Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz csongi #142191 üzenetére

    10k km, cute az kb egy szezon. :D
    Mondom térjünk erre vissza pár év pár tulaj és egy csekély visszatekerés után. :)

    doc Volt, megvettem szerettem, Ő nem szeretett engem. Felújítottam és ment is dolgára. Szerintem bőven azok közé tartozok akik ha van valami megpróbálják értelmezhető minőségben megoldani otthon ha van hozzá eszköz ha meg valami komolyabb motorikus akkor szerelő és normálisan összerakat. De a Hyo-nak itt telt ki a becsülete ~58k km-nél:

    A kipufogó oldal mind az első mind a hátsó hengerben kb elfogyott. Fórumokban utána olvasva kiderült ez visszatérő felületkezelési hiányosság, fogadd el, hogy ennyit bír egy szett vezérműtengely lánckerék. ~60k km-ert... nem azzal van baj ha költeni kell rá hanem ha azzal, hogy nem bízol már meg benne és elérte ezt az állapotot.

    A CB se matyóhímzés, új csillapítok, új krómszárak, bontott karbi fészek kopás miatt, kipufogó (2x) + apróságok (nyak, kerék, lengővilla csapágyazás, első villában komplett perselyezés etc etc )de ezek mind olyan dolgok amik érthetőek főleg mert 97-es isten tudja valójában mekkora futással. Pluszban alattam is kapja rendesen 4. év és idén bele fog szaladni saccra az a közel 40k km amióta nálam van.

    Ha átlagos használat mellett A-B-be közlekedősnek elbírnak ennyit a kínai, koreao etc csodák lesz min agyalni. Értem Németországban megveszik 3-5 évesen jön az utodja pl egy TRK502-nek de itthon nem ez a realitás... annak a TRK-nak pl lesz még itthon vagy 3 tulaja. :)

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák