Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Ferdzsoo #49562 üzenetére

    Miért lenne faszság? Ez nem egy cross motor, de ahol nyeli a gép rendesen a port (mondjuk kerti vagy mezőgazdasági gépek) ott vagy olajfürdős légszűrő van, van olajozott szivacsos, vagy száraz szivacs+papír, vagy simán papír és azt nem fogják minden műszak végén kidobálni, hanem inkább kifújkálják kompresszorral. (Persze nem célszerű 10 barral de nem dísznek teszik rá a regulátort).
    A "15-18k km múlva cserélni fogom" amúgy szerintem teljesen reális, az 50k tényleg elég meredek. Autóban én évente cserélem csak ott 3k körül van, nem 15.

    persuader: szerintem nagyrészt a csóróság az oka, örülnek, ha egyáltalán kapnak valami tesztmotorokat. Amikor még olvasgattam ilyen újságokat, valahogy az jött le, hogy szinte az össze modellről többnyire pozitívan vagy semlegesen nyilatkoznak, éles kritika sosem volt. Ami lehet persze azért is, mert ma már kifejezetten rossz motorokat nem gyártanak, gyengébbek valamiben vagy spórolnak valamin/valamiken (mindenen) de az összkép azért teljesen vállalható. Ezek a kezdeti gyermekbetegségek még később jönnek ki, arról meg külön már nem fognak cikkezni, pláne ha a forgalmazó is igyekszik elsumákolni a dolgot, hátha később nem kapnak az új modellből.
    A márkabuziságot én sem értem, nincsenek itt nagy csodák, amibe belerakják a minőségi alkatrészeket, azt egyik gyártó sem fogja 3 epres nyalókáért árulni, az agyon-vissza költség csökkentett modell meg mindegyiknél az olcsó tömegmotor érzését fogja kelteni.
    Amin meg Öhlinses, Brembós, Marchesinis mindenféle kutyafüle van, azt Ducatinak vagy Apriliának hívják :DDD

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák