felesleges SZÁMOMRA.
Ha csak egyszer nem kötök ki egy városi kompakt B-oszlopában a jóval kisebb féktáv okán, nekem már megérte. Érdekes, hogy az ABS agyig van magasztalva a topikban, de ha egy amúgy jóval rövidebb féktávot biztosító rendszert akarok a motoromra szerelni nem is sokkal drágábban, amitől még kényelmesebb is lesz, akkor "kell, mint tanyára a villany".
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #58980 üzenetére
Ha nagyon gazdag lennék, simán vennék egy ezres GSXR-t, vagy ami még nagyon tetszik, az Aprilia 1100 Touno. De sajnos ennél jóval kisebb a költégvetés, így marad a kicsi SV tuningja, ami tized annyiba sem kerül és mégis csomót javíthat a mocin.
(#58981) bogyo112: Az alapos átfagyás sajna ma nálam is befigyelt, nagyon hamar sötét/hideg lett este.
(#58982) persuader: A rugó az csak az egyik fele a témának. A baj az én érzésem szerint a csillapítással van. Pontosabbana csillapítás fix és állíthatatlan mivoltával. Az SV futóművének határra járatásához nem kell nagy tudomány, elég 60-70km/h-val pár keresztbordán egy embereset fékezni. Azt fogod hallani, nyisz-nyisz-nyisz ahogy pattog a futómű az út felett a fékezés helyett. A besüppedés/felkoppanás esetéről nem is beszélve. Az SV-kupa egészen más téma, ott azért feltételezhetően "picit" jobbak az útviszonyok, mint egy átlag Budapesti aszfaltúton. Jó útviszonyok mellett nekem sincs bajoim a futóművel, mint már kismilliószor leírtam.
Az úszónyeregnek engem túlzottan nem zavar, hogyan kop, az sem zavar, hogy versenyhasználatnál elmelegszik. Ami zavar, hogy erős fékezésnél nem adagolható közelsem olyan finoman, mint egy rendes ellendugattyús nyereg, következésképpen alaposan nő a féktáv, míg adagolod, és a visszajelzése sem olyan tiszta. Az, hogy erőtlen is a Monoblock Brembo-hoz képest, az annyira nem meglepő, de annál szívbemarkolóbb, hogy elsőre másfélszer akkorát fékeztem a bremboval két ujjal 100 feletti tempón, mint ahogy négy ujjal tökig húzva az úszónyergessel valaha is fogok.
A betét a gyári Tokico, ami benne volt, minden full gyári. Ja, elégetve sincs a betét, és ha elkoszolódik féktisztítózni is szoktam a tárcsát néhány ezrenként, szóval gondja van viselve és nem gagyi 100Ft-os betét van benne kínai lézervágott tárcsával. Fémszövetes cső lehet picit segítene a dolgon, de nem hiszem, hogy lényeges előrelépés lenne. A GSXR-en is gumi fékcsövek voltak, és jó volt úgy.Nézd, én nagyon szépen megköszönöm, ha segítetek hasznos tanácsokkal, de jelenleg nekem inkább úgy jön le, hogy hülyének vagyok nézve. Ebből viszont nem profitálok sokat. Pedig amúgy biztos vagyok benne, hogy sok hasznos dolgot tudnál írni, de mégis inkább azt írod, hogy nem tudok motorozni, és bennem van a hiba, és különben is mit akarok. Pedig Te magad is írtad, hogy elég fapad, de ha én írom le, arrogáns vagyok. Tök jogos, hogy almát hasonlítok a körtéhez, ugyanis nekem a körte sokkal jobban ízlik, és szeretnék körtéhez hasonló valamit csinálni az almámból a lehető legkisebb költséggel.
(#58983) persuader: Vennék előre is, de jelenleg csak hátsóra volt keret, mivel harmadannyiba se kerül, mint első futóművet cserélni. Ez elsősorban a kényelem miatt. A hátsó teleszkópom sem ér sokat gyárilag.
