Hirdetés
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Ne érts félre, nem ijesztgetni akarlak, csak azért írom, hogy tudj róla! A vas tankok nem csak kívül vannak felületkezelve, hanem belül is. Törésnél (vagy, a javításnál) ez is sérülhet és onnantól rozsdásodni fog. Együtt lehet élni vele, de oda kell rá figyelni. Szűrőt ellenőrizgetni, télire nem üres tankkal lerakni, stb. Van rá utólagos felületkezelési technológia, csak olyan ember nem nagyon van, aki lelkiismeretesen megcsinálja. Meg, persze fényezés előtt kell megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #67156 üzenetére
Köszi. Kanyarban megcsúszott az első kerék mert retkes volt az út. Meg aztán ilyen 90 fokos kanyar volt így nem is láttam előre a dolgot aztán mikor fordultam már ott volt aztán ment is az eleje. Még az a szerencse hogy viszonylag lassan mentem.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mosquito-
őstag
Olvasnivaló. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz -Mosquito- #67163 üzenetére
Olvasgattam. Sok újat nem mond és még mindig szélsőségekben gondolkodunk...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Hadd menjen, ki nem sz@rja le... Az RR-rel el lehetne kenni az autók kb. 85-90%-át, amik most vannak az utakon de nem óvoda ez, hogy kinek hosszabb... Az X5 amúgy is ilyen városi b.ziság, rendes terepre ha kimegy leszakad róla a fél autó, személyautónak meg feleslegesen nagy. Terepjáró valahol a Defender vagy mondjuk a Wrangler körül kezdődik. Meg azért kanyarban egy jó súlyelosztású, alacsony autónak mindig előnye van a motorral szemben.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Geresics
addikt
válasz Archer #67165 üzenetére
A jelek Te sem vagy egy nagy terepjárós!
Nem véletlen, az általad említett típusok nem igazán jelennek meg versenyeken, legyen szó hobbi szintről, vagy annál komolyabbról. Itthoni viszonylatokról beszélek természetesen!Szerk.:
Nem vitaindítónak szántam! Igazából nem is tudom miért írtam ezt egyáltalán, csak úgy kikívánkozott![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67166 üzenetére
Miért, mi a gond mondjuk a 90-es Defenderrel? Azon kívül, hogy kétszer annyiba kerül durván, mint a sokak által terepjárónak hívott pick-up-ok. Most nem a versenyekről beszélek épített autókkal, hanem akik munkára használják télen-nyáron, sok-sok évig. Versenyt ne keverjük már a napi használathoz. X5-tel sem nagyon mennek sarat dagasztani.
Wranglert nem is forgalmazták eddig itthon így gondolom nyilván nem volt egy sikertermék.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #67168 üzenetére
Lényegében nem sok újat mondott, de így, rendezetten összefoglalva szerintem is tényleg nagyon korrekt írás. Köszi!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Archer #67167 üzenetére
A pisibögréket (Pee-Cup) én sem gondolom, hogy egy lapon kellene a terepjárókkal említeni - bár mi tagadás, a tavalyi albán versenyen a D-Max nagyot nőtt a szememben!
Pont ezen a versenyen volt egy Wrangler is. Naponta 2-3x kellett a váltójába olajat tölteni, igaz, úgy indultak, hogy tudták ezt a hibát, csak nem volt idejük megjavítani már a versenyig. Ettől függetlenül imádták.
A Defender és az alkatrészei iszonyat drágák, és sajnos sokat kell szerelni, ráadásul a terepszögei sem túl jók. (Ezt ex-defender-tulaj mondta, amikor az utolsó megmaradt defenderére csorgattam a nyálam.)
Nem véletlen, hogy cél-tereptől függően a Pajerok, 4Runner-ek, vagy épp Samurai-ok tömkelege van ilyen helyeken.
Albániában pl. az orvosi csapat G-Mercivel jött. Na, azokra is folyt mindenkinek a nyála, pláne ahogy meg voltak csinálva...Egy a lényeg! Egyszer mindenki próbálja ki a terepjárást egy akármilyen (jó) terepjáróval, és utána garantált az "akarok még!" érzés!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67170 üzenetére
Azért, mert egy autó engedi a váltóból az olajat valamiért, még nem lesz rossz az egész konstrukció. Gondolom ezeket többnyire használtan veszik a tulajok, így ki tudja milyen előéletük volt, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Terepszög nyilván annyi-amennyi, azon nincs mit vitatkozni.
Samurai-ok rohadnak szét, nagyon kevés a jó állapotú, ami alkalmas lenne hosszú távon napi munkára. A régi G Mercik valóban nagyon jók terepen, de még úgyis baromi drágák, az újakkal meg amilyen irányba elmentek, hát inkább hagyjuk. A többit nem ismerem.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #67163 üzenetére
Teljesen rendben van ez az írás, én is sok olyat tapasztalok sajnos az utakon, amiket a szerző is leírt.. Csak a végén láttam, hogy ezt a Nyári Krisztián írta, vele is beszélgettem mielőtt megvettem a motoromat, nagyon segítőkész, jófej srác!
-
AndrewTdi
addikt
Kukkants rá a másik fórumra! Jött válasz, van egy srácnak mindene.
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67149 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy nagyobb élményt nyújtana annál a turbós busánál.
Ilyen tengelyhosszúság mire lehet használni, mert hogy kocsik kötött szlalomozni, pályázni, kerekezni sem lehet vele normálisan.
Az hogy tempóba meg elmaradna a busa nem nagyon hinném, ami 300 jön fel kerékre ott van még tartalék bőven.
Igaz értelmetlen eszmecsere, de mégiscsak ha már hasonlítunk!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ath
senior tag
kivel szállíttatnátok motort jó áron?
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #67024 üzenetére
Vagy úgy! Hát ha 2 évnél tovább tervezel (márpedig úgy vettem le ezzel elégedettebb vagy mint a GS-sel voltál), akkor azt hiszem most lesz az első. Jut eszembe: a múltkor prezentált sérüléssel mi a helyzet?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #67176 üzenetére
egy, vecsés-mány
-
#79335424
törölt tag
Én magammal szállíttatnám. Pl. Vecsés -> Mány -> Vecsés az kb. 120Km. Ha segít valaki fel/le rakni, és nem a legnagyobb csúcsban kell vinni, akkor extrák nélkül (pl. zárt futóban szállítás) én 15 -ért megcsinálnám magamnak.
Tank: sztem Sima Bélánál próbálkoznék először.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Motorosokat ellenőriznek a Dunakanyarban. Most már szezonban havonta!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
Szerintem ezt méréssel nem fogod tudni, max ha tudod eredetileg mekkora mélyésge volt a gumidnak elöl hátul, mert első hátsó gumik újonnan más más profilmélyésggel jönnek ki, legalábbis eddig a burgin és az NT700on is az új garnitúra gumma elöl hátul más profil mélyéget tudott...
Úgyértem most leméred hátul hogy 5 mili elöl meg 4 akkor az nem azt jelenti hogy az első jobban kopott..[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #67191 üzenetére
Ezt a verebes történetet még nem mesélted (vagy elfelejtettem).
A gumidnál arra gondoltam, hogy miközben intézted a papírozást valami "szépen" felhasítottotta; azt kicseréltetted, az helyett van a R3? Vagy nem volt olyan vészes mint amire emlékszem? Vagy már hülyülök és nem is a tiéd volt?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #67063 üzenetére
Betolni? Jesszus én a dóvillt nem mertem betolni inkább bebikáztam, véletlen elvesztem az egyensúlyt vagy megugrik egy lemerült akksiból lakatolás műanyagozás lesz sok sok nullával a végén...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
félisten
válasz canniball #67192 üzenetére
Mire a szervizbe értem felnyílt annak ellenére, hogy jó volt, ki kellett cserélni, nem olcsóért. Amúgy átírták. Röviden: Ebédidőben némi híres ember képért megmozdultak emberek nekem. Utána azonnal mentem az o.irodába. Ott az utolsó napi sorszámot megkaptam. Bünti elvileg nem lesz, várom a törzskönyvet már elég régóta. Ennyi. Már csak előre tekintek.
De vészes volt, láttam a fehér szövetet.
Pontosan! Meg van egy kopottas hátsóm, egy megszorult, rossz .láncom. Folyamatban...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyGun #67193 üzenetére
Betolni úgyis be lehet, h te rajta ülsz és valaki tol hátulról..
4-500 ccm feletti motorokot, Simo féle nekifutok, rádobom a kuplungot oszt ráugrok elvvel nem igen lehet tolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67179 üzenetére
Ezen szerintem felesleges vitatkoznunk, szívesen megnézném mondjuk pályán, melyikkel lehetne gyorsabban menni.
Bár előre borítékolható hogy a busa jobban motorozható, én nem csak egyenesekre értem a motorozást.
500 lóerő a busa is ami valljuk be eszement, fordulékonysága jobb, súlya sokkal csekélyebb.
Azért megnézném én a félelmet ami kiül az arcodon egy teli gáznál 300 környékén.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TommyGun
őstag
válasz runner 125 #67196 üzenetére
Attól mert nem fejtettem ki bővebben nyílván nem arra gondoltam ahogy a TéZét toltam be hogy ráhuppanok, de én úgy sem merném hogy más tol be, elfér a bikakábel a 3 doboz egyikében. melóban van egy 100 méteres lejtő a mélygarázsba, ott simán meg lehetne tenni egyedül is de kivan csukva hogy erre vetemedjek...
Mondjuk megnézném hányan tolták be azt az 1600os bömöst, meg lehet tolni azt a 400 kilót utassal együtt annyira hogy beröffenjen?[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen