Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #77379 üzenetére

    Nem, a hülye kifejezést nem használtam. De lehet forgatni továbbra is nyugodtan :))

    Miből gondolod hogy majd pont az enfield fenntartására fog költeni? Pláne hogy aki így gondolkozik ahogy írod, az a 2-3. megállás után már szidni fogja hogy milyen megbízhatatlan szar.

    "ezt ma is el tudod jatszani, minek vegyel uj motort, ha van ennyi es ennyiert jobb"
    Tök más a szitu. Aki meg tudja venni az új motort, az többnyire eddig is megvette.

    A kínai motorok meg az elmúlt évtizedben már kifejezetten jók, nem csak az alacsony áruk hanem az ár-érték arányuk miatt fogynak annyira.

    Az ezres sportmotorok kikopásának meg rémegyszerű az oka: szinte mindegyik kizárólag pályára való már. A Yamaha konkrétan az R6 R megjelenése óta nyíltan vállalja, hogy az R6 és az R1 is pályára készül.
    Egy 90es-2000es évek eleji sportmotor sokkal inkább alkalmasabb volt túrázni, megvolt a vásárlók által keresett erő, relatíve kényelmes volt, utas is elfért hátul, jól nézett ki, volt némi tekintélye is.
    Eközben a naked motorokra és a kicsit túrásabb kategória is egyre sportosabbá, erősebbé válik, egyre vagányabb dizájnt kapnak, miközben jobban megmarad a használhatóság meg a kényelem. Pl a BMW S1000 XR egy túra-sport motor elvileg, aztán nézd meg. A totalbikeon nagyon találóan azt írták róla hogy "Úgy tűnik valahol komoly igény mutatkozott a világban arra, hogy túrázás közben rommá verjék a szerpentinek helyi királyait." :DDD

    Szóval a sportmotorok inkább azért fogynak, mert leszűkült a célközönség, miközben a túrasport kategória célközönsége nagyot nőtt.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák