- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #218108 üzenetére
Golf 5-6 korabeli 1.6 dízel helyett ajánlottam alapvetően (piezo-s porlasztók váratlanul el tudnak romlani, egyébként sem kifejezetten tartósak, és jó drágán adják), de 1.2 TSI esetén amennyivel kevesebbet fogyaszt, annyival többet költesz kokszolódásra, óriási különbség szerintem nincs egy szívóhoz képest. Opel nekem nincs különösebben radaron, Ford 1.6 Ti-VCT a mk2-ben okoskerék hibára volt hajlamos, mk3 már nem olyan problémás, ott inkább kormánymű ami drága nyűg az első pár évjáratból. EcoBoost - 1.0 olajban futó vezérműszíj miatt nekem borsódzik a hátam 1.5-1.6 EB meg hengerfal repedésre hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #218108 üzenetére
Az 1.6 Ti-VCT-re en nem mondanam hogy problemamentes.
4 lambdaszonda, okoskerek+ szelonidok.
ui: Az 1.0EB 122e km-mel nalam hibatlan volt. -
nagyúr
válasz Tothgera30 #218193 üzenetére
Még régebben néztem, de nem tapadt be, hogy mennyiért vesztegetik.
Kicsit talán biztonságosabb, mint az F, ezért szó volt róla, hogy esetleg lesz egy olyan. Aztán végül más lett (meg jóval drágábban).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Kis Tigris
tag
válasz Tothgera30 #218193 üzenetére
Ha már Astra F, ez vajon?
S van ez a passat,
ha meg Suzuki, inkább WagonR, klasszisokkal kényelmesebb mint a Swift.
Esetleg van még egy Daewo
vagy [1.6-os Astra G]
kb ennyi, amit kigyűjtöttem -
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #218302 üzenetére
pedig az atlag inkabb ez
szamold ki hogy csak igy jarva is, mennyiert tankolsz egy honapban
siman 70-80k manapsag csak az ha 1000-1200km-t mesz
az egy evben 12-15k kmpersze, lehet jonni itt a 1000+ km-s elmeleti hatotavokkal egy tankkal, de az autopalyan es konstans 120-130-s sebesseggel lesz csak annyi
varosban meg kornyeken jarva ahol fek-gaz, piros lampa, zebra, korforgalom, jobbkezes... azaz normal napi hasznalatban egybol 6-700km-re redukalodik
ugy meg havi 1000-1200km-re 2x tankolsz legalabb, ami boven 30k+ manapsag per alkalomcegautokat nem kene belekeverni ebbe, az hiaba megy sokkal tobb km-t is, nem az tankolja, aki jar vele
meg a nemet sem arra keres, hogy uzemanyagkent a benzinkuton felejtsenemeteknel aktualis benzinar 1,85EUR/liter, dizel 1,80....
nem nagy diffi, csak a dizel ~2 literrel kevesebbet eszik ugyanannyi ccm-bol meg akkora ménest etetve...azaz 30%-l tobbe kerul a benzinessel egy km
havi 1500km futasnal az ~250EUR uzemanyagkoltseg a benzinessel, es ~190 a dizellel
az egy evben ~700EUR diffi
de ha ennel tobbet megy, akkor megjobban nyilik az ollo
szoval ha 2 evente turbot kene cserelni a dizelen, akkor annyi ido alatt kitermeli annak az arat is, mikozben meg ugyanoda elvitt
de nagyon nem 2 evente kell azt, sokkal inakbb a 12-15 eves autoknal
10 ev alatt 7000-7500EUR, ami az uj auto aranak az 1/4-e, ami a zsebben marad, es kozben meg mindig csak 180k km-t futottDMF meg regota van a benzinesekben is mar
~20 eve is volt egy csomo olyan benzines, amiben a kuplungnal mar kettostomegu lendkerek figyelt[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218407 üzenetére
Ma basztam el egy napot a H Astra kárpitjainak a ragasztgatására, mert persze mindegyik elengedett és zörgött (nem most kezdte, de 1 éve halogattam a műveletet). Az agyam lerohadt közben és ismét szembesülhettem az Opel "fantasztikus" megoldásaival. Három hete a hátsó beltérvilágítás esett ki a helyéről, elfáradtak az agyonspórolt műanyag tartófülek... Ismét megfogadtam, hogy soha többé nem veszek Opelt.
Ilyen autót úgy érdemes venni és használni, hogy műszakilag életbentartani kevés pénzből, mert akkor legalább gazdaságosan fenntartható. Az összes többi esztétikai / kényelmi funkció javítgatása egy örökös szélmalomharc, sosem jutni a végére, hiszen a silány minőség és silány megoldások miatt minden hónapra jut egy új bagatell hülyeség, aminek a javítása legalább 5-ször annyi időbe és utánajárásba tellik, mint azt normál esetben gondolnánk.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218412 üzenetére
G Astrám továbbra is családon belül maradt, azzal nem volt semmi baj. Annak a kárpitjait akárhányszor le és fel lehetett szerelni gond nélkül. G-ben bármit kellett javítani (fűtőmotor kivételével) egész könnyen ment, a H-nál bármi könnyűnek tűnő művelet is 5x akkora szopás.
Azok a hibák amikről beszélek a H esetében teljesen függetlenek a kínálatban elfoglalt pozíciótól, mindegyiknél előjön. Ha valaki már megjavítgatta ezeket korábban úgy persze jobb ilyet venni, mert utána újabb 10-15 évig nincs az adott alkatrésszel gond.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #219151 üzenetére
A Volvo C30 is nagy kedvenc, meg a Mini R55 Clubman, Lancia Delta, Musa, Thesis, Abarth Grande Punto/Punto Evo, 500/595/695...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #219163 üzenetére
Ezek elvileg nem is rohadnak úgy, mint a fóka 2.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
OPiiPO
addikt
válasz Tothgera30 #219196 üzenetére
Ok.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #219228 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy nem előrelépés az autópálya használatra. Az ötös váltó miatt 130nál 4 ezret forog, és 8 litert fogyaszt.
Szerintem a kevés éves futás ellenére az autópálya használat és a vontatás miatt is jobb választás lehet egy dízel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #219980 üzenetére
A szívó 1.2 és 1.4 D Corsa sem ajánlott?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #219980 üzenetére
Z14XEP-re gondoltam. My bad, köszi hogy szóltál
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #220112 üzenetére
Astra meg a tartósság 2db 1.4-es van nekik, mindkettő első magyar tulajtol. A keveset futott (130e km) az epp most van motorgeneralon mert issza az olajat. A sokat futott (200e km+) meg klíma hibás, 500k-t mondtak javításra.
-
őstag
válasz Tothgera30 #220464 üzenetére
Ha az user ügyes akkor igen. Ha az user én vagyok akkor az károkkal jár De leírás alapján elég profi a hifi része (és ott azért már hozzáértés is kell).
Mondjuk lexus nem lesz ettől a toyotából, gondolom azért a dupla hangszigetelt üvegek nyomnak a latba rendesen lexusnál.
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #220472 üzenetére
A Kia 1.6 dízel mellett? Még a korábbi Astrákhoz képest is érezhetően drágább a fenntartása, a Kiához képest meg pláne. Az említett Kia megbízhatóbb, kevesebbet fogyaszt, olcsóbbak az alkatrészek.
A kérdező szempontjai alapján mi szól a J Astra mellett?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #221580 üzenetére
Subarunál pl a turbós 2 literes sokkal tartósabb mint a 2.5 turbós. Szóval igen, ez olyan alaptalan hülyeség mint a 3F szabály.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tothgera30 #221580 üzenetére
Több szerelő mondja azt, hogy minimum 1,4 aki most így hirtelen eszembe jut Novot Tibor.
Persze sok minden egyéb is befolyasolja a dolgokat.
De pl. Mondj 1db tartós 1.0 t motort és mondjál egy tartós 1,4t motort
Én mondok 1,4 T-t: fiat/alfa 1,4 t-jet, az új 1,4TSI motorok, suzuki 1,4 t.
Akkor most jöjjenek az 1.0 T motorok:
Ford 1.0 eco boost, suzuki 1.0t, kia 1.0T, fiat 1.0T mindegyik problémás.
1.2t puretech szintén.
Amúgy mindet meg lehetne csinálni jobbra, de a kis ccm a belépő szint és az olcsóbb autókba kerülnek, tehát olcsóbbnak is kell lennie a motornak, valószínűleg ez a gond, meg, hogy ezek az 1,2-1,4-1,6 szívó motorokat helyetesítik főleg kis autókban és alsó közép kategóriában (clio, i20, kia ceed, ford focus, suzuki vitara...) és sok rövidtáv, meg város+ direktbefecskendezés nem jó barátok.
Ugye van már benzinesekben is részecskeszűrő.
Pár 1000 km itan problémák vannak a sok rövidtávtól.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
slett27
addikt
válasz Tothgera30 #222125 üzenetére
Azt gondoltam hogy a festékhiba miatt ennyi első gondolatra. 2(3) elem fényezése is 120k-(180k) körül mozog. Mondjuk azt sem magyarázza valóban a mély árat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen