-
PROHARDVER!
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52347 üzenetére
"Felhasználó általi szerződéskötés" nem lehetséges ilyen esetben?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52352 üzenetére
Értem, köszi.
-
sicc_innen
tag
Köszönöm a reagálásokat és azt, hogy foglalkoztok a lehetőségekkel.
A számlatulajdonos már korábban elhagyta a Tescot (vagy kirakták onnan). Életviteli gondjai lettek, megszakította a kapcsolatot a környezetével, majd elment a városból. Utolsó hír szerint már elköltözött az országból.
Akkoriban érdeklődtem a Telenor üzletében, hogy mi lesz így a flottaszobával és a tagokkal. Annyi választ adtak, hogy amíg a számlát fizeti a tulajdonos, addig megmarad a flottatagság, függetlenül, hogy már nem Tesco-dolgozó. Ők azzal nem foglalkoznak, nekik az előfizető a fontos. További infót nem adtak ki a kapcsolattartóról.
Így akkor megnyugodtam és nem is gondolkodtam tovább... egészen mostanáig.
Lehet, hogy már nem is ügyfél, kirakták a flottából? Akkor a többiek, hogy lehetnek benne a csoportban úgy, hogy a csoport feje már nincs? Lógunk a levegőben? Érdekes kérdések.
Az lesz, hogy újra elmegyek a szolgáltatóhoz és megkérdezem, hogy milyen lehetőségek vannak, bár sok jóra nem számítok, mivel, ha a számlát fizetik külföldről, akkor továbbra is meghatalmazás kell majd a telszámmal együtt való kilépéshez. Nem egyszerű a helyzet.Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52353 üzenetére
Én írnék egy levelet a számlán is szereplő névre/címre.
sicc_innen újabb hsz-éből kiderültek a részletek, és hogy ez nem eredményre vezető út.Ezt közösen kell(ene) megoldják.(mármint sicc_innen és az előfizető)
Kiderült, hogy ez nem lehetséges. Tehát - szerinted - marad az, hogy sicc_innen, mint számlafizető ""egyedül" semmilyen módon nem tud kilépni ebből a helyzetből". Ami annyit tesz, hogy élete végéig fizetheti az előfizetés díját még akkor is, ha nem használná az előfizetést, mert egy új számmal másik flottába lépne be előfizetőként.
Kérdés, hogy igazad van-e ebben.
Ne vedd kötekedésnek, amit írok, csak segíteni szeretnék sicc_innen-nek, amikor veled ellentétes véleményet fogalmazok meg.Mivel a Yettel a szám tulajdonosával áll jogviszonyban,
Ez igaz. De ha ezt úgy érted, hogy csak az előfizetővel áll jogviszonyban, akkor nem igaz.
Rákerestem a Yettel lakossági ÁSzF-jében a "számlafizető" szóra, mivel a dolgozói csomagok feltehetőleg odatartoznak. Nem volt találat. Nem olvastam végig az ÁSzF-et, lehet hogy benne van, hogy hogyan lehet valaki számlafizető, mik a jogai és a kötelezettségei. Ha benne van, akkor írd meg, hogy mely pontnál vagy pontoknál.
Ha az ÁSzF ezt a kérdést nem rendezi, akkor rendezheti az a keretszerződés, ami a Tesco-s dolgózói flotta alapja. Bármi van ebben, azt sicc_innen nem ismerheti.Hogyan jött létre a szerződés, amelyben sicc_innen számlafizetőként szerepel?
Egy tescos dolgozó között egy előfizetést, amelyben ő az előfizető és sicc_innen a számlafizető.
Csak úgy bemondásra senki sem válhat számlafizetővé!!
Tehát
a) az előfizetői szerződést sicc_innen is aláírta számlafizetőként. A szerződésben pedig szerepelnek a számlafizető jogai és kötelezettségei, a kilépési lehetőségek is.
b) sicc_innen aláírt egy nyilatkozatot (formanyomtatvány), hogy vállalja a számlafizetést, és a nyilatkozatban szerepelnek a jogai, kötelezettségei, valamint az is, hogy miként léphet ki a számlafizetői státuszból.
Ha nem írt alá semmit, akkor a szolgáltató jogosulatlanul kezelte sicc_innen személyes adatait, valamint a szolgáltató jogosulatlanul küldte neki a számlákat. Ezt kevéssé tartom valószínűnek. Akkor viszont sicc_innen az szerződés aláírásával vagy a nyilatkozattal jogviszonyba került a szolgáltatóval.
Mivel jogviszonyban áll, ezért sicc_innennek jogában áll kikérni a Yetteltől annak az iratnak a másolatát, amit aláírt. Ezt a Yettelnek a szerződés fennállása idején (+elévülés) őriznie kell, azaz neki megvan. Ebben szerepelnie kell, hogy hogyan szüntetheti meg a számlafizetői státuszát.
Olyan nincs, hogy az előfizető engedélye hiányában a számlafizető örökre fizetésre legyen kötelezett. Lehet, hogy az ÁSzF, az egyedi szerződés ezt a kérdést nem rendezi. Ez azonban - ha így van, akkor - a szolgáltató hibája, amit általánosságban és ebben a konkrét esetben is kezelni és rendezni kell.
Az, hogy a Yettel ezt a ritka és nagyon speciális esetet hogyan kezeli, megmutatja, hogy mennyire ügyfélbarát.
Szerintem megkérdezhetnéd a jogi osztályt, hogy ilyen esetekben milyen megoldást lehet találni, ami a Yettelnek is jó és sicc_innennek is. A szám megtartása csak nagyon nagy jóindulattal lenne lehetséges, de a számlafizetésből kilépést könnyen meg lehetne oldani.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz sifarr #52356 üzenetére
"Ami annyit tesz, hogy élete végéig fizetheti az előfizetés díját még akkor is, ha nem használná az előfizetést, mert egy új számmal másik flottába lépne be előfizetőként."
Nyilván megteheti, hogy nem fizet, de átírni saját névre a tulajdonos (által írt meghatalmazás) nélkül nem lehet. Pont.
"Ha benne van, akkor írd meg, hogy mely pontnál vagy pontoknál."
Én biztos, nem fogok ÁSZF-et bogarászni.
"Csak úgy bemondásra senki sem válhat számlafizetővé!!"
Pedig de. Ha nem járult hozzá -tehát visszaélés történt-, akkor be lehet jelenteni, a Yettel ekkor megkeresi a tulajt (az előfizetőt), hogy töröltesse, írja át a címet.
"a) az előfizetői szerződést sicc_innen is aláírta számlafizetőként. A szerződésben pedig szerepelnek a számlafizető jogai és kötelezettségei, a kilépési lehetőségek is.
b) sicc_innen aláírt egy nyilatkozatot (formanyomtatvány), hogy vállalja a számlafizetést, és a nyilatkozatban szerepelnek a jogai, kötelezettségei, valamint az is, hogy miként léphet ki a számlafizetői státuszból."
Nem kell neki aláírnia, semmilyen nyilatkozat nincs, de még csak jelen sem kell legyen. Mint fentebb írtam, olyan nevet/címet adhat meg az előfizető, amilyet akar. Ha vicceskedett/visszaélt az sdatokkal, arról szintén írtam visszább.
"Olyan nincs, hogy az előfizető engedélye hiányában a számlafizető örökre fizetésre legyen kötelezett."
Addig áll fenn fizetési kötelezettség, amíg a szerződés aktív. A Yettel nemfizetés esetén NEM a számlafizetőn hajtja be a tartozást, hanem az előfizetőn.Lehet, a témával átmehetnénk a Yettel topikba.
Bocs, srácok! 😇[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52357 üzenetére
Én akkor azt csinálnám, hogy szerződnék az új flottába egy új számmal, majd régi számról minden ismerősnek küldenék sms-t, hogy mi az új számom, illetve mindenhol átjelenteném a számomat az újra, majd a régi szám utolsó számláját kifizetném és utána nem foglalkoznék többet a dologgal, használnám az új számot és kész.
-
nagyúr
válasz Avayasoft #52359 üzenetére
Akkor azt csinálnám, hogy mint számlafizető hivatalos formában, írásban nyilatkoznék a Yettel felé, hogy az adott szerződésnek a továbbiakban nem vagyok a fizetője, a számlákat az előfizetőnek küldjék és az adataimata GDPR-nak megfelelően töröljék a rendszerükből.
Ilyen nincs, hogy ne lehessen ebből a szituból kimászni.
Pl. képzeld el, hogy bérelsz egy lakást és a tulajjal megegyeztek, hogy Te leszel a közműveknél a számlafizető. Majd évek múlva elköltözöl, de a tulaj nem intézi el, hogy lekerülj a számlákról, mint fizető. Akkor sem fogod más rezsijét fizetni.
Ebben a sztoriban az szinte biztos, hogy a hívószámot bukni fogja a fórumtárs.[ Szerkesztve ]
-
natë
nagyúr
Sziasztok, létezik már élhető Telekomos, korlátlan netes flotta, vagy még mindig a Yettel tarol?
-
sepsi0
őstag
válasz sicc_innen #52355 üzenetére
Szia!
Régen mi is benne voltunk a Tescos Pannonos flottában.
Ezt nem a munkáltató intézte? A céges telefonok is benne voltak. Volt olyan kitétel, ha felmondasz, ki kell lépni. Sőt az elején változás is volt, mert a teso volt a számlafizető is, be is cumizta, mert sokan nem fizettek és a tesonak kellett, ekkor lettünk számlafizetők...
Az tuti, hogy anno kb 8 éve mi simán ki tudtunk lépni, már rég nem dolgoztunk ott. Igaz a számokat buktuk, de simán lezárták az előfizut, még ajánlottak jobb csomagot is, de nem kellett. Sőt feltöltősben elhozhattuk volna a számokat, már emlékszem.
De mi újjakat akartunk, mert napi szinten zaklattak ilyen telemarketinges cégek.
Én sohasem ragaszkodtam a telefon számomhoz, nagyon sok volt eddig. Egy új lehetőségnek fogom fel az új számot. Csak annak adom oda, aki számít, nincs zaklatás.
A szolgáltatókat intézni meg pár telefon. Aki meg fontos, annak smsben vagy pl messengeren elküldöd az új számod....Szóval, szerintem a teso flottának magán személy volt a kapcsolat tartója, de a teso volt a tulajdonos. Biztosan ki tudsz lépni... Mondom a céges telók is flottában voltak.
Szerintem mi nem is vettük fel a kapcsolatot a tesoval mikor kiléptünk. Én már rég nem voltam ott, asszony meg nem jól vált el onnan. Simán a Telenorral intéztük.
Sőt tuti több flotta kapcsolattartó volt, mert mi a hercegi raktárban dolgoztunk és ott volt kapcsolattartó is, biztosan nem csak ő volt az egész tesoban.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
sicc_innen
tag
válasz sepsi0 #52363 üzenetére
Szia!
Amikor beléptem ebbe a flottába, akkor 6 fős volt az a 'szoba'. Biztosan sok ilyen szoba volt/van a flottában. Ennek volt a feje a kapcsolattartó (számlatulajdonos), akinek a hozzájárulása nélkül még sim-kártyát sem cseréltek.
Tanácstalan vagyok, nem szeretném a számomat otthagyni és feketelistára sem vágyok, esetleges nemfizetés miatt.
Elnézést kérek, amennyiben nem ebbe a topicba való volt a kérdésem.
Köszönöm, hogy kommentáltátok, hogy tényekkel, javaslatokkal próbáltok segíteni!
A továbbiakban nem nagyon zavarkolódnék itt. Jelzem majd, hogy mire jutottam a szolgáltatóval egy személyes tárgyalás alkalmával.
Jó pihenést kívánok mindenkinek!Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
yanna
addikt
válasz sicc_innen #52365 üzenetére
Bakker, ha meghal a flotta tulajdonosa, akkor a szolgáltató halottlátóval kommunikál vele? Vicces... ez a sötétség....
-
yanna
addikt
válasz domper2015 #52367 üzenetére
Ha ért hozzá, nem kell a komplett kakas, csak a vére.
-
kano
nagyúr
A halál az pont nem jó példa. Ott maradnak örökösök és bizonyítható tény is a halál.
[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
FattyDove
őstag
A KÜF-nél van kedvezőbb flotta, ha úgy 7GB net kellene meg legalább 300 perc körüli beszéd?
A lényeg az, hogy saját néven legyen a dolog.[ Szerkesztve ]
-
huan
őstag
Sziasztok.
Mit kell vinni a Telekomhoz, ha oda szeretném hordozni a számom a lejárt DPI után? -
Ogard
tag
Adott 3, évek óta töltögetett vodás feltötőkártyás szám. Mindhárom az én nevemen van, (enyém és két időközben nagykorú gyerekemé.) Nem sokat használtuk ezeket a számokat, így eddig elég volt a feltöltőkártya, de most úgy látom célszerűbb lenne mindhárom számmal belépni a KÜF flottába.
Két kérdésem lenne:
1. Beléphetek egyszerre három kártyával is?
2, Ideje lenne a nevükre íratni majd az előfizetést – vajon, hogy egyszerűbb(olcsóbb) ha átlépés előtt átiratom a Vodafone-nál a kártyáikat, vagy a flottába lépés után a Yettelnél teszem ezt meg? -
Pent
csendes újonc
Helló! KÜF csak internet csomagnál hogyan tudok csomagot módosítani le vagy fel. Köszönöm a segítséget.
-
hoffaboy
csendes tag
Én 3 hónapja 2 vodafone előfizus számmal voltam így, hogy mindkettő az én nevemen volt és KÜF-be léptünk át.
Először vodában átírattuk az egyik számot feleségem nevére, ami 30 percen belül végbe is ment, majd egyből regisztráltunk az ő nevében KÜF-höz, ahol szinte egyből jött emailben az igazolás.
Yettelben utána egyből ki is hoztunk 2 telefont flotta kedvezménnyel, nagyon gördülékenyen ment. -
moma
őstag
IQpro roaminghoz info:
6.6 giga van a korlátlan adatkártyával. És a nehézség, hogy nem értesít róla és nem is lehet sehogy követni, hogy hol jár az adatmennyiség, csak a számláról derül majd ki, hogy mennyivel ment túl.
A nem korlátlan adatot tartalmazó csomagoknál jön értesítés amikor eléri a tetejét az ember, meg eleve az egész elhasználható, szóval lehet ezek jobbak, ha sokat van az ember külföldön. Én is gondolkodok most a váltáson.we all deserve a bit of luck.
-
4Grider
nagyúr
A korlátlan (hipernet unlimited) csomagok esetében jön 80 és 100%-nál az sms. Nem kaptál a határon sem üdvözlő sms-t, amiben felhívják a figyelmed az egyedi kedvezmények miatti roaming adatkeretre? Csak mert mostanában az is alapértelmezett. Az 5000 Ft + ÁFA-s (5250 Ft-os) hipernet unlimited csomagokhoz minimum 18 GB adatkeret jár és a Yeti alkalmazás szépen mutatja.
-
moma
őstag
válasz 4Grider #52391 üzenetére
Beszéltem velük ők mondták, hogy így van. És nem kaptam sms-seket semmi konkrétról adatokkal kapcsolatban. Elvileg azért nem, mert a rendszer ez valahogy úgy van, hogy ehhez a 6.6 gigás valamihez van egy korlátlan add on. és így mivel azt gondolja a rendszer, hogy korlátlan így nem értesít, viszont a 6.6 fölött számláz roamingban.
meg küldtek infokat még csomagokról, csak még nem tudtam átnézni. ezek amiket írsz is iqpro csomagok?
[ Szerkesztve ]
we all deserve a bit of luck.
-
Bobby81
tag
IQpro-n kívül melyik flottát ajánljátok, ahol stabilan megy az adatkártya, mert nekem az iq-s elég gyenge.
-
huan
őstag
Tegnap kiléptem a DPI-ből és átvittem Telekom feltöltőbe, hogy majd Bumm-olhassak. Kb. 4x kérdezte meg az ügyintéző, hogy miért akarok feltöltős lenni Már majdnem visszakérdeztem, hogy az bűn, hogy "ide" akarom hordani a pénzemet?
-
w.miki
veterán
DPI flottát még használ valaki?
Hogyan lehet megtudni az ügyfélbiztonsági kódot, sajnos elfelejtettük.
Yettel nem segít magánszemélynek, mert nem az ő nevén van a szám.Illetve gondolkodunk a kilépésen is, mert ma már elég elavult a DPI, a KÜF jobb csomagokat kínál. Hogyan lehet kilépni?
Szeretnénk egy részletes számlát is kérni előtte, azt hogyan lehet?
Csak csekket küldenek egy összegről.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest