- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- CPU léghűtés kibeszélő
- OLED TV topic
- UHD filmek lejátszása
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
Először is gratulálunk a gyarapodáshoz!
Én sajnos nem sokat tudok a mondeókról, de eddig a cikkek legnagyobb része dicsérte.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
Apám céges autója egy 2011. őszi darab, 5 ajtós, 140 lóerős dízel, Titanium felszereltséggel. 73e km van eddig benne, vegyes használatban megy (autópálya, Budapest, országút - Vác-Szfvár gyakorlatilag napi szinten). Prémium üzemanyag nélkül az átlagfogyasztás 6-6.5 között jön ki, persze ebben nincs vadulás, de nem is igényli az autó. Eddig semmi hibát nem produkált, hidegben is könnyen indul, nem zörög, nem nyöszög, egyedül a műszerfal középkonzolja tud megszólalni nyomásra. Kopás amúgy ennyi idő után abszolút nem érződik rajta, vagyis csak a vezetőoldali ajtó behúzóján látszik a használat. Váltó, fék, kormány, futómű teljesen okés, nagyon stabilan fut, de nem dobál. A sebességet abszolút nem érezni benne, nagyon jó a hang- és rezgésszigetelése, ezzel vigyázni kell. Magasabb fordulaton a motor hangja azért beszűrődik, de alapvetően nem kell kipörgetni. A motor úgy 1700 körül kezd éledni, alatta nagy a turbólyuk. Városi araszolásnál zavaró, hogy óvatosan kell bánni a kuplunggal, különben nagyot tud rántani a kasztnin, A beltér hatalmas, hátul a lábaknak marha nagy hely marad. Tolatni nem túl kellemes vele, nehezen érezni a hátulját, a nagy tengelytáv miatt szűkebb parkolókban meg lehet vele szenvedni. Télen a meleg viszonylag későn érkezik meg, rövidtávú használatoknál ez nem túl szerencsés, kell úgy 10km, mire érezhetően nyomja a meleget. Mivel fiatal az autó, hosszútávú tapasztalatot sajnos nem tudok mondani a megbízhatóságról, de maga a konstrukció szerintem olyan, hogy nem igazán lehet belekötni. Én szeretem, mert van egy kis romboló érzet benne. Egyedül akkor nem ajánlanám, ha inkább városban használnád.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
szerintem a flottaautóktól egyáltalán nem kell tartani, ebben nem értek egyet montoyával. ezek a kocsik megkapták mindig a kötelező szervizeket, márkaszervizben, folyamatosan ellenőrizve vannak, nincs az, hogy kigyullad valami lámpa, aztán majd két hét múlva fizu után elviszem szervizbe. nekünk egyszer volt ilyen, motorhibát jelzett, másnap reggel itt voltak a kocsiért, délutánra meg készen is volt. plusz nem hiszem, hogy amikor 3 évesen cserélik a flottát, 90-120k km-ekkel, akkor a flottakezelő nekiáll az ilyen relatíve alacsony futásteljesítményű autókból 200 db-ot visszatekerni és ahogyan a cikkben is írják, semmi baj nincsen a 2.0 tdci-vel sem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"