Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108410 üzenetére
Nem olvastam félre semmit, elég világosan odaírtam, hogy azt melyik kommentre értettem - ami nem a tiéd volt, viszont egybevontam a két dolgot. A fix KM, azaz a 050 km kijelentés is igen relatív, én spec szinte soha nem km-ben, hanem üzemórában számolom a fajlagos fogyasztás miatt (is) a motorozást. Nagyon nem mindegy, hogy másodmagaddal vagy, éppen csak kimentek motorozni, jó az idő, száraz, de nem poros a földesút - vagy szakad az eső, merő iszap minden, vagytok 20-an és minden nagyobb pocsolyánál megálltok fél órára ökörködni. . A nagy, egyhengeressel én is el mertem menni hosszabb időre, de a 2T - 250 4T-vel csak a falu közelében, mert az 1-2 óra volt max. A kutas haveromnak már herótja volt tőlünk egy mozgalmasabb, eső utáni napon, annyiszor jártunk be tankolni. . A Hondával reggel 10 körül begurultam, aztán délután bementem rátankolni. Ha csapattam neki, akkor 5.5l/h körül evett, de ha csak szolidan, néha-néha rángattam, akkor lement 4 alá simán. Csajokat körbecipelő motorozásnál 3.6 lityi volt. . Az meg szimó kategória már-már.
Az 525 EXC ha nem lett volna olyan szervizigényes, megtartom, de kiábrándultam a KTM-ből egy életre.
Én a 2T-t is nagyon szeretem már 125cm-től. Minden motorban van valami, ami tetszik és ami nem. . A 250-es CR az nagyon hiányzik minden nyűgjével együtt. . Néha elővenném azért. Azt viszont megfigyeltem, hogy egyre kevésbé szeretem én meg a nagy vasakat, még ha nyomatékosak is, nehezek, szűk helyeken tömény szopás sokszor. Erősen gondolkodom egy 250/4T-n. Vagy valami kicsit nagyobbon, (esetleg a KTM-ből a 350-et megsasolnám. ) .újabbon, ami nem a régi széria, hanem már az erősebbek közül való. A 250 is már ~45 ló, a 350 egy tízessel több, ami tekintve a súlyt is bőven elég.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Synology NAS
- BestBuy ruhás topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen