Hirdetés
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Krisz1000 #17048 üzenetére
Az nagyon helyes, hogy jegyzőkönyvet vettek fel, egy éven belülinek számít, 15napon belül törekedni kell a javításra, de törekedni sokféle képpen lehet.
Igazából, bármit is csinál/cserél arról adjon egy papírt, vezesse fel szépen a garancia papírjukra, jegyzőkönyvre, amira akarja, azért van. Ha jól értem a daikin embere jön ki, illene, hogy legyen nála pótalkatrész szerintem, de passzolom, nem tudom mi náluk a gyakorlat.
Gondolom a klímás cégeknek sem érdeke, hogy az ügyfél izzadjon, és őket szidja a neten, de elvinni elviheti bevizsgálni, javítani.Ha főalkatrészt cserélnek(ha cserélnek) , akkor az egy év újra indul, hogy a 3 év újraindul-e, az megint attól függ, hogy mit vállalnak a kiterjesztett garanciába.
Cserét kérni kérhetsz, de ezt aránytalan többletköltség címen elutasíthatják, de szerintem először várd meg mit mondanak, eddig ha jól értem korrektül álltak a dolgokhoz. Senki nem szereti, ha fogyvéddel b@szogatják, amikor még nem is mondott semmit
[ Szerkesztve ]
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest