- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #160107 üzenetére
Közben tárgytalanná vált, letettem a Meriváról.
-
hülyegyerek
addikt
válasz Tothgera30 #161388 üzenetére
Ahogy Karotta is mondta : ilyen minőségért a 2 millió is rengeteg, nemhogy a 3....
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Akkor végül is a vevő a hülye?
Miért kell alap(nak gondolt) dolgoknak, mint üreg-és alvázvédelem opciós listára kerülni? (ez tényleg opció??? ) -
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Lezárt konténerben kvázi légmentes környezetben jön az autó. Érdekes a Jazz-em is átutazta az óceánt és az Imprezám is mégsem rozsdás egyik alja sem pedig nem mai darabok.
Nincs ilyen választható gyári extra, mi több az utólagos alváz és üregvédelem garanciavesztést okoz.
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Nem ilyen költői az ok: Egy évtizedig hazudott a japán ipar gerince
"Így például Kobe Steel termékeiből jutott a Boeing repülőgépeibe, a Nissan, Mazda, Toyota, Ford autókba, japán vonatokba, vagy például a Hitachi Nagy-Britanniába exportált vasúti szerelvényeibe is. "
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
meszi85
csendes tag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Vályi is ilyesmiről beszél ebben a videóban [link] 17:00-től
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
Mutass egy gyártót, ahol szerepel opciós listan extra üreg és alvázvédelem
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
A japánoknál (pl Mazda) kizáró ok sajnos.
mod:
Az a létjogosultsága, hogy a nem szakszerűen elvégzett alváz és üregvédelem több kárt okoz mint hasznot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
meszi85
csendes tag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
A linkelt videómban magára már az alapanyagra gondol, nem a kész autóra. Egyébként minden márka alkalmazza az ilyen fürdetést [link] vagy ez csak bizonyos ár kategória felett van? Persze ez csak a karosszéria a Mazdánál a futómű elemek festésével, kezelésével is probléma van.
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
Épp arra utaltam, hogy ez szerintem nem vevői felelősségi kör, nem az az alap probléma, hogy a vevő nem választja ki ezt az opciót (főleg, ha nem is mindenhol opció). Egy autónak néhány évesen nem kellene kivirágoznia a rozsdától, ennyi talán elvárható egy ilyen értékű élvezeti cikktől. Avagy ebben nincs egyetértés?
Több gyártó meg tudta/tudja ezt oldani (a Volver pl 13 évesen sem rozsdásodott.)
(#163388) bitpork: Nyilván van igazságod, de egyrészt a gyártó sokkal hatékonyabban és nagy valószínűséggel olcsóbban tudja megoldani a nagy darabszám miatt, mint utólag a magánember (főleg, ha neki nem is lehet), másrészt most is akad, akinél ez nem probléma.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Maga az alapanyag is gyakran szennyezett, nem elég tiszta fém, és sokszor belülről indul a korrózió. Más esetekben a felületkezltés sem elégséges. Lásd Transit, régi Jumper-Boxer-Ducato, Sprinter...
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #163676 üzenetére
Szerintem az 1,6 os 8 szelepes motorral simán vállalhatóak ezek, ha amúgy jó állapotút talál.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163676 üzenetére
Ha javarészt 1-2 fővel futna, ajánlható. Jobb ülés legyen feltétel az extrák közt, ennyi km-re érdemes. Ugyanez alapján dízelt kéne szerintem, benzinesek nyakalnak. Octavia Tour néven van újabb évjáratban is, sokáig húzták. 1.9 90 vagy 110 lovas adagolós, egyszerű, olcsó, viszont bizonyos évjárattal átvette a helyüket a többi PD. Az sem drága, de Swift után minden az sajnos egyedül az SDI maradt adagolós (ha nyugis vezető és nem szokott pályázni, az is elmegy). Motorikus dolgokat tekintve VAG topik összefoglaló mérvadó, golf és octavia nyűgöket szerintem itt is írtam (rozsda és tsai)
Bora ugyanez, mint az előbbiek, abból is van kombi, azok között gyakoriak a kifejezetten jól felszereltek. Esetleg még Leon is rokon technika.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #163678 üzenetére
Például, de az imént említett dízeleket is számításba lehet venni.
-
Integrale
veterán
-
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Egy CR elemet meg lehet venni már 60k körül vadonás újat- akkor szerinted a pd mennyi lehet "borsos" áron?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Utananeztel araknak es muhelyeknek ahol beszerelik, beallitjak, felujitjak stb?
"Bad reklám is reklám too"
-
von toth
tag
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Az én véleményem meg az, hogy először azt nézd van-e időd a szerelőnél hagyni évente háromszor-négyszer -ötször az autót vagy használnád. Onnantól kezdve meg döntsd el, hogy mi mennyit ér meg. Mert lehet azt a filozófiát is követni, hogy csak ezt, vagy csak azt kell megcsináltatni és innen meg onnan rendelni, de az is idő és pénz. Vagy lehet újat venni, nyilván az is pénz, csak máshogy fáj....
-
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Tudom én vagyok a kivétel és nem mindig a pozitív értelemben, de ismeretségemben még nem volt olyan akinek kellett pd elemet cserélni. Egy pár embertől hallottam h X haverjának volt pd csúcs csere, de én nem ismerek személyesen ilyet. Ha jó a nyál akkor sokáig elmegy. Persze ha nagyon nagy a futása ez előfordulhat, de minden bontó teli van velük. Még az ekikötő is , németből garival. Az SDI nagyon jó alternatíva a valódi gondozásmentességre, cserébe nem megy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Elolvastam, de a lenyegen nem valtoztat az, hogy kinek lesz.
Szerintem szerelot kell cserelni. Az a velemenyem, hogy nem a szerelonek es nem a szerelohoz valasztok autot, hanem az autohoz szerelot."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Csak egy példa történet: Légrugó Max esetében. A feneke fenn maradt. Van ilyen, pucsít mint a rossz krva
Beszéltem szerelőmmel, volt elég melója nem fértem be. Kerestem másikat, aszonta belerohadt a szelep, mindemeghalunk! Ok, felhívtam PoHu-t, ahol a mindmeghalunk mellé jött egy magasnyomású rendszer, ki kell szerelni a légrugót is és miután mindmeghalunk, a világnak is vége!
Ekkor szülőfalumban egy számomra eleddig ismeretlen embert ajánlott édesapám akinek szokott asztalos melókat vállalni. Aszonta telefonba menjek ki megnézné, utána mond valamit. Kimentem, megmutattam neki a szelepet, mert mint kiderült életében nem javított még légrugós rendszert - gondoltam ez nem túl jó ómen , hogyan is hátráljak ki innen h ne legyen ciki
Aszongya álljak már az aknára (csak előtte leáll onnan egy fábiával), hogy megnézze hol is kellene ezt a szelepet cserélni. Beállást követően az édesanyja megjelent és elkezdett szóval tartani. Kb 2-5 perc után sziszegés hallik és a kocsi feneke leült. A fejem átment WTF?!-ba. Kérdem az embert jól van-e nem -e esett baja h a kocsi a fejére ereszkedett?!
Előmászik kezében a szelep és mondja h adjam oda a cserét. Odaadtam. 15-20 perc alatt ki volt cserélve, és nem halt meg mindenki, nem lett vége a világnak. Csak neki elfelejtettek szólni az ajvékoló szakszervezettől, hogy nem illik megcsinálni ilyen gyorsan egy melót olcsóért. 3000 Ft-t kért, 5000 kapott.bocs a hosszú sztoriért, de remélem érted miért írtam le
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Több PD is van a környezetembe de még egyikben sem kellett elemet cserélni, viszont a PD elemek árának többszöröse megy el a mindennapi karbantartásra (fékek, folyadékok stb stb). Nálam 390k km nél még gyáriak - mikor megvettem (120ezerrel ezelőtt) ugyan ezeket az értékeket mutata a vag-com mind korrekció mint szelepvezérlésre, tehát elvileg nem romlott az állapotuk.
hoppá ez nem is a vag topic
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Mondjuk ha nem szereti a PD-t, azért vannak kétségeim, állítana-e korrekciót vezérlés csere után, mert azt adagolós esetén is kellene.
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #163693 üzenetére
Egyszerűen csak jobban szeretem a klasszikus szívódízel karaktert. Abszolút nem hajlamos a lefulladásra, alacsony fordulaton is lehet terhelni, sosem kell rajta turbót javíttatni, ugyanannyit fogyaszt és árban rendre alatta van a TDI-nek. Cserébe lassú mint a szar. De akkor is az kéne.
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163719 üzenetére
Én arra próbáltam célozni, hogy a legkisebb gond a PD elem csere.
Má' nem
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #168732 üzenetére
Ha nem rohad és nem zavar a "papírkasztni" és a Suzukis komfort, akkor szerintem nem egy kockázatos választás. De az alját nagyon alaposan átnézném rohadás szempontjából. Meg aztán ezek közül a legfiatalabb is már 15 éves, szóval számítanék már a szokásos idősautó nyűgökre.
Keret mennyi egyébként. 400-500e Huf körül van már alternatíva; pl. F Astra, ha nem rohad és nem zabálja a olajat, Thalia, ha a formája nem zavar, vagy Megane 1 PH2.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #168737 üzenetére
Csak a szokásos kopó-fogyó alkatrészekre + elöregedő gumi/műanyag apróságokra gondoltam (pl. egy-egy szigetelés, gumiharang, gumicső, stb.).
B Veci szerintem hulladék van csak ennyiért, 500-600e Hufért amit árultak Budapest környékén pár hónappal ezelőtt, azoktól kb. sírva szaladtunk elfele.
Ha tehetném, akkor próbálnék olyat keresni, ami első tulajtól eladó (aki foglalkozott is vele rendszeresen). Nekem ez bevált eddig és 15 éves kisautót is ki lehet fogni első gazdától (saját tapasztalat). De nem könnyű...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #168732 üzenetére
Punto2 ?
A csik lampas nekem a mai napig bejon es nem is nyugos, a stifttol pedig sokkal "autobb". -
válasz Tothgera30 #168751 üzenetére
5-600 körül javasolnám a Clio-t is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #168761 üzenetére
Pug 307 1.6-al nem fér bele a keretbe? Mondjuk azokból a korai évjáratokra nem olvastam csupa pozitív véleményt eddig... Vagy első generációs Fikusz, ami nem rohad (haha )?
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Tothgera30 #168761 üzenetére
1.3 alig forog 130-nál, valami 3200 körül van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #168770 üzenetére
Közben szűkítettük a kört, Chevrolet Lacetti esett be a képbe. Ez mennyire ajánlott típus?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dkface
aktív tag
-
Csabroncka
addikt
válasz Tothgera30 #171133 üzenetére
Köszi!
Belülről és a motortér kicsit őszinte (ami egyáltalán nem baj, főleg a vásárlás szempontjából), de egy nagytakarítással orvosolható a használatból eredő karcok és kisebb fényesedés mellett.Egyébként le a kalappal a békéscsabai Meszlényi előtt, azonnal vihettük a Toyota szervizükbe padra , emelőre, motordiagnosztikára - ez is hozzájárult, hogy be mertem azonnal vállalni.
"in medias res"
-
máyköl
veterán
válasz Tothgera30 #171173 üzenetére
Nekem 5 napja nem működik, szerintem érkezik napokon belül a végleges verzió és leállították a béta rendszert.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #173170 üzenetére
Ezek a tsi-k már kinőtték a betegségeit szóval jó a három hengeres is, de a legjobb az 1.4 vagy 1.5.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #173177 üzenetére
Mivel újonnan veszi, így félni valója nincs. Én simán bevállalnám.
-
őstag
válasz Tothgera30 #173177 üzenetére
Átlag négytagú család anno 2015 Ladával leélt 10+ évet, szóval el lehet férni, kisautókban is. Manapság túl van misztifikálva kissé.
60 éve meg örültél ha volt egy szekered szamárral, de mégse vágyik oda vissza senki sztem
cryptot minden termékemért elfogadom
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #173177 üzenetére
Pistanak volt egy erős véleménye apja 1.6tgdi jerol is. Meg kérdeztem ismerős szereloket, szerintük semmi gáz nincs velük. Kérdeztem Pistat h pontosan mi volt, de nincs válasz.
Csabrinczka, addig mondod míg nem volt kombid csaladoskent. Utána soha többet nem akarsz szedant. És elhiszem h neked elég 1.6 szívó családi autopalyafalonak. De tobbunknek nem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #173571 üzenetére
Auris TS hybrid?
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173577 üzenetére
Új ceed?
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173585 üzenetére
Ha egy új autó vásárlásánál a bontott alkatrész elérhetősége a fontos, akkor nem írtam semmit.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173717 üzenetére
És az 1.4T, de 5 gangos váltó milyen?
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173720 üzenetére
Nem is astra-ban van.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173724 üzenetére
Tudom, de Opel motor és váltó az is.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tothgera30 #173755 üzenetére
Nem feltétlenül . Ez egy alap autó . Nincs automata klíma , könyöktámasz , talán még bőrkormány sincs . A motor is alap motor .
Kollégám most cserélte le a 7 éves Fiestáját egy Ecosportra . 15009 km volt a Fiestában !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #173827 üzenetére
Az attól függ, mennyi gyerek van tervbe. Két gyerekhez már kicsi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Tothgera30 #173827 üzenetére
Ez a hirdetés tele van hülyeségekkel. Egy csomó minden nincs benne ami fel van sorolva felszereltségnek.
Amúgy a kocsi nagyon jó de inkább kombiba ajánlom. Az 5 ajtós két embernek elég max.
Városba ezeknél jelenleg nincs jobb választás. (kivéve a tisztán elektromos) Hosszú utakra is kiváló, mert csendes és kényelmes. 10 évig hosszabbítható a hibrid garancia ami egyben assistance is. Ez mindössze évi 4800 ft. Nehéz ezeknél az 1.8 HSD motoroknál megbízhatóbbat találni. Egy nagyon kiforrott konstrukció. Gond nélkül elmennek fél millió kilométert is akár.A konkrét linkelt példányt mondjuk nem venném meg. Ez egy valódi executive eleje tényleg ledes fényszórókkal. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #182634 üzenetére
de, csak annyibol nem fog kapni csak sulyos evekkel oregebbet meg 1.5x annyi km-l a belében
tullihegett aru nemet vas 20+ evesen tobbe kerul ennel a magyar hasznalt autopiac sajatossagai miatt
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen