Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz pubos #30409 üzenetére

    Karbi állítást megpróbálnám, de megjegyezném, hogy a kétüteműek elég érzékenyek a kipuffra, egy az adott hengerhez tervezett darab sokat dobhat a teljesítményen, de ha nem megfelelő, ugyanígy ronthat is. Mellesleg akár a görgőket is igazítani kellhet (csere) a változott teljesítményhez.

    SymbianOS: elsőre csak az óránál csavarnám le, hogy megforgatja-e. Ha nem, akkor mehet teljesen le. Jó lehet a tekeréses vizsgálás, csak egyszerre próbáld meg mindkét végénél fogni, hogy érzékelhesd, hogy véletlenül sem dörzsöléssel hajt már. Talán még valamelyik vége is letörhetett, vagy elnyíródhatott. Megpróbálhatod azt is (ha letörött az egyik vége, és a konstrukció engedi), hogy megfordítva felteszed a blokkra, hogy megnézd, biztosan van-e kihajtás. Nem kell túlbonyolítani, de gondoltam leírok mindent ami eszembe jutott :)

    mp

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák