Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz dudLee #78467 üzenetére

    Nem egészen. :N
    Mivel a Logitech termékeket global értékesítenek, így előfordulhat, hogy Te veszel másik régióban cuccot, amit hazahozol és elromlik. Amennyiben az a saját regio-jában garanciális akkor jogodban áll felvenni a kapcsolatot az itteni support-al és javítást / cserét kérni a számla / garancialevél ellenében. Egyetlen gond, hogy amennyiben nem javítják meg (ez sűrűn előfordul), akkor max cserét kérhetsz rá, ami viszont mondjuk egy billentyűzetnél lehet problémás a kiosztás mássága okán.
    Ugyanez a helyzet, ha valakitől ajándékba kapod az eszközt!

    Mielőtt jönnek a válaszok, hogy ez nem így van azok keressenek meg nyugodtan privátban és elküldöm nagyon szivesen mindenkinek az erről szóló hosszadalmas, fájdalmas levelezésemet (hiszen nem adták magukat könnyen azért) ami egy USA-ban vásárolt Logitech G413-as billentyűzet cseréjéről szólt.

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák