- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Marqueznél nem a taktikával van probléma.
Úgy gondolom egy igazán jó pilóta hajszálra érzi mi az a képzeletbeli határ ameddig elmehet. Egy közepes ezt 5-10 futamonként lépi át (bukik) egy sztár 20-30 futamonként talán, amellett, hogy kellően gyors is persze. Marquez egy istenadta tehetség, piszok gyors és nem fél semmitől de azt már az első két diadalfényes évében is írtam, hogy baromi szerencsés is. Gyakorlatilag az előző szezonokban is minden körében benne volt a bukás és sokszor valami csoda folytán úszta meg. Ez még elmegy akkor ha minden klappol és a motor is engedelmes társ ehhez a kamikaze stílushoz de mikor valami nem tökéletes a gépen akkor ez a versenyzési forma büntet. Idén sem lett rosszabb pilóta Marquez csak már azokból a rázós szitukból amikből az elmúlt 2 évben 90%-ban kijött most 80% ban perec a vége. Ha okos akkor változtat mert mint látjuk a Honda sem tudja mindig a segge alá tenni a rá szabott, tökéletes gépet.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Áh rosszúl látod. Itt most ne olyan rúgásra gondolj, hogy tiszta erőből belebikázott, hanem egy apró mozdulatra. Abban a nagyon finoman kiegyensúlyozott helyzetben egy apró mozdulat is elég. és ki tudná ezt jobban mint a leg tapasztaltabb öreg róka.
Ez olyan mint ha előtted fut valaki és egy leheletkönnyű mozdulattal összeakasztod a bokáját. Csak időzítés kérdése. Alig érsz hozzá de ő hatalmasat zakózik!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Nem, ha harminc éve motorozol és pontosan tudod mikor mit kell csinálni! Egyébként Rossi le akarta zárni a dolgot. Ha mindketten elesnek akkor is ő a hunyó. Nem a végeredmény hanem a szándék számít. Márpedig az egyértelmű ha megnézed a lassított videókat!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Ahogy tudom az már eldöntött dolog, hogy nem lesznek szárnyak.
Lorenzonak meg szerintem megszokás kéne attól lesz önbizalma, nem attól, hogy jól megy egy olyan géppel amit sosem fognak használni. Az én józan paraszti eszem szerint ma mindenképp a szárnyak nélküli 17-es géppel kéne mennie egész nap. Főleg azt is beleszámítva, hogy a köcsög Yamaha nem engedte el a privát tesztre. Baromi kevés lehetősége lesz az első versenyhétvége előtt.......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Szerinted mi jobb "marketing szempontból"?
Ha most villant egy olyan motoron amit sosem fog használni aztán leég a szezonnyitón azért mert nem volt ideje szokni az új gépet vagy ha most hoz közepes eredményeket de magabiztosan szerepel az idénynyitón?
Szerintem sem Iannonéhez sem Dovihoz képest semmit sem jelent az amit az első órákban teljesít.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Én azt nem akarom elhinni, hogy egy motoros ember akinek az élete része a benzingőz (én pl ilyen vagyok) bármiféle vonzalmat érezne egy ilyen jármű iránt. Még autóba sem, nem hogy motorban....
Persze elfogadom ha vannak kivételek.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
yodamastah
őstag
Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotorMotorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.
Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Szándékosan biztos nem nyúlt ott bele a fékbe a lapra döntött motoron. Nem amatőrök ezek
A gumi amikor füstöl már becsuklott a kormány, ott már el van esve... csakhogy visszatapadt a gumi és utána már csak utas volt Miller a motoron.Rohadt nagy mázli ekkora esést mindenféle sérülés nélkül megúszni....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekem is volt szerencsém tapasztalni párszor amikor elmegy az eleje. Azt is hogy visszatapad
Ez valóban fucsán történt és tényle olyan mintha blokkolna a kerék. Ezt talán MIller tudná megmondani hogy mi történt. De a fékbe nem nyúlt bele az hótziher. Lapon nem nyúlhatsz bele mert pofára esel. Amatőr hiba ilyenkor belenyúlni. Tudom mert én csináltam már párszor ilyet, és én amatőr vagyok
Amúgy még lehet valóban műszaki hiba, vagy pedig amikor fordítja át egyik oldalról a másikra, akkor elég nagy erővel bele kell kormányozni, és lehet ott kitolja az elejét, ami azonnal keresztbe fordul és blokkol. Telmetrián valszeg ők látják hogy mi történt, de Miller nem mondott eddig semmi pontosat, csak hogy elment az eleje, és örül hogy él
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Na most meg tudtam nézni Maq esését szemből. Valóban ott belefékeznek mielőtt átteszik bal oldalra, de nincsenek is teljesen lapon. Miller hátulról mutatták, nem lehetett ilyen jól kivenni az egészet. Továbbra is azt gondolom hogy verseny tempóban lapon elsővel reflexből belefékezgetés az nem fér bele De ettől függetlenül úgy néz ki hogy neked volt igazad
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Már hivatalos hogy igen, 2 szezonra.
Petrucci pedig megy a helyére, amit nagyon megérdemel
Lóritól ez bátor húzás! A mezőny legjobbja mellé megy megmutatni hogy mennyire is gyors valójában. Kíváncsi leszek, szerintem Markez bucira veri.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Don.Corleone
aktív tag
Vicc ez az egész, bevásároltak szépen a jogdíjakban, de a poén hogy szerintem nem most fognak nézőcsúcsot dönteni. Mondhatni 1 vagy 2 szolgáltató adja országosan jelenleg az új adókat. Nagy meló lehetett ezt fejben kitalálni nekik.... a többi sportcsatorna meg lehúzhatja a rolót kb. A színvonal meg a béka segge alatt van a spíleren.
-
vlevi
nagyúr
Ott b***a meg a k**ég az összes live streames hányást, ahol van.
trágyábbnál trágyább minőségben, teleb****va reklámmal, nézhetetlen az összes.
Én legalábbis nem vagyok hajlandó annyit baszakodni vele, hogy valahogy 1-2 képkockát láthassak belőle.
Nem azért van TV-m, és előfizetésem, hogy ezekkel a kínszenvedéses szükségmegoldásokkal szopassam magam.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Igen, azt láttam, hogy az Aceplayer jó minőségben hozza be azt, amit behoz, de sajnos a futamot nem sikerült vele elindítanom. Asszem próbáltam a spanyolt is, de már azzal sem boldogult
Illetve kiírta, hogy connecting 40 streams, aztán várt, és kiírta, hogy nem megy. A pontos hibaüzenetre már sajnos nem emlékszem, de a lényege ez volt.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Nekem erre már nincs energiám.
Ha valami 15:00-kor kezdődik, akkor én leülök a TV elé, és nézem.
Nem azzal kezdem reggel 7-kor, hogy, ki milyen streamet hol tud ajánlani, ami használható, vagy mi egyéb megoldás van rá.
Már elnézést, de ne azzal töltsem el a fél hétvégét, hogy egy egyórás műsort meg tudjak nézni
Ahogy az alábbi, netflix grafikon is mutatja:
Akkor inkább hagyom a fenébe. -
zgospel
őstag
"Ilyen egy jó verseny."
Ne túlozzunk Nagyon jó volt hogy Dovi tudta tartani Marcot, különben megint rém unalmas futam lett volna. Az utolsó kanyaros manőver parádés volt ismét! De az szomorú hogy a Yamaha és a Suzuki mennyire lassúak egyenesben...
Sokkal jobbak azok a versenyek ahol nem szakad így szét a mezőny, és 6-7 motor előzgeti egymást egész futamon át, például Phillip Island szokott olyan lenni főleg.
Idén túlzó ez a Marquez dominancia.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Így vagyok ezzel én is, hihetetlen hogy mennyire külön kategóriában motorozik. A csapattársai ugyanazon a motoron rendre jócskán lemaradva már évek óta, szóval még csak azt se mondhatnánk hogy túl jó a Honda, mint az F1-ben a Merci.
Eleve az elején az az "esés" amit visszahozott már megint... egyrészt hogy térddel visszatolja, másrészt ahogy és amennyivel a sóderágyban átkrosszozik, hát egyik sem kis mutatvány. Annak az első esetnek még örültem is, mert ha elhúz a mezőnytől akkor sok érdekesség nem történt volna. Akármennyire nem bírom, az ő felzárkózása volt az egyetlen izgalom a mai futamon. És hogy a többi versenyző mennyire képtelen volt reagálni, az is jelzi hogy mennyire más szint. Egyedül Millernek volt egy rövid sansza visszaelőzni és annyi.
Viszont az a bukás az nagyon durva volt, rohadt nagyot repült és utána még a motor is elég erősen meglökte Azt írják hogy eltört a felkarja...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer