Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Cs2 Kevés Fps, alacsony kihasználtság
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Üdv!
Gondolom, ilyen időben kevesen ülnek gép előtt és sokkal inkább a vason, de kellen egy kis segítség. .
(Amúgy az összefoglalóban a http://www.imet.hu/-es link nem él már)Tehát egy jó sisakot keresek 100k környékén.
Kritériumok:
-zárt
-kivehető/mosható belső
-karcálló plexi
-bt előkészítés
..stb, ami mostanában jó, ha van..Nem vettem manapság bukót, így nem tudom, mi számít jó vételnek és főleg hol.
Sport/sporttúrázni venném.
AGV-t láttam ilyen környékén. Nincs ilyen áron még, vagy csak én látok drágában a neten?Köszönöm a válaszokat.
Geller -
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98504 üzenetére
De. Lehet. Itt kint megrendelem. Kihozzák. Nem jó. Visszaviszik, hoznak másikat. Ha akarnám, így lenne... Itt ez nem probléma. Otthon sem, max rád terhelik a szállítási költséget is. Közben amazonon rákérdeztem az AX-8-ra, ingyen kihozzák azt is. Kérdeztem, hogy mi van, ha valami miatt mégsem ez kell. Azt a választ kaptam, amit vártam is. Küldenek másikat. . (A típus most nem releváns, a bekérdezés volt a lényeg)
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz tboldi #98581 üzenetére
Én 183 vagyok és elöl semmi gondom nincs vele. Mondjuk koppig hátra tolva sincs nagyon hátul az első ülés. Hátul szűk, ha többen mentek, az tuti, de két embernek ok. A csomitartó elmegy, egy nagyobb hétvégi bevásárlás belefér, de csodát nem kell várni tőle. Ami nem tetszik, hogy a hátsó üléssort nem lehet padlószintre lecsukni, hanem csak a támlát rádönteni az üléspadra. Viszont részben osztott a hátsó üléssor. :/. A tempomat nagyon hiányzik és a hatodik is. . És csak 3 ajtós.
-
Geller72
veterán
Van itt valakinek Triumph Speed Triple R-je? Vagy Street Triple.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98602 üzenetére
Az sem mindegy, ha már fizika, hogy mennyiről lassítunk le mennyire és mennyi idő alatt. .
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98612 üzenetére
"Gyári, ép idomok voltak a gépen"....most már..
-
Geller72
veterán
Sziasztok. Még mindig a bukókérdésnél tartok. Szeretnék egy közepesnél jobb sisakot venni. Voltam pár boltban, a tulajok/eladók tényleg nagyon jó fejek, de....
Próbáltam az AGV K5-öt, mert tényleg tetszett is, meg azt hittem, a fejformám talán megfelelő lesz. A legnagyobb bajom az velük, hogy amelyik esetleg igen passzentos lenne, az olyan szűk nyílású, hogy volt olyan sisak, amit egyedül nem tudtam levenni. . Néztem a Sharkot is, hasonló árban, az még jobban felejtős. .
Most el vagyok kenődve, mert igen kevés időm van - többnyire külföldön vagyok és a héten leszek itthon. Aztán két hónapig megint nem, és akkor is csak egy hétre ismét. Nagyon úgy néz ki, hogy idén ebből nem lesz semmi. Az eladó szerint L-es sisak kell nekem a K5-ből, de az olyan kiba szoros, hogy kényelmetlen, megfájdul benne a fejem. Hiába fér be a két ujja középen a homlokomnál, akkor is kurva szűk. Nem csak pofára, hanem fent is. Szerintem minimum az XL kellene, de szerinte max az L-es.Amiket még nem néztem, az pl. a Shoei sisakjai, kb. 150-ig. Van esetleg valaki, akinek volt mind a két fajta, hogy tudna viszonyítani? Vagy csak velem van a baj? Az a helyzet, hogy nem volt még ilyen sisakom, de a többi ruházatom is elkezdtem komolyabb szintre fejleszteni, a bukó lenne a legfontosabb és pont ebben nem tudok dűlőre jutni, pedig azt hittem, ez lesz a legkönnyebb. . Segítsetek pls, mit nézzek, hol nézzek és hol a legolcsóbb ugyanaz? Annak nem látom értelmét, hogy kint megrendelem sokkal olcsóbban Amazonról, kihozzák, nem jó és vagy visszaküldöm, vagy itthon eladom itteni árnál olcsóbban, azaz árában és ezt addig folytatom, amíg meg nem találom az igazit. . nem szeretem a nagyon szoros kobakokat, pedig tudom, hogy passzentosnak kell lennie, de ennyire?
Köszönöm
Geller -
Geller72
veterán
válasz vlevi #101580 üzenetére
Semmit nem jelent. Én egy régi motorban sokkal jobban bízok, mint a maiakban. Nem is maga a megbízhatóság a probléma, hanem a mi van ha. Azaz egy mai motort , ha betérdel, hívsz egy trélert, elviteted a szerelőhöz (ha van arrafelé éppenséggel) ami mindkettő egy vagyon külföldön. Simsonokkal majd minden évben lemennek az Adriára. És nem az első tengerparti faluba. . Egy szimón szinte bármit meg tudsz helyben csinálni, főleg, ha többen vagytok és mindenki vitt valamit magával hozzá. . Ez olyan, mint régebben a szoci autók. . Van olyan ismerősöm, akinek láttam a képet. Ott ül az MZ-n az Eiffel torony tövében. Nem ért oda két nap alatt, de még két héz alatt sem. . NDK-ban felújították neki fullra, amikor meghallották, hogy honnan jött. Ott éppen volt neki valami kis baja. Ha Albániában megadja magát a komoly mocid, nagy szarban vagy. Nincs minden faluban márkaszerviz. . Régen is voltak bátor emberek. Én a '99-es Puntómmal két évig jártam franciába. A szerelőnél nem hitték el, amikor mondta, hogy azzal a kocsival milyen messze el mernek menni. Soha nem hagyott ott.. Ellenben az új mikrobuszunk 6k km után Frankentálnál megállt. Vasárnap délután kettőkor. Két napig ott álltunk. Egy szimó komplett gyújtás elfér a zsebedben. Akár kettő is. . Elmegy akku nélkül is. (amelyik olyan) Gyűrüzni az út mellett egy kv közben meg tudod csinálni. De soha többet nem mennék el ilyen messzire ilyen motorral. . Még én sem.
-
Geller72
veterán
Hosszú túrákra minimum valami enduróval mernék elmenni, Africa Twin, vagy Varadero, vagy vmi hasonló.. A túra/sport túra sem rossz, de ahogy emlegettük Albániát, érhetik az embert meglepetések. Egy ilyen meglepetés volt, hogy elvileg vezetett egy út a skadari tavat megkerülve vissza Montenegró fele (nem most volt), amit a térképek is "nemzetközi útnak" jelöltek, de nálunk a szarabb földesút is különb volt, mert ezen elég sűrűn előfordultak az úton átfolyó patakok, amikből szamarak ittak éppen. Na ott, az endurón kívül nem sok esélyed van. . És ezért még fizetni is ellett, fejenként nemzetközi úthasználati díjat.
-
Geller72
veterán
válasz tboldi #101591 üzenetére
Egy haverom, ki régebben eljárt velünk terepre motorozni, ő mondta, hogy olyan messze menj el a motoroddal, ahova még elmennek érted a haverok utánfutóval és hazahozzák, ha megáll. .
Ebben is lehet valami, egyszer nekem is igénybe kellett ezt a szolgáltatást venni. . Elszakadt a láncom a prérin és hülye fejemmel egyedül mentem. Szerencsére telefon az volt nálam. . Meg kötél is. . -
Geller72
veterán
Üdv!
Van valakinek (vagy volt esetleg) RX50-es mocija a topicban? (SX50 szvsz. u.az.)
Ez a szívató dolog nem igazán ok nekem. Egy ismerősöm hozta fel, nincs vele úgy semmi gond, de teljesen más okból ránéztem a manualra és ott azt írta, hogy a felső állásában szivat - azaz zár, alsó állásában nyitott. A srác azt mondja, hogy neki pont fordítva van, alsó állásban megrúgja hidegen, bepöcc, aztán tolja is fel, mert megfullad és felső állásában jár vele. Most valami akkor nem ok. -
Geller72
veterán
válasz #81556480 #108379 üzenetére
Megnéztem az eredeti angolt, azon is ugyan így van. Holnap ránézek még egyszer.
Új kérdés(ek) is: . RX50 -et át szeretné alakítani mondjuk úgy hogy sx50-re, azaz SM kellene neki inkább, mert az RX nagyon magas, ami igaz is, mert én 183 cm vagyok, de nekem pont jó kb, a srác viszont alacsonyabb. Két verzió lenne szerintem. Az egyik, hogy vesz egy SX50 szettet, ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy simán átpakolom, az elég vagy van valami cumi a dologban? A másik, hogy vesz egy valamilyen kerékszettet agy nélkül, aminek stimmelnek a küllő átmérői és a küllőszáma és átfűzetjük az agyakat az RX-ről.
Any idea?Kérdés 2: 70-es hengerszett honnan lenne legolcsóbban olyan, ami nem gagyi és szintén a legkisebb mókolás nélkül rápakolható lenne?
Ezt találtam egész jó árban, máshol szinte mindent külön akarnak adni, ami 20k fölé vinné az árat. 2010-es az RX50.
-
Geller72
veterán
válasz BlackPriest #108383 üzenetére
Gyárilag 2 fojtás is benne van még. Szerintem elég lenne, ha azt kivennénk és valamelyik lánckeréken módosítanánk, vagyis lecserélnénk, hogy egy kicsit fürgébb legyen közúton. Óra szerint 65-el jár vele, de ez valóságban ~60 körül lehet. Ha utazóban tudná neki a 70-75-öt, szerintem nem erőltetné a nagyobb hengerszettet. Féktárcsát találtam nagyobbat, 15k/db áron előre.
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108396 üzenetére
Terepen igen ritkán mész 161-el (#108389) kommentre, valamint x órát. Nekem a 400-as KTM pályán, nem hajtósan hanem kb a nyél és a bejárás közt félúton vhol. egy óra alatt kirántotta a tankot. (~8L, ha jól emlékszem) A 250-es CR-el úgy jártunk kint a prérin, hogy hátizsákban +5l kannában, mert nagyon sokszor beszopás volt belőle, aztán húzhattuk egymást. Mondanom sem kell, hogy kannával a hátadon mekkora élmény és milyen cumi lenne, ha baj van. A 2T gépek zabálnak, azzal órákra elmenni vhova kizárt. A kisebb 4T gépek is szinte dettó. A nagyobb köbcentis gépekkel lehet valamennyire messzebb menni, de én személy szerint kisebb gépekkel szinte csak pálya, vagy kis távolság, esetleg nagyon leszervezve az útvonalat, hogy legyen benne útba eső benzinkút. De ugye ott meg előszeretettel kávézgatnak a rend éber őrei. . A 600-as Honda elég jól ment, igaz, azt ha nem bántod annyira, akkor is megy, nem kell visszapakolgatnod, viszont nem kajál. Cserébe nehezebb.
Az elektromos moci már lent is kibaszottat tol, nagyon nem olyan, mint akármilyen benyás. Szabályzás kérdése, hogy hol, mit akarsz, nagyon finoman állítható elviekben, gyártótól függően. A görbéje gyakorlatilag stabil egyenletes vonal. Ezért is van szabályozva rendesen, mert ha odaadnák neked, direktbe, amit tud, azonnal odaverne, elmenne alólad. A szabályzókat úgy állítják be, hogy az elején nem tol oda mindent, de már alapból sokkal több nyomatékot kapsz. Egy emelkedő görbe az eleje. Ezt lehet szoftveresen szabályozni nagyon frankóm patikamérlegen attól függően, hogy mit tudsz lekezelni. És hidd el, hogy nagyon keveset. .
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108410 üzenetére
Nem olvastam félre semmit, elég világosan odaírtam, hogy azt melyik kommentre értettem - ami nem a tiéd volt, viszont egybevontam a két dolgot. A fix KM, azaz a 050 km kijelentés is igen relatív, én spec szinte soha nem km-ben, hanem üzemórában számolom a fajlagos fogyasztás miatt (is) a motorozást. Nagyon nem mindegy, hogy másodmagaddal vagy, éppen csak kimentek motorozni, jó az idő, száraz, de nem poros a földesút - vagy szakad az eső, merő iszap minden, vagytok 20-an és minden nagyobb pocsolyánál megálltok fél órára ökörködni. . A nagy, egyhengeressel én is el mertem menni hosszabb időre, de a 2T - 250 4T-vel csak a falu közelében, mert az 1-2 óra volt max. A kutas haveromnak már herótja volt tőlünk egy mozgalmasabb, eső utáni napon, annyiszor jártunk be tankolni. . A Hondával reggel 10 körül begurultam, aztán délután bementem rátankolni. Ha csapattam neki, akkor 5.5l/h körül evett, de ha csak szolidan, néha-néha rángattam, akkor lement 4 alá simán. Csajokat körbecipelő motorozásnál 3.6 lityi volt. . Az meg szimó kategória már-már.
Az 525 EXC ha nem lett volna olyan szervizigényes, megtartom, de kiábrándultam a KTM-ből egy életre.
Én a 2T-t is nagyon szeretem már 125cm-től. Minden motorban van valami, ami tetszik és ami nem. . A 250-es CR az nagyon hiányzik minden nyűgjével együtt. . Néha elővenném azért. Azt viszont megfigyeltem, hogy egyre kevésbé szeretem én meg a nagy vasakat, még ha nyomatékosak is, nehezek, szűk helyeken tömény szopás sokszor. Erősen gondolkodom egy 250/4T-n. Vagy valami kicsit nagyobbon, (esetleg a KTM-ből a 350-et megsasolnám. ) .újabbon, ami nem a régi széria, hanem már az erősebbek közül való. A 250 is már ~45 ló, a 350 egy tízessel több, ami tekintve a súlyt is bőven elég. -
Geller72
veterán
válasz runner 125 #108405 üzenetére
A DR-Z az egy nagyon jó választás szerintem is. Kisebb szervizigény, ezért olcsóbban fenntartható, elég erős moci. Az meg, hogy kevés vagy hozzá, és odaver, teljesen alap, ezért nem a moci a hibás, hanem mi, akik túlvállaljuk magunkat. Én az utolsó esésemnél, ahol egyedül voltam - fogadtam meg, hogy soha többet az életben - még egy fél órára sem - megyek egyedül motorozni.
-
Geller72
veterán
válasz Topiccsendőr #108414 üzenetére
Akkor egyenes, ha nem áll rendelkezésedre (és a motoroknál ez van) a teljes 100% tartomány, hanem végig szabályzott. Azaz te a 100%-ot soha nem "látod", nem találkozol vele. Drónozgatok, ott brusheless mocikkal "dolgozunk", amiknek cellánként változó adott max fordulatuk van és amit az első pillanattól az utolsó "gázállásig" megad. Természetesen ezt is tudom szabályozni, eleve van egy adott alap jelleggörbe a "gázkar" pillanatnyi állására, de azt én ha akarom, teljesen ki tudom simítani egy egyenes vonalra. Egy 5S, azaz 5 cellás akku névleges max feszültsége 18.5V (5x3.7V). Ez egy 2000KV-s motornál 18.5x2000-es fordulatot eredményez, azaz 37.000 RPM a fordulatom. De nálunk a propok (hangsebesség-körüli) sebessége a fő probléma, ott ezért kell észnél lenni, itt a motoroknál meg azért, mert a max fordulatot nem szabad álló helyzetben odaadni mondjuk egy forgó kerékre ugye. . Te soha nem fogod észrevenni, hogy a villanymotor éppen milyen teljesítményen üzemel, mert az automata váltó nem csak a sebességet szabályozza. A gázkarral te tól-ig szabályzol, de az csak egy illúzió, a belső égésű motorok rendszeréhez semmi köze, ezért kár is aggódni amiatt, hogy max fordulaton mit fog leadni. . Nagy valószínűséggel te soha az életben nem fogsz rendelkezni a maximális azonnali teljesítménnyel, jó esetben a végsebességhez közel maximum azt hiszed, hogy ez az, de az is egy szabályzott állapot lesz. Itt lesznek majd a kiskapuk is, a tuning miatt. Lesznek páran, akik ottmaradnak majd, mert "éhesek lesznek". Avagy a szarka-effektus. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Volt a csapatban egy 610-es, de valami rengeteget húztuk, nagyon sokszor beszart, pedig a srác mindent megadott a gépnek, mégis sokat szopott vele. Amikor ment, akkor mondjuk nagyon ment, de tényleg nagyon sokszor húztam haza én is. Endúrózni, Sm-re a DRZ nagyon jó ár/értékben is. Szerintem. Terepen is van jó pár isminek is, nem sokat szerelik őket, kevés a kiesés. Valami újabb 600-as körüli gépet szívesen kipróbálnék, milyen terepen. De ez igen drága hobby. .
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108480 üzenetére
..bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy ár/értéket írtam. Sehol nem azt írtam, hogy a legjobb gép, nem véletlenül. De olcsó, olcsó a fenntartása is, mert nem jellemző rá a komolyabb, költségesebb meghibásodás. Ha valaki túllendül az Xl/XT szinten, de nincs 1-1.5 millája erre az egészre, akkor egy részük ide lyukad ki. De ahogy nézem, igazából mindegy, hogy mit írok, kiemelsz valamit és a lényeg, hogy nem úgy van. Ok. Legyen úgy, ahogy te mondod. . De attól még a haveri körben ~30+ mociból egy Hq sincs, és ahogy beszélgettünk, nem is lesz. .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen