Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Qru #182571 üzenetére

    For The Record: a Subaru cégcsoport (nem csak az autógyártó, hanem a komplett cégcsoportnak, ami autók mellett főleg katonai gyártó és repülőgép-alkatrész beszállító) legnagyobb részvényese 20%-os aránnyal a Toyota, volt is belőle hirig, hogy a Toyota be akar(ta) kebelezni a céget.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Tin

    veterán

    válasz Qru #182571 üzenetére

    Persze, mint írtam, üzletileg értem, de mivel én vagyok az egyik a kettőből, nekem csalódás.

    A 4-5 év persze hogy az EU nyugati felén igaz, de az EU nyugati fele gyárt autókat, és nem a keleti. Ők nem foglalkoznak azzal, mi lesz 150e km után. A japánok nem így gondolkoztak, de most meg csak kullognak a többiek után. A Toyota csinált egy zsír hibrid hajtást, de annak is vége lesz, mert hamarosan elektromos lesz minden...

    Épp ezért igen, lemaradtak a japánok. És azt hiszem, hogy a következő időszakban a dízel fog gyorsan kihullani, és aztán a benzines is, utoljára pedig a hibrid. Ha pedig lesz rendes hatótávú és élettartamú aksi és/vagy elfogadható töltési idő, belefésülve az önvezetést és az intelligens forgalomszervezést, akkor annyira nem is meglepő, ha nem feszül meg a "nyugat" az ilyen-olyan szupermegbízható autók gyártásával. Az átmeneti időre ez már tökmindegy, és ezt ők is tudják.

    Egy dologban viszont pontosan a nyugati kocsik járnak elöl: kényelem, használhatóság, célcsoportnak megfelelés. Mert azért az baromira nem mindegy, miben és hogyan utazod le azt a távot. Ebben a japánok mindig le voltak maradva, a Tesla meg elég hátul kullog.

Új hozzászólás Aktív témák