- Gaming notebook topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jó hosszú írás, igazából inkább kipróbálnám, ez nekem így semmit sem mond, nem jött át a lényege. ha belegondolok, hogy a legtöbb autón ezek a választható futómű módok mennyire ugyanazt jelentik más név alatt, akkor itt sem jelenthet túl sokat.
a vége az lesz hogy felülsz a motorra és magától kanyarodik és húzza a gázt.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt is rendszeresen nézem, gyönyörű
meg a régi ezres gp motorokon miket tudtak csúsztatni, capirex, mccoy, hayden...merre kell mennem ahhoz a csoda úthoz amit meséltél a héten eger környékén?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
egyértelmű dologról beszélünk. azon nem kell vitáznunk hogy magyarországon jó-e belpiacos motort venni, vagy sem.
nem jó.neked jó tapasztalataid vannak vele. nekem a leírtak. neked mázlid is volt hogy postáztak magyarországra bayről, ésatöbbi. sok km ert emlékeim szerint nem raktál bele, be is szarna ha közúti túrától baja lett volna a 3 év során 16e km től. gyakorlatilag vitrinben volt. fesszabot meg ugye hondától már megszokhattuk.
nem jó buli a belpiacos. ha az lenne, mindenki azzal rohangálna 125 és 600 között. nem ez történik. két embernek javaslom a belpiacos motort:
- aki tehetős (akkor jó buli)
- aki nem tehetős és tökön akarja magát szúrniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
tudom mi a statisztika, de ezt pont nem a 'mashogy szamolt' statisztika
az hogy 'nem volt baleset' meg az hogy a valosagban tobb is volt (plane hogy elotte meg azert hobologtek, mer' hogy 'milyen sok a baleset') a szimplan hazugsag...
persze most be lehetne ide idezni a nepszeru Churchill-frazist
az altalad emlitett eset az meg belefer a durvan elferditett statisztikaba, hiszen ha csak a kisebb lopasokrol beszelnek, akkor kijelentheto (bar valoszinuleg szinten nem igaz) hogy csak kulfoldiek voltak a celpontok. az autolopasokat meg jotekonyan nem emlitjuk[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Nekem pedig a hétvégén volt 42000 -- pont, mire a szűk egysávos záróvonalas kanyar-útról félre tudtam állni, hogy lefényképezzem, 42001 lett A 40000-t meg júliusban a kényszerpihi előtt értem el. Ha továbbra is havonta megy bele 2k km, akkor jövőre meglesz az 50k is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Majd decemberben...bár tavaly azt mondtam, hogy mivel nem lesz meg a 9 hónapos időszakom, nem fogok bónuszt lépni, mégis áttettek B1-be. Szóval nem tudom, mikor vonassam ki. Szerintem december-január-február lesz. Márciusban már sanszos a jó idő...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
igen, nyugaton azert eleg mas
en pl. rendszeresen jarok kulfoldre kikuldetesbe, a vicc az, hogy a magyar viszonylatban kimondottan jo fizetesem melle egesz szep napidijat kapok, a szallodat, taxit, utazast, stb. fizeti a ceg, es meg igy is jobban megeri minket kiroptetni, mint az ottaniakat alkalmazni...
ha tudsz kint hosszu tavu melot talalni es nem kot ide semmi, akkor nem lehet kerdes, menni kell. -
ALI_G
veterán
A mostani ruhám passzolt amikor vettem, de ugye 2 év alatt itt-ott megnyúlik, én is felszedtem 5 kg-ot Persze nyilván jobban passzol egy olyan mit rád öntöttek, de nekem megfelel a konfekció méret.
Ben Spies elég lagymatagul nyomja ebben a reklámban, egyszer ha leér a térde.
Mindenesetre szép vas, szeretném megengedni magamnak, hogy legyen egy pálya gép(szerű) valamim, trailerrel de valahogy ez még mindig Magyarország, kevesebb mint $50k éves fizuval[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
ezt most nekem írtad?
mintha írtam volna énis.nem, az égés sosem tökéletes. a legjobb, a légfelesleg szenzorral karöltve a hármashatású katalizátor.
Ezek nélkül mindig valamelyik ujjadba harapsz. Ha dúsitod, az NOx lesz alacsony, a CO, meg a HC magas, ha szegényíted akkor meg fordítva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nade legalább kap egy betétlapot, és jöhet a következő motor. Nekem is így volt. végre vehetne egy nem hondát
Egyébként sárga lámpánál, meg zebrák előtt nézem a visszapillantót reflexből, és nem egy ilyet kerültem el, hogy szakaszosan fékeztem.
Nem érdemes mintának venni az itteni közlekedést, mert kicsit indiai, kicsit olasz. Ezt nem ide találták ki. Nálunk a bukósisak használatánál is vannak problémák, tehát nem azon a levelen vagyunk, hogy bármilyen megoldáshoz vezessen. Nálunk. Itt lehet javítani a vezetésoktatáson, mindenen. Utak állapotán, az is potenciális balesetforrás, felfestések pláne sorolhatnám. Csak mindenki megélhetésibűnöz, akkor nincs miről beszélni. Nem a hozzánemértés van itt, hanem az önzőség. Nem gondolod, hogy mindenütt segghülyék vannak? Sokszor jól tudják a megoldást a problémákra. (persze vannak totál balf szok, de nem kell mindenkit hülyének nézni) Csak az vagy rohadt drága, vagy a te torkodon se lehetne lenyomni, olyan áldozatokkal járna, meg kell a nokiásdobozba is egy kevés. Mindenki benne van ebben. Te is
Pl:
Ha a Remust le kéne venni, te azonnal jönnél a nagytőkés elnyomással, ahelyett hogy vállalnád a dolgot. Mindenki így van mindennel. Mindenki egy rohadék.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kinemszarja le a robogót rezóval? Ez nem egy létező probléma. Ez egy példa volt, hogy ha valamilyen érdekütközés van, te hogyan delegálod a felelősséget másra, ahelyett, hogy te tennél valamit? Érted? És még mindig delegálod. És az emberek nagy többsége nem akarja, hogy sérüljön bármilyen érdeke. világos. Aztán csodálkozol a környezeteden, hogy ebben kell élni? Meg megy a nyafogás, hogy így szar minden, meg úgy szar? Irreális elvárásaik vannak az embereknek is, meg a vezetőknek is. Viszont partner mindenki ebben. Mindkét fél.
Ez a lélektana a szarnak.
Ha most képes vagy ezt elfogadni akkor jó, ha nem, akkor majd úgyis jössz a karvalytőkével, meg a fingással, aztán ígérem kussolok. Elmondtam, ennyi. Szélmalomharc.
Gyökérarc kapitány kezében tartja az országot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Van ilyen eset is, meg olyan is. Tök random mit nyitnak ki.
Már rájöttek. Kb- pont hónappal ezelőtt volt szó róla, hogy szigorítják a vámellenőrzést, mert pár milliárdot össze lehet még ott szedni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Három autóban használunk évek óta valvoline-t és tökéletesek egytől egyig. Ebből két autó 10 év felett van bőven. Repsol is volt autóban, semmi baja nem lett. Szerintem hülyeség ez a jó olaj, szar olaj. Versenykörülmény között lehet, hogy fontos, utcán normális tempónál szinte mindegy. Túl van misztifikálva ez az egész olaj ügy. Azt kell beleönteni, ami bele van írva a kézikönyvbe, vagy annál picit jobbat (nem márka, hanem teljesítményszint stb).
Motornál lehet különbség ott, ahol nem szárazkuplung van, mert valamelyik jobban szereti az egyiket, mint a másikat, ez adaléktól is függ. Pl. nekem Repsollal volt gondom ezen a téren, de Castrol és MOL jól működött. Repsolt inkább hondákba ajánlják, mert azokba tökéletes minden téren, de nem jelenti azt, hogy másban ne lehetne jó.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Ha az olajnyomásod elmegy, akkor gallyramegy a blokkod.
Mindig leírom, de nem hiszed elEgyébként az olajevés NEM HIBA, ha a nem a henger hordósságától történik.
Attól is eheti, hogy nem használtad fordulaton, és az olaj nem melegedett be soha, sűrű maradt, a lehúzógyűrű meg ott hagyta. Lehet ha téped ugyanannyit eszik a másikból is.
Szóval nem lehet kijelenteni, hogy szar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Ez egyszeri, egyedi eset. Vagy pancsolt szart vettél, vagy valami történt, ami közrejátszott ebben, vagy csak szimplán nem volt jó abba motorba, ez néha megesik. De ettől kategorikusan kijelenteni, hogy szar...eléggé meggondolatlan Nyilván mások meg simán gond nélkül használják. Remélem érted, hova akarok kilyukadni a mondandómmal
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
már tovább is küldtem egy haveromnak a linket, hogy hátha talál itt egy gyári dobot az sv650-re, hogy vissza tegye rá a slip-on helyett.
áááá, gyári légszűrőt is találnia kell, 1 liter olajfogyasztása van. mondjuk nekem ez túl soknak tűnik, hogy a nagyobb airbox meg a nyitott slip-on ennyire megborítsa a fogyasztást..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
Sosem értettem ezt a kivonatást.
Mi értelme van? Mennyit spórolsz így? (Főleg hogy 2600-at be kell fizetned.) Kötelezőn mennyit spórolsz? Nekem az egész éves díjam volt 9500 Ft. Akkor befizettem azt helló.
Max ugye akkor 1 negyedévet nem kell fizetned ami 2375 foritn ha negyedéves díjban vagy.
Akkor a kivonatás még többe kerül mint amennyit spórolsz vele.
Teljesítményadót meg ígyis úgyis be kell fizetned.
Nemvágom...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok