Hirdetés
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #27336 üzenetére
Motorostalalkozo azert mas, mint amikor 4-5 hasonlo kateforiaju motor es tudasu ember egyutt gurul. De valahogy az utobbi evekben sajnos nekem is csak az egyedulgurulas jutott. Nem is nagyon voltam semerre. Az idei evre jellemzo, hogy a leghosszab turam az ma volt, elmentem megnezni, hogy a dobsinai szerpentin megvan-e meg 400km korul lett a vege, de legalabb megtudtam, hogy megvan még :-)
De volt olyan szakasz, ahol szo szerint vastagon allt az avar az uton, felsav volt kb tiszta, de ettol fuggetlenul erdemes volt elmenni. -
vlevi
nagyúr
válasz TommyGun #27410 üzenetére
Valahol ezt a kompromisszumot próbálják a túraendúrók is kielégíteni, több (inkább kevesebb) sikerrel. Túlnyomórészt aszfaltra, túrázásra használt gépek, de ha van egy kis földút, akkor sem jönnek zavarba. Az is igaz, terepen nem lehet velük úgy csapatni, mint egy krossz, vagy enduró géppel, mert ahhoz nehezek. A 19"-es első, és 17"-es hátsó felnire a túraendurókon viszont lehet kapni utcai, közepes, és bütykös gumikat is, kinek mi tetszik.
Vészfékezés : Megintcsak motorosrendőrre hivatkoznék, vészfékezéskor az első az, hogy kuplung be. Utána hátsófék blokkoláshatárig, majd csak a végén az első. Persze mindezt majdnem egyszerre, de mégis ebben a sorrendben. Furcsának tűnhet a sorrend, de érthető. Azért a kuplung, mert vészfékezés közben, amikor a tapadáshatárral küszködik az ember, akkor senkinek sem hiányzik, hogy még a gázkezelés miatti motorfékre is oda kelljen figyelni. Aztán azért hátsó fék, hogy a motor hátulja megüljön, stabilabb legyen a motor fékezéskor. Aztán mehet az első. Persze leírni egyszerű, az még nekem is megy De a valóságban kivitelezni az már más tészta
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27460 üzenetére
Még hétvégére elfogadható időt mondanak, akkor bepótolhatod, hátha rádjön a motorozhatnék
Aztán majd novembertől jön a nyafogás, hogy miért nincs motoros időEngem már kb két hete szivat az időjárás azzal, hogy kb 10-11-ig úgynézki, vacak lesz, de aztán délutánra kitisztul. Akkor viszont már nincs sok értelme elindulni. De szombaton nem hagytam magam átverni, csakazértis megnéztem, hogy Dobsia a helyén van-e még
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #27599 üzenetére
Ha a valto attetelezes 5-ben ugyanyolyan hosszu a regiben, mint az ujban a 6., akkor ennek a fogyasztasra nincs hatasa. Marketingfogasrol inkabb lehet szo, vagy arrol, hogy egyszerubb egy masik tipus valtojabol tobbet gyartani, mint ket tipusbol kevesebbet. Egy ekkora blokkban van akkora nyomatek, hogy ne kelljen allandoan valtogatni. Hatvannal felrakod 5-be, es amikor a benzinszint jelzo tartalekot jelez, akkor kirakod uresbe :-)
-
vlevi
nagyúr
"6000 km után cserélni lehet hogy túlzott óvatosság."
V-Stromra is 6 ezres csere van előírva, de szerintem is kicsit túlzó a dolog, mert tudtommal pl. a Yamahákra általában 10 ezres intervallum érvényes.
Autóknál volt egy időszak (asszem a renault, peugeot erőltette) a 30 ezer vagy 2 év intervallumot, de talán már az újabb típusoknál ők is leszoktak volna erről.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27768 üzenetére
En se. Oreg vagyok mar hozza :-)
Pont azert vettem dl-t, hogy az atlagszar videki utakon is viszonlyag jol erezzem magam. Volt mar olyan, hogy aki sv-vel jott velunk, nagyon anyazott, a csukolja ki volt teljesen, pedig nem is mentunk nagyon szar helyen, csak atlagos borsodi falvak kozotti utakon -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #27785 üzenetére
Es integettel nekik?
-
vlevi
nagyúr
válasz mocsanisi #27947 üzenetére
Basszus, jobbulast kivanok neki, igy ismeretlenul is. :-(
Mifelenk is van telezoldes keresztezodes, havonta vannak ott balesetek, mert a telezoldes keresztezodesre nincsenek felkeszulve az embekerek, eszebe sem jut, hogy ott rajta kivul mas is lesz, es nem neki van elsobbsege, amikor zold a lapmpa. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27979 üzenetére
"Lemerem fogadni, hogy egy gyakorlottabb motoros végigmegy mindenféle rángatás nélkül azon a pályán."
Persze, erre van az, hogy húzod a gázt, és nem a gázadással játszol, hanem taposod hozzá a hátsóféket. Érezni, hogy erőlködik a motor, de hidd el, ezzel a módszerrel egytized km/ó pontossággal tudod szabályozni a sebességedet. Gázkezeléssel viszont szinte semmit, mert közel vagy az alapjárathoz. -
vlevi
nagyúr
válasz TommyGun #27983 üzenetére
"Ez lenne az ideális de aki most ül kb elöször motoron ne a rutinon várjuk el hogy megtanulja ezt a technikát, egy szar motoron, egy ismeretlen motoron, amin jó esetben másodszor ül. "
De. Pont, hogy, ott lenne elvárható, hogy megtanulja. Azonban ne saját magától jöjjön rá, vagy a fórumban olvasson róla, hanem igenis, aki megtanítja a motorkerékpár vezetésére, (elvégre azért fizet be a tanuló, hogy megtanuljon), az tanítsa meg erre is. Ne csak az legyen, hogy ültél már biciklin? Igen. Akkor mennyél...
Tudom, álmodok, beleér a kezem a bilibe, és felébredek, és sehol nem oktatják a rutinpályán a motor kezelését, de mégiscsak nagy szükség lenne rá. Ugyanígy a nagyon OFF vesszőparipám, hogy a 10-12 éves kölyködknek igenis a tananyag részének kellene lenni, és osztályozni kellene a kresz ismereteit. Mert nem ismerik, de mégis közlekednek az utakon. -
vlevi
nagyúr
Hideg téli estékre egy kis néznivaló :
Aztán lehet róla jó sokat vitatkozni, hogy mennyi hülyeség van benne , habár, a Honday Safety-Hungary keze is benne van a dologban, olyan nagy blődségek csak nincsenek benne...
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #28221 üzenetére
Az "addíg"-ot úgy értettem, hogy csak a motor megdöntéséhez kormányzol ellen. Nem kell a kanyarban végig ellenkormányozni. Hacsak nem salakmotorozol
Itt, kb 5. perctől : [link]
Rajzolva pedig 7:00 környékén.
Azért jó ez a videó, mert sok mindent lerazjolnak, lassított felvétellel mutatják. Tetszik pl. az elején, azzal kezdőik, hogy megtanítjuk a gyereket a háromkerekűvel rosszul kanyarodni, mert hozzászokik, hogy ha balra fordítja a kormányt, akkor balra fordul a bicikli. Aztán, amikor leveszed a támasztókereket, akkor rögtön nem tud biciklizni, mert megfordul a dolog, balra fordítja a kormányt, a bicikli pedig jobbra dől.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #28269 üzenetére
Hat, legalabb probalkoztak
A mostani orrbavagott buldoggformanal mindenesetre jobb -
vlevi
nagyúr
Nadrág az még nem is baj, ha fekete, a kabát legyen kukásmellény színű.
Nekem volt (van is) munkavédelmi esőruhám, de az már nagyon nem áll ellen a víznek. Próbáltam "civilben" esőkabátként használni, de már ott is elvérzik, átázik. Nem a réseknél, illesztéseknél, hanem vizes alatta az ing, az anyaga átereszti a nedvességet.
Az is lehet persze, hogy más-más anyagból vannak, és az egyik jó, az, amit én kifogtam, az meg vacak. -
vlevi
nagyúr
Látszik, hogy itt a szaridő, a tél, mert mindenki motorok fényképeit nézegeti, kéne, kéne jeligével, üres pénztárcával Hozzáteszem, hogy én is
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #28492 üzenetére
Túra és túra kozott is rengetg kulonbseg van. Termeszetesen mindenki olyan turazasi modot valaszt maganak, ami neki a legjobban mehfele, szerencses esetben ehhez a turazashoz is valasztott motort. Speedesek pl. marhanagy szarban lennenk, ha velem jonnenek turazni, de csak azert, mert a dl650-en eszre sem veszem azt a szar utat, amitol egy sportturas, csutkakormanyos mar a keresztezodesben rosszul lesz :-)
En viszont nem tudok ugy turazni, kirandulni, hogy azt merjem, hogy hany perc a bp-pecs tavolsag a hatoson.
De ez ilyen, mindnenki erezze jol magat ugy, ahogy neki a legjobb :-) -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #28677 üzenetére
Ha már arra jársz, a Nockalmstrasset se hagyd ki.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #29262 üzenetére
Valamelyik evben en is vettem egy ilyesfele teszkosat. Csak a kocsi akksijat merem vele tolteni, igaz, annak a dobozara, amit en vettem , egyertelmuen ra volt irva, hogy 20-80Ah akksikhoz. Ugyanez szerepel a magyarnyelvu hasznalatimutasitasban is.
Megvan a doboza is, model j732806A motorakksi toltesere egy lidl-s sokkal kisebb tolto hasznalok. Nem azt, amit, iden lehetett kapni, egy regebbi tipust, de az is kimondottan motorakksi tolto volt. Egyszerketszer elofordult mar, hogy nagyon lemerult az akksim, es akkor ez a motorosakksi tolto napokig toltotte. Nincs rajta semmi kijelzo, csak egy zold, meg piros LED, de a toltest jelzo zolt az 1-2 napig egett. Ebbol gondolom, hogy nagyon kis arammal toltott csak. Sokkal nem is nagyon tolthetett, mert ez a tolto akkora sincs, mint egy atlagos laptop tolto.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #29649 üzenetére
Vannak elb***t középállványok, ez is benne van a pakliban. Pont tegnap olvastam a motorrevüben, a Pannónia P12-ről, azt is úgy emlegették, hogy nagyon szar a középállványa.
De ha teljes testsúllyal ráállsz a középvállvány nyúlványára, az azért sokat kell, hogy segítsen. -
vlevi
nagyúr
válasz Integra #29623 üzenetére
En ugy vettem le a motort kozepsztenderrol, hogy raultem, eloreloktem maga, es kesz.
De azota mar megszabadultam a kozepsztemdertol, mert sajnos hajlamos volt menet kozben leerni a foldre. Mindig attol fostam, hogy mikor akad bele valamibe.Ja, igen, 50-es krosszmotor.
Lehet valogatni [link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
"Kivulrol kell elmenni"
Hát, a videót elnézve, mire ez eszébe jutott volna a hátul jövőnek, addigra már éppen visszapattant a palánkról
Kívülről nem tudott menni, mert ott volt a kamerás ember.
És harmadszor, még az is lehet, hogy ő nézte be a dolgot, ezt ebből a videóból nehéz megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #30008 üzenetére
Tulajdonkeppen a ducati pont ezert csinalta a multistradat :-)
Az mar mas kerdes, hogy az arabol kijon egy strom meg egy gixxer, de lehet, a bandit is :-)Nagy Bandit nezted mar? Az az egy biztos, hogy nyomatekban ő a gyoztes a harombol. Azt pedig, hogy a 600-as gixxer mar 3000 fordulattol hasznalhato, felejtsd el. 6, de inkabb 8 az a harom, amitol van ereje.
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #30088 üzenetére
Az már az új, vizes, injektoros Bandit. A Wikipédia szerint (és én is emlékeztem valamire) 2007-ben cserélték le a lég-olaj hűtéses blokkot.
[link]Angolul jóval részletesebb összefoglaló : [link]
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #30090 üzenetére
Van egy kis csavar a történetben, mert van 650-es léghűtéses bandit is, 2005-től. Aztán 2007-ben az egészet lecserélték egy vadonatúj vízhűtésesre.
"szóval akkor az eszik kevesebbet"
Szerintem az újabb, injektoros, vizes bandi kevesebbet enne. De, ahogy az előbbiből kiderül, az csak 2007-től van. Amúgy milyen kell? Idomos? Csupasz? Van konkrét elképzelés? Tudom, nincsen, ezt már megbeszéltük, így a lerrosszabb
Nekem könnyű dolgom volt, megláttam a V-Stromot, nem volt kérdés, hogy AZ kell. Mert 2004-ben nem volt más normális, túraendúró méretű motor.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Játszatok inkább a Stalkerrel :-)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen