Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • adm

    őstag

    válasz tpmportal #31400 üzenetére

    érdekes a felfogás ezzel kapcsolatban.

    nem azt érzik az msi notebook vásárlók, hogy átverik, megrövidítik őket, mert a notik harmadával lesz valami probléma, ehhez képest a hivatalos szerviz időnként katasztrofális és hetekig tart egy alapművelet is, mert vásárláskor senki nem hívja fel a figyelmüket a hiányos szolgáltatásra. a láthatóan fizetett hirdetésekben, és egyes kereskedők még ki is emelik, hogy milyen jó vétel, minőségi meg tartós és ettől a legjobb választásnak hiszik. nem. személyes támadásnak veszik a kritikákat a negatív tapasztalatokat. ha egyes szériákkal baj van vagy az egy időben kapható termék kínálat jelentős részével baj van az átverés. és ami a legmegdöbbentőbb, hogy egyre többet adnak el, de a szolgáltatás színvonala minimum változatlan, de inkább romlott.

    az msi egy piaci alapokon működő vállat. számítástechnikai eszközöket gyárt(at) és értékesít. nem személy, vagy egy meghatározható személyes használati tárgy. a magyar disztribútor egy nyereségorientált vállalkozás, a minimum befektetésből akar maximális hasznot kihozni. luxusvillát és luxusautót vesz a vásárlókon megspórolt pénzből. igen azzal, hogy egy ram csere 5 perc helyett 5nap, azzal hogy egy alaplapcsere 1 óra helyett egy 1 hónap.

    nincs értelme megszemélyesíteni, nincs értelme megbocsátón legyinteni rá. egy terméket vesztek, amihez jár bizonyos szolgáltatás. ha a termék gyárilag nem működik és a szolgáltatás 4-5x annyi időt vesz igénybe, mint kéne az átverés.

    16core - 32thread - 64gb

Aktív témák