Vicces, mikor azt írod, hogy nincs a kicsi SV-nek nyomófokozati csillapítása, ugyanis kell lennie neki. Persze, van is. Fixen, állíthatatlanul. A legnagyobb bajomat is ez okozza, amiatt pattog el főleg az úthibákon fékezéskor. Ha kicsit jobban képben lennél a futóművek működésével ezt egyből tudnád. De nem, ehelyett leszólsz, hogy nem vagyok képben. Bocs, de ez az, ami igencsak arrogáns, ráadásul személyeskedő, aminek semmi helye a fórumban.
Nem fogom a gyári vacak teló pofozgatásába locsolni a pénzt, kétes eredményekért. A GSXR cucc príma, kókányolás nélkül, az fog kelleni nekem. Természetesen a súlyomnak megfelelő rugókkal.
(#58984) V.Stryker: Remélem, jövőhéten találok még én is olyan aláöltözőt. Ami nekem van, az egyik túl hideg, a másik meg túl kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz fattyu #58992 üzenetére
Nézd, egy normális fékrendszernél pontosan úgy kellene legyen, ahogy írod, négyujjas erőteljes markolásra bele kéne álljon az eleje a földbe. De gondolod, hogy panaszkodnék rá, ha így működne az SV-n? A GSXR-en így működött, két ujjra is földbeállt az eleje, csak lestem. Hülye nem vagyok, azért supermenbe nem csaptam magam ott sem. Mondjuk egy kicsit fostam is kis tempónál, annyira brutálisan erős volt a megszokotthoz képest még extrém finoman és óvatosan kezelve is. Gondolom, azért ez sem a véletlen műve volt.
Most engedd meg, hogy megkérdezzem, mivel a topik összefoglalóban egy jóféle sportmotort látok a neved mellett frankó fékekkel, hogy fékeztél-e már legalább 100kg-al a fedélzeten (motorral együtt 300KG kb., velem ilyen súlyban van a gép, nem vagyok pici) az általam említett 29cm-es átmérőjű kétoldali tárcsa+Tokico úszónyerges fékkel szerelt motorral? [link]
Tehát csak hogy biztos lehessek benne, hogy Te nem fotelfizikázol, hogyan kéne működnie az én fékemnek, próbáltad pontosan ugyanezt az elrendezést, amiről rosszakat írtam?Erős vád hazugsággal vádolni a másikat egy fórumon, csak szólok. Gondold végig, mi értelme lenne hazudnom? Kinek lenne az jó? Szvsz senkinek. Ha hazudni akarnék, elmennék valami elborultabb OFF-topikba a fáradt gőzben azt szép napot.
Természetesen a tökig húzás alatt nem markolaton koppanásig húzást kell érteni, hanem ameddig megy emberes erővel megmarkolva. Ugyanis eléggé eltaknyul erősen húzva a vége felé, hiába húzod erősebben, már alig van visszajelzés és nem is igazán fékez erősebben. Főleg gázos tud lenni lejtős úton vagy utassal nagyobb tempónál.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #25954560 #58994 üzenetére
Mi számít minőségi fékbetétnek? Komolyan kérdezem, fogalmam sincs. Gyári Suzuki betét van benne, az ára alapján elég minőséginek kellene lennie, de nyilván tudom, hogy nem ezen múlik.
Az egyetlen szempont, hogy a tárcsát ne egye túlzottan, az nagyon zsebbenyúlós, ha cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #59031 üzenetére
Én úgy tudom, 20-30 000ft környéke a móka, és mégegyszer ennyi rendbetenni a hátsót. Én nem vagyok ellene az "otthoni" szerelésnek, de szerintem ezt azért jobb szakemberre bízni, ez elég kényes művelet.
Amennyire tudom, 10-20 000 km-enként ajánlott szervízelni őket, de ez is típus függő.
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #59231 üzenetére
Párszor rám is hozta a frászt, mikor mászott ki alólam a csúszósabb részeken vagy fékezés közben.
15-20 fokot mondtak nappalra, azért ilyen takony-foltokra nem számítottam. Néhol mintha oda is lett volna fagyva, bár nem álltam meg közelebbről megnézni.
Sajnos igazad van, ezek már nem motorozós körülmények. Mondjuk nekem még 1-2 hetem talán van, a városban kicsit később jegesednek el csak a körülmények. -
HSM
félisten
válasz Burt1793 #59233 üzenetére
Igen, az elég sok. Emlékszem, még a kis robogómmal én is jártam hegyi utakon melózni, és ott is kb. utanként 40 perc volt a spórlás, hát ott kerülgettem a reggeli jégfoltokat, amíg csak lehetett. De a nagy moci már drága játék ehhez, azzal nem csinálnám. No, meg nekem nem volt tempós rész, ami gázos volt.
Sajnos ez van, télen előbb utóbb beüt a pont, amikor át kell térni más közlekedési eszközre.
Nekem is annyira hiányzik a motorral bejárás helyett a BKV-zás napi +1 óra menetidővel mint üvegesnek a hanyattesés, de előbb utóbb rá kell állítanom az agyam. -
HSM
félisten
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #59484 üzenetére
Pontosan ez jutott eszembe nekem is...
Mondjuk a Gladius ársávjában kb. ennyit ad mindenki. Szemre tök ugyanaz, ami az sv/svf650-en is volt.
Az viszont tetszik, hogy raktak hozzá az euro4 ellenére +3kW-ot. Viszont nem tetszik a kvarcjáték műszerfal és a kipufogó.
Szerintem amúgy a kinézete is előnyére változott, a Gladius nekem nagyon nem adta, ez a moci viszont egész kellemes lehet egy króm tükör és egy yoshimura/akrapovic kipufogó felszerelése után.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #59487 üzenetére
Szerintem nem olyan rossz a forma, csak a lehető legbénábban van festve/matricázva. Picit igazítanak az arányokon, szerintem jó lehet ez.
Mondjuk nálam a K9-től gyártott modell a favorit, az levesz a lábamról.
-
HSM
félisten
Ismerős jelenetek... Én is még napi szinten járok a motorral, pláne az utóbbi napokban eléggé meg voltak kergülve az emberek, gondolom, az időjárás.
Velem is megesik, hogy elfékezem a hátulját, nekem a seggem jelzi, hogy kóvályog a moci hátulja.
De amúgy ha nem húznám be reflexből sokszor a kuplungot ezzel sem lenne baj. Szerencsére az inkább nagyfékezéseknél van, vészféknél már nagyjából megy, hogy no kuplung, az gondját viseli a hátuljának. -
HSM
félisten
Igen, szvsz ez a rossz módszer. Az oké, hogy előbb a gázelvétel és hátsó, és utána első, de kuplung nem kell. A motorfék nem fogja blokkolni hiszen a motor jár, ha pedig a megállás előtt lefullad, az vészfékezésnél a legkisebb gond...
polimorf: Jobbulást!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz dugynok #59567 üzenetére
Inkább hiszek a vezetéstechnika oktatónak, mint a jogsis oktatónak. Persze, mindenkinek a maga dolga eldönteni, a következmények is őt terhelik.
Persze, értem, belédrongyol hátulról meg kutyafüle, de vészfékezésnél először is neked kéne elkerülni, hogy te belerongyolj valamibe, utána van értelme ilyesmiken gondolkozni. Amúgy ha az utolsó métereken behúzod a kuplungot megállás előtt akkor még csak le se fullad... Amúgy egy ilyen vészfékezés után azért se mész sokra a járó motorral mert jó eséllyel olyan sebességben leszel, hogy nem tudsz vele újra elindulni azonnal, akkor meg az indítón pöccintés lesz a legkisebb időveszteség...
Burt1793: Ne legyetek már ennyire fotelfizikusok... Persze, a vészfékezés is megcsúszást okozhat.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #59570 üzenetére
Tök jogos, amit írsz, nincs sok időd gondolkozni, kb. annyi, hogy húbaz+, most állatira meg kéne állni azonnal, és már csinálod is. Ezért jó, ha előtte eleget gyakorlod a dolgot, hogy ilyenkor egyből, reflexből azt csináld, amivel el tudod kerülni a bajt.
Amikor amúgy a hátsó kerék a levegőbe kerül, az a hátul kevéssé használt fék eredménye... Ezért is fontos azt is jól kezelni. Nem kötekedésképp, csak mint észrevétel.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #59573 üzenetére
Ebben nincs igazad. A két fék együttes használatával lehet a leghamarabb megállni, nem is kicsi előnnyel az elsőfékes "levegőbenahátulja" megoldáshoz képest.
Próbáld ki, ha nem hiszed. Mi kipróbáltuk vezetéstechnikán.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #59578 üzenetére
Lehet. De a sorrend is fontos, ugyanis ha egyből rámarkolsz az elsőre, akkor a hátsóról ugrik a súly, és nem tudod szépen besüllyeszteni a motort, ahogy ideális lenne (vész)fékezéshez, hanem egyből "orra akar majd bukni".
Az ezzel elbukott stabilitásról nem is beszélve. Ezért fontos a hátsóval először besüllyeszteni kicsit a motort, és csak utána ráadagolni az elsőt. Így leírva felesleges időpazarlásnak tűnik, de a valóságban ezek pillanatok alatt követik egymást.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Yoshida #59582 üzenetére
Részemről oké, de erős korlát nálam a gyenge gumi és fék az SV-n...
(#59588) Mosquito34: Az lenne fair, ha mindenki ugyanolyan motorral/gumival fékezne egyet, és aki a leghamarabb megállt, elmondja, hogy csinálta.
(#59591) persuader: Pályán nem is nagyon használják a kuplungot... Ott 8-12 000-es fordulaton fékez épp eléggé a motorfék hátul.
(#59593) yodamastah: És aki nem pályázik?
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #59599 üzenetére
Lehet arról nem hallani?
Sokan imádják, sokan ki nem állhatják. Tudom, mire jó, és a pro/kontrákat is olvastam párszor.
Amúgy azzal a kuplunggal is bőven van motorféked, csak nem annyi, hogy blokkoljon a kerék. Az angol neve mutatja is ezt, "vissza-nyomaték határolós kuplung", vagy valami hasonló szép neve is van az anti-hoppingon kívül.A kuplungcsúsztatás pályán nekem új, ma is tanultam valamit.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #59601 üzenetére
Ezt most így miért? Mi lenne szerinted egy komoly, felnőtt megoldás? Halál komolyan kérdezem...
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #59605 üzenetére
Vannak könyveim bőven erre az esetre.
De a kérdésemre még mindig nem válaszoltál. Ha már ilyen sértő személyeskedő dolgot írtál, legalább vedd a bátorságot és írd meg, szerinted mi lett volna itt a komoly és felnőtt megoldás.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #59608 üzenetére
Határozottan visszautasítom a vádat.
Pontosan úgy csinálom a vészfékezést, ahogy itt leírtam. Akkor is, amikor éppen elémhajt féktávon a semmiből a sehallselát 2 tonnás fémketrec. Akkor szokott inkább gond lenni, mikor kb. 3-ból egyszer véletlen lekuplungolok a régi rossz reflexből, mert akkor tutifix megcsúsztatom a hátulját és nő a féktáv. -
HSM
félisten
Mert nem vagyok Rossi, és sokkal könnyebben leblokkol(om) a hátsó kerék (kereket), ha nincs rajta a motor, ami stabilan tartani igyekszik egy forgási sebességet. Vészfékezésnél gyakorlatilag 100% megbízhatósággal blokkolom be kisebb nagyobb mértékben a hátsó kereket, ha kikuplungolok vélelten. Ez a tapasztalat sajnos.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #59614 üzenetére
Én már mondtam, menjetek el a Safety Hungary-hez. Ők totál profin elmagyarázzák, és meg is mutatják, bőven adnak lehetőséget kipróbálni és gyakoroloni is a tanultakat a saját, bukócsövezett motorjaikon. Így a legjobb gyakorolni, mert nem megy szarrá a motor, ha megdob egy bólya. Én nem vagyok "hivatásos" oktató, ők igen.
(#59615) persuader: Nem az euro2-es Ikarusoktól szoktam vészfékezni. De amikor mész 40-el a buszsávban, melletted tömött kocsisor, és hirtelen valaki eléd rántja a kormányt körbenézés nélkül, gyakorlatilag menekülő utat nem hagyva az elég szivacs... Főleg ilyen agyament sávváltók szoktam megszivatni, meg elém ugró gyalogosok. Az is finom, mikor a töksötétben a semmiből kiugrik eléd.... Garantáltan jobban befosol, mint a rotweilerektől...
Amúgy nem szoktam "majdnem meghaltam" posztolni... Amúgy mostanában tényleg volt pár csodával határos eset a topikban szerencsére, de azok nem én voltam.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #59619 üzenetére
Az őrült ABS-es pingvin.
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #59621 üzenetére
Nyilván a teljes agyatlanságtól nem véd meg.
De a totális blokkolás/elsőkeréken átesésen kívül szerintem minden gyakorlatoknál szóba jöhető szituációtól véd. Nyilván meg lehet sérülni a protektorok, bukócső ellenére is, de közelsem annyira, mint egy saját motoros gyakorlásnál, az anyagi vonzatról nem is beszélve. Ha eldobod a motort csak felszeded a bukócsőről és mész tovább, a sajátodnál ez 100 000-eknél kezdődő tétel....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #59623 üzenetére
Most nem kötekedésből, de abban a pillanatban, ahogy tudatosult benned, hogy azonnal fékezni kell, akkor ha korábban begyakoroltad a vészfékezést, akkor ösztönösen azt fogod csinálni, és úgy, ahogy begyakoroltad. Nyilván nincs idő gondolkodni rajta, de azt írtam is....
Ugyanis tudod, hogy ha csak megmarkolod ész nélkül a kart, akkor kiskanállal fognak levakarni a kocsi oldaláról, azt pedig nyilván nem szeretnéd... Én is ezért bosszankodom, hogy régebben úgy tanítottak, hogy egyből kuplung, mert néha a mai napig előjön éles helyzetben, hiába gyakorlotam rengeteget, hogy ne jöjjön, ugyanis kemény méterekben fáj, ha behúzom véletlen reflexből.(#59625) Feree13: Meg oda ha jól rémlik, full bőr cucc kell, az meg pl. nekem nincs. Pedig szívesen mennék ott egy pár kört.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz dugynok #59627 üzenetére
Az a mókás ebben, hogy ha sikerül beépítened a mindennapi motorozásba a tanultakat, akkor onnantól kezdve minden nap "gyakorlod".
Nekem elég sok minden megmaradt, és egy forintját sem bántam meg a két szintnek. Igaz, a tréningek után kívánt némi önfegyelmet és plusszmunkát odafigyelni és alkalmazni a tanultakat, sőt azóta is kíván, de megéri.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Tényleg kicsit jellegtelen. Viszont egy szebb kipufogval és tükörrel nem lenne olyan rossz szvsz. Nekem sokkal jobban tetszik a visszafogott formavilágával, mint a rovar és űrhajó keresztezéséből született formatervű járgányok...
De nem érzek vágyat ilyenre frissíteni a régi SV-m. Annak azért komoly karaktere van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen