Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz ett #3048 üzenetére

    Itt van egy örök igazság!

    Ne vegyetek Olaszból behozott motorokat, mert azokat 50-ért kint megveszik, idehozzák, szétszedik az órát, visszatekerik, kivűlről kicsit helyrerakják, aztán 150-200-ért eladják, motoronként 20-30e befektetéssel.
    Képzelhetitek mennyire lehasználtak azok a mocik, amikent kint ennyiért eladnak.
    Ha mégis kereskedőnél veszel motort, nézd meg a tárcsát, az mindent elárul. Nekem ötezer van benne és csak pár karcolás van rajta...
    Nekem itthon vásárolt robim van, most voltam ötezres szervízen, pedig márciusban vettem a motort. El ne higyjétek, hogy egy 2000-es motorban 7100 km van meg hasonlók. 27100 talán. Egy átlagos robogó egy évben 3000-7000 km-et fut.

    Ha mégis olaszból behozott motort vesztek, nézzétek meg évszámokat a drágább alkatrészekben. Szóval ne az ski tartó fedélen keresgéljetek, hanem a felnikben (mind a kettőben), első idomban (!!), ülés, blokk.
    Ha egy évnél nagyobb az eltérés, akkor gyanakodjatok, hogy összerakták vagy balesetes robi, meg ne vegyétek. Az előfordulhat, hogy a műanyagok 2005/07 a fémek pedig 2006/02, az nem gáz.

    Miután az évszámot beazonosítottál (a legöregebbet vegyed alapul) számold ki, mennyit mehetettt (évenként durván 5000). Ha az órában más van, át akarnak verni, ne higyj el semmit.
    Tudtommal azért nem hoznak be ideg nagyon digitális motorokat, mert nem tudnak mit kezdeni az órájával, elvileg azt nem lehet mahinálni, csak cserélni. Nézd meg a kínálatot, amelyik modellból van digit, abból nagyon kevés van az országban (Aprilia Area, Yamaha Aerox digit, Malaguti F-12 digit, Malaguti F-15 digit).
    Ha megnézed a hasznát motoros hirdetéseket, szinte csak analóg órás verziól kaphatóak, vajon miért?

    A japán konténeres robcsik azért jobbak, mert nem ölik szét őket annyira, mint az olaszok és kisebb a teljesítményük, nem forogják szét magukat!

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák