Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #122895 üzenetére

    Sztm nem ertettem felre, a motorok sajnos nem allto helyukben mennek tonkre, hanem amikor hasznalod.

    Hogy bonyolitsam a kepet, 10e km-es szezont megcsinalsz egy olaszorszagbol behozott, szetganyolt, levegos, karbis, laza szijas monsterrel is, meg ha egyhengerezik alapjaraton, attol meg elmegy 10 e kmt "problema" nelkul. A motoroknal nem a motorikus lerohadas a legjellemzobb, hanem valamilyen elektromos alkatresz az esetek tulnyomo tobsegeben. Akku, oninditorele, generator, euro4 es felette mar az elektromos gaz, map szenzor, tps miatt tilt le, es nem fogod hasznalni, holott a motor "jo".

    Osszefoglalom. 600RR el is tudnal esszeru penz keretek kozott kozlekedni ha 0 km-esen venned. (Mas kerdes hogy rengeteget veszit az ertekebol, de most a hasznalatra koncentralunk. Az en sportmotorom pl 10e km-kent 1000€ val er kevesebbet) nem hajtod, elmeletileg max 130 al mesz vele, boven elegendo a 12000 km es olajcsere, es a szelepallitasi intervallum is, csak aprosagok szolhatnak kozbe, ami nem vegzetes. Beszallito minoseghullamzasok johetnek elo valamilyen periferianal.
    Csakhogy te egy hasznalt motort veszel, es a sportmotorokkal nem 130 al mennek, mert a vasarloreteg nem olyan. Tulnyomo tobbsegeben valahonnan behozott motorok, igy nem stimmel a km allas sem, a legfobb jellemzo, a hasznalat modja pedig kinyomozhatatlan, tehat nem tudod megtervezni elore rendesen a koltsegvetesedet sem, akarmilyen motorrol beszeljunk.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák