- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen monitort vegyek?
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- GoPro Topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jönnek az új Intel chipek
ph Szeptemberre várható a Lunar Lake, októberre pedig az Arrow Lake – legalábbis a pletykák szerint.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86856 üzenetére
Hát én is keresgéltem egy darabig, mire megtaláltam
Igazából nagyon meglepődtem a kis am6 után, hogy hazánkban mennyire nincsenek hozzá úgymond tuning alkatrészek. Hengerből is csak 160-as polinit találtam 160k-ért, kuplung szettet kb csak gyárit, egyedül ez az ebc volt ami komolyabb igénybevételre van tervezve
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86641 üzenetére
Csináljunk már businesst a tablettadbol, tuti hozná a lóvét, itt is tudnánk teríteni ezerrel.
Hm?!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86927 üzenetére
Rs, csak az előző tulajnál az egyik éjjel ,,lelopták,, az oldalidomokat a motorról. Alapból átépíteni akartam gépet, itt egy kép róla, mindj megkeresem, hogy nézett ki amikor megvettem
Találtam is róla képet:[kép][ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86929 üzenetére
Én szerettem volna egy 125-ös, korrekt kiállású naked bike-ot
És mivel konkrétan 300 ezrem volt rá mindennel együtt és 4t-t nem akartam volna venni, ezért döntöttem úgy, hogy veszek egy lerúgott rs-t és átépítem
Gyári kormánnyal nekem pl kényelmetlen a motor, kb 1 óra után elkezd fájni a hátam rajta. Most így egész kényelmes és még mindig jól terelhető a motorEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86925 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz
Topiccsendőr #86942 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86945 üzenetére
2008-ban tettem bele a mostani motoromba (DL 650) egy banner akksit. Télre kiveszem, és havonta egyszer rádugom a töltőre 2-3 napra.
Mostmár kezdek rajta gondolkodni, hogy csak ki kellene cserélni, de nem akarok úgy járni, mint a kocsi akksival, ami 1 évet se bírt ki miután a gyarit 9 év után lecsereltem. -
Moleman
addikt
válasz
Topiccsendőr #86962 üzenetére
A két gyári Honda Diom 67-et és 74-et ment gps szerint, az óra 60 után már kifekszik, az nem informatív.
Na jó, a 74-esben ebayes gyújtásmodul van, később tilt le.
(#86967) persuader
Aldis.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #86962 üzenetére
Ezt mondom. 50es felejtős.
Jet sisakból a legjobb amit eddig próbáltam az a Shoei J-Cruise. Sajna nem olcsó
De tényleg kva jó. Már amennyire egy JET jó tud lenni...
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #86972 üzenetére
Tisztán belvárosban oké. de mondjuk nézzünk mellette egy 250es Sportcity-t, ami még nem olyan sokkal nagyobb mint mondjuk egy SR50. Na az budapesten a király. Azzal fel lehet menni az M0-ra is simán. 15ös kerekekkel meg a fos utanon is elég jól elvan.
Monjuk pont neked magyarázom, 10x annyi robogón ültél mint én
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #86980 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #86980 üzenetére
Szuper. Kíváncsi lennék ha törik akkor mennyibe kerülne.. Bmw 1600gt/l lézer/led fényszóró kb 1M.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86989 üzenetére
Érzésre egyelőre jónak tűnik, mentem már szarul karburált motorral
vhsb 34 van rajta, meg a légszűrő enyhén moddolva van, az a vicces, hogy a torokhang az hangosabb a kipunál... Kell majd vennem egy jobban szigetelt buküt, mert a mostaninál ha 100-110 körüli tempóra ráállok, akkor utána egy darabig cseng a fülem tőle
A te rs-ed az kb mennyit eszik 100km-en?
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86992 üzenetére
Nanema. Egy 1-es lemaradt a 7-es elől, nem?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86992 üzenetére
Az egész jó, az enyém gyári kipuffal olyan 7,8 körül evett úgy, hogy ebből nagyjából 1 órán keresztül városban járkáltam, a többi meg szar minőségű úton kb 80-as tempóval. Most így is kíváncsi leszek, hogy mennyit eszik.
Mellesleg az enyémen egy viszonylag rövid áttétel van, akarok majd hosszabbat rá, mert jelenleg 120 a vége a gépnek...[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
zgospel
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87035 üzenetére
Úgy értem, hogy a markolatot oda forgatom ahova akarom (akár visszafele is), jön vele a markolaton lévő bovden is.
A kapcsolódoboz nem mozog.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #87039 üzenetére
De lofaszt, ha el van szakadva akkor sem tudod tovabb tekerni a gazkar utkozoje miatt, amibe a bovdeneket rakod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lajkó
őstag
válasz
Topiccsendőr #87021 üzenetére
Igen, rotax. Német összeszerelés.
Innen szedtem ezt a szitálás dolgot... -
Pocee
senior tag
válasz
Topiccsendőr #87040 üzenetére
Szerencséd,már azt hittem le kell teremtenem
Amúgy mond csak mi történik ha két ütemnél az egyik főtengelyszimering szar?Mr.Brightside
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87046 üzenetére
És ha a másik a sz*r?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz
Topiccsendőr #87048 üzenetére
Ideális esetben a jobb és a bal egyformák. Vagy most miről beszéltek?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87052 üzenetére
Mer' mindig cihopata módon hajtasz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Pocee
senior tag
válasz
Topiccsendőr #87046 üzenetére
mezőgazdasági kétütem
de már hányingerem van tőle,ezt kérdeztem múltkor is,egy viszonylag hosszú löketű motorról van szó,alapjáraton szépen pöffent de egyszer leköpte az egyik gyűrűt és szétverte a dugattyút Pesten csináltattam hozzá dugót meg megfúrták a hengert miután össze lett rakva már nem szépen ritkán pöffent hanem mint egy 450es krossz forgott már alapjáraton is,aztán miután felforrósodott már le sem lehetett állítani,aztán most próbálok kizárni dolgokat,még nem szedtem szimeringig,csak emlékszem,hogy az egyiket nem tudta kicserélni anno a szerelő,a gyertya nagyon csúnya szemcsés kormos a dugó egyik fele kormos a másik meg nem is tudom milyen,majd éjjel teszek fel képet.
Ilyenről van szószerk: ha a régi és új dugót egy csapszegre teszem akkor a teteje egyforma,a gyűrűk szinte ugyanott vannak viszont az új szoknyája 1 mm-el rövidebb,ennek kell szerinted jelentőséget tulajdonítani?
ha lezárom a gázt elkezd forrósodni a szívótorok,és elkezd pörögni mint a barom,ha rátolom a padlógázt elkezd hűlni a torok és egy darabig még kontrollálható de nem egy életbiztosítás így dolgozni vele,6 lóerő,megy át mindenen
Tudom,hogy forumról nem fogod tudni megmondani...de legyél kicsit kreatív és adjál tippeket,mit nézzek meg,azóta van a jelenség amióta új dugó van benne,amúgy a szerelő a gyújtást 1 centivel arréb rakta a gyári jelöléstől,de hozzáteszem mintha anno azt mondta volna,hogy gyári jelölésen nem indult.
Még szétfelé borítom,szóval ezt nem próbáltam még ki,hogy mi lenne gyárin,annyit viszont megnéztem,hogy a dugó felső holtpontra érkezése előtt nyit a megszakító,ez kb mintha így lenne jó nem?
Gyerünk,fejtsd meg és bármit kérhetsz,legfeljebb azt hazudom,hogy nem a Te megoldásod nyert[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
TommyGun
őstag
válasz
Topiccsendőr #86462 üzenetére
Kicsit levagyok maradva az olvasással, de erre reagálnék, hogy ezt én is tapasztaltam. Szerelőm mesélte hogy volt télen a MOLnál vmi olajos "kézműves" foglalkozáson ahol olajakat mutogattak neki, mármint labor eredményeket, szóval ilyen kis fejtágítós cucc szerelőknek vagy mi
Mesélte annak ellenére hogy a MOLnál volt nem a MOL olajakat hozták ki a legjobbra, persze ár/értékben azt mondta egész korrekt volt. Lényeg a lényeg hogy a Motul és Repsol olajak voltak a legjobbak de a számok alapján épphogy csak, tehát ár értékben nem a legjobbak de ahol nem számít az ár....mellesleg megyjegyzte hogy igen kis különbség van olaj és olaj között azonos viszkozitáson, elég sokáig Castrolt használt, most volt egy kis beszerzési gondja tavasz elején mert nagy mennyiségben nem tudott venni, aztán mikor már volt akkor meg felemelték annyira hogy napi használatban már szinte prémium árat kértek érte, gondolta a tanfolyamra alapozva kipróbál mást is, egyik napról a másikra csak nem mondhatja mindenkinek hogy 1,5x lesz az olajcsere...alternatíva meg volt.
ELF és MANNOL olajakkal dolgozik most alapból, persze ha vki extrát kér azis van. Mondta hogy nagyon sok gépbe rakott ELFet (főleg 10w40) meg ugye oda van figyelve hogy a minősítés stimmeljen, és azt kell mondjam most én úgy érzem jobb lett a váltom mint a castrollal, vhogy jobban jár a váltó üzemmelegen mint a castrollal. Szóval én egyelőre elégedett vagyok."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #87104 üzenetére
Ez volt, valóban.
-
ath
senior tag
válasz
Topiccsendőr #87117 üzenetére
javaslom a linkelt cikk még egyszeri, tüzetesebb megvizsgálását
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87130 üzenetére
Én is hallgattam rád anno, mivel a motorom hibátlanul működik, így két év és bő 15 ezer km alatt sem vettem még le a karbikat takarítani. Mert minek... ...akkor meg éppen ultrahangos mosót akartam venni a művelethez az Aldiból.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87130 üzenetére
Most éppen azt mondja, hogy a karburátorban van a hiba (4 x 6.000 Ft-ból tudja helyretenni), mert folyamatosan "ázik" a karburátor. Be tudja most már indítani, ezzel nincs gond, de ha 2-3 napra úgy hagyja a gépet, akkor nem lehet indítani ismét...
-
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87135 üzenetére
Nem tudom... Legutoljára ennyit mondott. Azóta nem érem utol...
-
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87145 üzenetére
Úgy néz ki megoldódik a dolog... Jövő hétre kaptam ígéretet, hogy készen lesz a motor és haza is szállítja... És még csak morognom sem kellett. Szerintem a csak a mai 15-16 hívás elég jelzés értékű volt számára, hogy kezdek kiborulni...
Az első féket és a kuplung feltöltését még meg kell csinálni, de nem mertem rábízni, mert akkor az újabb 6 hónap. Inkább megoldom magamnak.
-
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87150 üzenetére
Fék nélkül???
Amúgy hidd el én is nagyon szeretnék már gurulni.
DE szerintem nem gondoltad te ezt végig igazából... Egy-egy hét kivételével lényegében évek óta nem motoroztam, csak kölcsön gépekkel és akkor is jóval gyengébbekkel. Persze ha minden vágyad a kezdeti balf@szkodásomat nézni/látni, akkor OK...
A pálya amúgy nagyságrendileg 2 Km-re van tőlem, szoktam hallani amikor csapatnak rajta, így nem gond eljutnom rá (még papírok nélkül sem)... És motortól függetlenül is szívesen látlak ha erre jársz és épp nem dolgozom (ez nagyjából vasárnapot és hétfőt jelenti általában). Egy bambira a vendégem vagy és még szerszámom is van pár darab, ha valamiért úgy alakulna / szükségeltetne. Ez természetesen mindenki másra is igaz, többször mondtam már...
De addig is mire végre motorozhatok, van még pár elintézni való / fekete folt hátra:
- Először is, hogy igaz-e, hogy "készen lesz"???
- Aztán ott az első fék kérdése. Remélem csak ki kell tisztítanom és "átmozgatnom" a féknyerget és a darabjait, valamint újratölteni/légteleníteni, mert ha nem, akkor gebasz van és nézhetek donor után...
- A gumik sok évig álltak. Szemre jók, de hát ugye ez olyan, mint a "hallom a hibát", vagy ráhibázik az ember, vagy sem. Ha nem akkor még az is egy 60-80.000 Ft kiadás.
- Az idomzat is sérült, szóval vagy ki tudom javítani, vagy muszáj leszek valami power-naked szerű valamit összehozni belőle (ez is 1000F-ből készült). Vagy ez is nagyon tetszik, csak a scrambler gumikat hagynám el (ami amúgy tetszik, csak nem pályára)... -
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87158 üzenetére
Én meg most vasárnaptól szerdáig nyaralok (#szarazelet
), de köszi a felajánlást... Természetesen ha egyszer ebben az életben működőképes lesz a motorom, akkor ugyanez áll rád is... Tudom, hogy nem egy mai vas és lehet, hogy az a ~130 LE sem az már, ami egykoron volt, de én már nagyon várom...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87158 üzenetére
Persu! Nem érdekel egy ilyen?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87162 üzenetére
..és hova bújsz el? Nekem egy dejidom mocskosul hiányzik róla. Persze nem a gagyi ghostrider-es, kínai ebay-es, hanem valami igényes, a motorhoz illő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #87166 üzenetére
Ha a biztosítékok rendben vannak mi lehet még? Kivettem ezt a relét, erre megy a + az akkuról, ha ez behal elmegy minden villany nem? Vagy rossz úton haladok?
Erről a zöld tetejű vacakról beszélek.
A biztosíték helyén mértem szakadást, csak az egyik fele ad át, a másik (ami erősen elszíneződött, barnás) az halott![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #87169 üzenetére
Persze, biztosítékot mértem műszerrel, sípolt
Feszültséget nem mértem lábak között. Azt hogy érted?
Gépen nincs fent a service manual, 2007-es van itt, onnan kivágtam ezt, láthatod a 30A-es biztosítékot!Az, hogy a négy "kivezetésnél" miért 3 vezetéket jelöl nem tudom, lehet, hogy annyi van ( stekker burkolt, lehet átkötés). A 10A-es biztit is megnéztem, az se szakadt ( sípolt a műszer)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #87172 üzenetére
Pl ignition switch 10A
Ott nezelodnekNem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #87172 üzenetére
Megnéztem az összeset, azzal kezdtem. Köszi.
Meg van már mi okozta! Az a k.va csettenés félre vezetett! Akksi kuka, egy cella elszólta magát. Annyi kakaó volt benne, hogy az elején mikor kivettem rámértem, de se visszajelző, se lámpa, semmi nem ment róla.
Rákötöttünk egy autós akksit és minden OK!
1,5 éves banner volt.
Köszi a segítséget, azért kérdezgettem ennyit, mert nem értettem mi szólhatta el magát, ha minden jó és mégsemEkkor jött az ihlet, hátha az akku reccsent meg.
Hétfőn megyek veszek valamit bele.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ath
senior tag
válasz
Topiccsendőr #87170 üzenetére
Beszagoltam a betolton: olyan motor szaga van
a szint nem valtozott szerintem, drasztikus valtozas biztosan nincs. A szinkron mindenesetre nagyon elmaszott.
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87200 üzenetére
Nem esik le, de próbáltam már mindenhogyan váltani.
V.Stryker: Most volt olajcsere, maradt minden a régiben.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87202 üzenetére
Erre nem tudok választ adni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #87199 üzenetére
Köszi, azért majd szólok a szervizben, hogy pillantsanak rá
Egy olyan kérdés még felmerült bennem, hogy kb mennyi ideig tart egy szelephézag ellenőrzés, szükség esetén állítás?[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #87207 üzenetére
Áhh értem akkor ez ennyi mindentől függ, köszi a segítséget. Egy másik kérdésem is lenne az injektor szinkronhoz. Azt milyen gyakran érdemes csináltatni? Illetve miből lehet tudni, hogy szükséges?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #87210 üzenetére
Jhaa hogy nem is az a neve
Az alapjárattal szerencsére nincs baj. Köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Pocee
senior tag
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #87239 üzenetére
Léccí írd le...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #87223 üzenetére
Ma megjött az ebc kuplung az rs-hez
Ha minden jól megy, akkor a hétvégén bele is kerül az rs-be, aztán majd meglátszik, hogy mennyire bírja el a mostani setup-ot
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87274 üzenetére
Holtjáték, igen. Visszahúzón sok volt.
És nem ciki.Nincs minden garázsban otthon kompresszor.
Akkor kijelenthetjük, hogy az Oxford fűthetője egy utángyártott szar.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok