Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t1

    addikt

    válasz runner 125 #1333 üzenetére

    Szervizt kérdeztem meg (azt a számot hívtam ami a hivatalos acer oldalon van) és mondták, hogy csak akkor kell fizetni, ha lejárt a garancia a laptopról, akkor nem ha a hiba nem garanciális... 7000ft a díja azt is mondta.

  • AxBattler

    félisten

    válasz runner 125 #1333 üzenetére

    Biztos, hogy nem az Acer-nek van a legjobb szervize, de ebben a konkrét esetben a tulaj volt a ludas: miután elb@xta az alaplap bios-frissítését megpróbálta átpasszolni a felelősséget a gyártóra, majd mikor ez nem ment, telesírta jól a Homárt. Idézek (aláhúzásokkal):

    "Felraktam az oprendszert majd jöttek a driverek. És itt történt a baj. Frissítettem a biost is. Sokszor csináltam már ilyet, szóval eszembe sem jutott, hogy baj lehet miatta."

    "Az Acer azzal védekezik, hogy ők megmondták, hogy rossz biosra nincs garancia. Igen, megmondták, a honlapon apró betűkkel angolul. Tudom tudom, de sajnos az angol nyelv nem tartozik a kompetenciáim közé. De még ha tartozna is a magyar jogszabályok szerint ez olyan, mintha nem is lenne."

    "Szerintem ha vettem egy garanciális gépet, majd a saját honlapjukról letöltöm a géphez kiadott frissítést, ami tönkrevágja a gépet, akkor az garanciális dolog."

    Javítson ki valaki, de úgy tudom, hogy asztali gépek esetében sem garanciális a házi bios-csere. Akkor egy notiban miért lenne az? Az meg, hogy nem tud angolul... nos, a törvény nem ismerete nem mentesít a felelősség alól.

    Bocs a hosszú szövegelésért, de ez az eset mindig kiveri a biztosítékot.

    (#1319) spyduck
    Az igen! :C

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."

Új hozzászólás Aktív témák