- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #43451 üzenetére
Nem lesz csillagvizsgáló. (Avagy mókusvakító, ha erre gondolsz...)
Már a teszten világosan látszott, hogy 1000x jobb, mint a H4-es izzó
"be a foncsorba hadd szóljon": annak brutális szórt fénye volt. Elég
határozatlan "levágással", azaz vakított, mint a disznó. Ahhoz képest
meglepett, hogy nem nagyon villogtak le úgy sem. A projektor meg
tökéletes, határozott levágással, ami fölött nem vakít egyáltalán: még
a kamerát sem vakítja, pedig az már nagy szó: szemre jobban bírtam
a foncsorosat is, mint a kamera (teló), ami atomvillanást vizionált...
Ha viszont lemész a levágás alá, már ott a robbanás: OTT van fényerő.Szerk: biztos vagyok benne, hogy jobban fogok vele látni, mint a sima
foncsoros megoldással, egyben kevésbé fogok "fényszennyezni". Egy
a hátrány, hogy a komplett foncsor cserélve van - nem lehet egy sima
izzócserével visszaalakítani gyárira a motor(ká)t. És hát "üvölteni" fog,
hogy xenon, mivel sima projektoros motorlámpa viszonylag kevés van.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #43451 üzenetére
A tesztelésnél én is ott voltam (milyen meglepő). Látható volt a levágás, ha jól beállítja, akkor nem fog vakítani. Persze ha alulról belenézel, ez nem mondható el, de (ha már az állatoknál tartunk) nem a békáknak kell szemből látniuk
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #43454 üzenetére
Őszintén én is kíváncsi leszek... Már egy törött idomba belepróbáltuk, így nézett ki. A világításáról nem publikált még a tulajdonos fotókat, de az eléggé próba jellegű volt (kézben tartott fényszóróházzal, így nyilván oda világított, ahova tartottuk)... Biztos lesz majd fotó arról is DigitXT-t ismerve
www.dongosofor.hu
-
Fred23
nagyúr
Tudja valaki, mekkora egy Simson S51, illetve bármely hasonló 50-es Simson ülésmagassága? Barátnőm kérdezte, és nem tudtam válaszolni, most rákerestem, és semmi. Egy Suzuki TU-X ( 125 ccm ) ülésmagassága gondolom kicsivel a Simsoné felett van, nem?
-
Fred23
nagyúr
válasz canniball #43457 üzenetére
Köszi szépen! Csak azért, mert a csajszinak kábé a Simson ülésmagassága a max, ami még kényelmes. Kilóban is néztem, és saccra azt mondtam, a TU250-nél sztem nem kell neki soha nagyobb. Az a moci 148-149 kiló, a csajszim meg 50. Ő is úgy gondolta, elég lenne neki egy 125-ös is.
-
canniball
nagyúr
válasz Fred23 #43458 üzenetére
Az ülésmagassággal lehet valamennyit játszani, csak persze az átalakítás pénzbe kerül. De a hasonló kategóriájú/kialakítású gépek úgy látom ebből a szempontból kb. egyformák, a korábbi 125-ösöm és a mostani 650-esem között is csak 3cm a difi.
A súly az más kérdés, azt neki kéne kitapasztalni, egy 50kg-s test is lehet halálos ha tud bánni az erejével.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
Lassan jön a jó idő, lassan kezdődik a szezon. Ma már Tacttal jöttem dolgozni, nemsokára meg valószínűleg néhány szerelős komment is idetalál majd. Ma végre sikerült donort vennem hozzá, ki tudok cserélni ezt-azt.
www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
Ma láttam egy olasz dekoros Libertyót, nagyon bejött...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
30z.Samu
félisten
válasz Tothgera30 #43461 üzenetére
Én is láttam egyik nap olaszos dizájnnal ellátott Paggio-t. Jól nézett ki, most már keverednek elő a mocik a garázsból. Lassacskán nekem is el kellene kezdeni komolyabban foglalkozni vele, hogy mire itt van a szezon, bevetésre készen álljon.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43363 üzenetére
Na, azt hiszem, az akku gondom minimális gányolással, de megoldható.
A múltkor csak a töksötét szerszámos kamrában vaktában méregettem, ma viszont kitoltam a csótányt napvilágra, mert délután menni szeretnék egy gurigát vele, elvonási tünetek ellen...
Szóval napfényen mást mutat az egész: szinte biztos, hogy eredetileg 9Ah-s akkura tervezték a motort (mint a manualban is írják), viszont később maga a gyártó döntött úgy, hogy "elég lesz abba az 5-6 Ah-s is", és tettek jobb felől egy műanyag felöntést, hogy csak 118-120mm hely legyen benne, míg egyébként éppen elfér a 135-ös is. Ha dremellel, vagy valami hasonló gányolással ezt a kis "dobozkát" levágom, akkor jó lesz a nagyobb akksi is. Sajnos felfelé csak 137 mm-em, van így a standard 140 mm magas 9Ah-sok nem mennek bele, de a 8-as már igen (általában 135mm magasak). Ha az akku mögötti 10mm-es habgumi lemezt eltávolítom, akkor éppen belemegy a 76 mm vastagság is.
Egyébként 6 hét állás után kurva nehezen indult, szinte teljesen lemerült az akksi, mire elkezdett rendesen járni. Gondolom a karbikból elpárolgott a benya, vagy leülepedett valami trutyi. A töltés csak akkor elégséges alapjáraton, ha nem megy a tompított az automatikám jóvoltából, egyébként villámgyorsan merül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #43470 üzenetére
Van most egy eladó, de qrva drágán! Tavaly óta hozhatták külföldről, mert az Okmányiroda májusban még azt mondta nekem, hogy ez az egyetlen hazai példány forgalomba helyezve ebből a típusból.
szerk: az enyém leharcoltabb, elhanyagoltabb volt, de 220k volt házhoz szállítással együtt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #43467 üzenetére
Simán ki kell vágni azt a műanyagot. Gumilapból is elég lehet vékonyabb, ha kell egyáltalán, ahogy a gumituskó sem biztos, hogy létszükséglet. A végén le kell mérni, mi az abszolút max., ami belefér, és az alapján megvenni a legnagyobbat, ami oda jó. Alapjáraton amúgy nálam sincs töltés, bár nem hiszem, hogy ez vigasztal, csak mondom. Nem szoktam sokáig egy helyben állni. Még itt Bp-en is, ami tele van lámpával, lehet haladni azért. Ha mást nem, akkor két lámpa közt kompenzál a fordulat. Üzemszerű használatban átlagosan biztosan van elég kraft. Ha a generátor jó.
-
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #43471 üzenetére
Egyenlőre jó nekem a Ran is, most melót kell keresnem, mert ami volt, ott sajnos nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem. Bízom benne, hogy jövőhéten összejön valami, mert terveim vannak a robogóval, újrafényezés sem ártana neki. A kopóalkatrészeket át kellene nézni, szűkség esetén cserélni, ilyesmi. Szóval kellene rá költeni egy keveset...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
HRC95
tag
Hali!
Aprilia sr 50 ről mi a vélemény? Ez a kiszemeltem(telón vagyok azért így linkelem) http://www.kepesmotor.hu/aprilia-robogo/p1327554MSI Z270 | i5 7600K | G.Skill Ripjaws 16GB | Rog Strix GTX 1080 TI
-
Tothgera30
Ármester
A km-t szorozd meg 2-vel vagy 3-al, nekem a 2006-os motoromba több km van, és keveset járok vele, ergo ebben 30 ezer simán van. Levegős www, eleje eredeti, hasidom újra van mázolva, ülés cserélve van, vagy újra lett húzva, pár kis műanyag rész újra lett festve, az tuti, nagyobb idomokban nem vagyok biztos, azt lehet csak felpolírozták. Új gumi elől-hátul, kipufogó sem eredeti. De ennyiért egész jó vétel lehet egy 02-es Levegős SR, sokat elmegy, alkatrész olcsón van hozzá, Mina blokk, egész jó konstrukció.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
ugy hallottam h a karbisok megbízhatóbbak. illetve ez nem is feltétlen igaz így, de ha egyszer valami baja lesz, akkor jóval drágább a szervíze.
a km valóban lehet, h több valamennyivel, de miível nem tudjuk ki/hol használta akár reális is lehet. lehet h csak boltba járt, vagy 2. motornak volt vagy egyszerűen csak potya motoros volt az illető.
a többit elmondta Gera, de az ára elég csábító. akár gyanakodhatnánk is, de lehet csak el akarja adni -
Bogyó bá'
nagyúr
A Red Rose nagyon giccses, ráadásul kétütemű, az A1-be messze nem fér bele! Igaz, megy is, ellentétben az enyémmel....
Na, gurultam 127 km-t, az utolsó húsz már nem esett jól: elkezdtem fázni, de még haza kellett jönni. Hosszú alsó + Curdura gönc a saját termo-bélésével + szakadt szövet nyári kesztyű... ...szerintem tuti megfáztam, pedig holnap is menni kéne, még jobb időt mondanak.
Amíg sütött a nap, addig qrvára élveztem, bár csak 10-11 fok volt felénk.Akkora rohadt szél volt, hogy amikor hátulról kaptam, összejött a 110 km/h is. A másik irányban meg 85 a max. Negyedikben. Ötödikben 75-nél nem bírt többet menni a kisöreg....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
Mostanában nem gondolkodom motor vásárláson, örülök, ha ez működik rendesen.
"Akkora rohadt szél volt, hogy amikor hátulról kaptam, összejött a 110 km/h is. A másik irányban meg 85 a max. Negyedikben. Ötödikben 75-nél nem bírt többet menni a kisöreg.... "
Én annak is örülök, ha ez a kis libakergető megy 50-et.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #43482 üzenetére
ja ennyire nem másztam bele a műszaki adataiba, fejből meg nem ismerem annyira. csak külsőre irtam
ha ennyire mindig panaszkodsz a teljesítményére miért nem adod el? azért egy ybr 125 is többet megy és stilusban talán közel áll valahol ehhez / hozzád. pláne abből is van custom változat.
Vagy ha meg nem akarod eladni, akk ne elégedetlenkedj, mert a végén még megsértődik a kicsike és otthagy valahol[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A legtöbb 125-ös sajnos ilyen harmatos, az YBR sem különb: azon tanultam. Az könnyebben kanyarodik, kezesebb, sokkal jobbak a fékjei mint az enyémnek, viszont nekem nagyon nem jött be rajta az üléshelyzet (fél óra alatt elzsibbadt a karom és a derekam minden órán), meg rendkívül pocsék a hangja is (rotakapa feeling...). Na, meg sokkal drágábban is mérik őket, főleg a takarékos injektorosokat. Ez van, többé-kevésbé jól el vagyok a kis csótánnyal, bár néha valóban nagyon hiányzik pár lóerő. Idén valamikor a jogsimat is szeretném feljebb upgradelni, mert egyelőre mást nem is vezethetek. A pénz a legkevesebb...
Azért Erdélyt a kisöreggel fogom végig nyomni, ha megérem...
szerk: az YBR-hez képest az enyémnek sokat rontanak a légellenállásán a fixen felszerelt, széles bőrtáskák, valamint a teljesen kiegyenesedett testhelyzetem. Viszont kényelmes!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem az 50 után (Jawa Mustang) volt 32 év szünet, majd úgy a 125. Ha ilyen ütemben folytatom...
(#43487) Tothgera30: a CBF 250-en már gondolkodtam, szerintem nekem elég is volna. Bár legutóbb arra jöttem rá, hogy amibe a váltás kerülne mindenestől (min. 200k HUF) abból a pénzből 2 évig gondtalanul motorozgatok a kicsivel, bele értve az erdélyi és egyéb hazai hosszú túrákat is. Ha az igen kevés keresetemből belevágnék a cserébe, akkor talán meglenne a moci, de - pénz híján - itthon nézegethetném évekig. Na, azt meg nem tudnám elviselni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #43486 üzenetére
custom változat is annyira kényelmetlen lenne?
Hát azért a 85-90 amiket itt irsz -nem is egyszer- igen legalja egy 125-nek.
én suzuki tux125-ön tanultam, az is hasonló feeling, bár nem próbáltam a maxot (érthető okoból )
Erdély...szép terv(#43487) Tothgera30: érdekes, hogy az mennyir enem hasonlit a 125-ös kistesójára. (szerencséjére ) sokkal inkább a konkurens ybr-re hajaz..
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43473 üzenetére
Ki fogom vágni a helyét, a méreteket újfent pontosítottam: a 8Ah-s fér csak be, az is bőven-sokkal erősebb, mint a mostani. Ráadásul Vartát találtam piszok jó áron! A kivezetés fordított, de direkt így lesz a jó: most keresztezve vannak a kábelek, akkor meg szépen fognak futni. Eksön majd fizunap után aktuális...
Esetleg a YUASA megérheti a felárát? Bár ehhez meg nem jár a sav-csomag, külön kell venni hozzá...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
creatorium
tag
Szevasztok mondjatok már véleményt a honda dio 4t-ről (Af62). léghűtéses karbis.
-
Tothgera30
Ármester
válasz creatorium #43492 üzenetére
Mint a faék. Elpusztíthatatlan!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
creatorium
tag
válasz Tothgera30 #43493 üzenetére
Ez azt jelenti hogy meg lehet venni régebbi darabot is? Mire kell figyelni?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz creatorium #43494 üzenetére
Persze. Állapotot figyelj főleg. Többi az első hsz.-ben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
Van valakinek tapasztalata 50-es Yamaha Why-al? [link]
Van belôle 4T is? Igaz hogy kétütemünek van írva, de adatlapon gondolom elírás lehet a 2kW/3Le teljesítmény...
Faternak keresnék 50-es melóbajárós Simson "alternatívát". -
TBOY2
csendes tag
Egy kis segítség kellene.
Piaggio zip sp robogóm van Weber 12 OM karbival.
Az autómata szivatót szeretném kicserélni bowdenesre, manuálisra.
Szerintetek honnan rendeljek hozzá, ami tuti jó minőségű?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest