Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Atomgeszi #144271 üzenetére

    Nem, az 1.6 Stilo jobb, a 76kw-os, azt még nem fojtja az euro norma. Már ha egyszer rendbe rakod a motorvezérlőt, és átrakod más helyre, emiatt azt nem meri ajánlani senki. A kezét, lábát eltörném annak, aki a motorvezérlőt a hengerfejre csavarozta. Én már forrasztottam a fateréban, és most megint kezdi a cirkuszt, pedig minden jól ment, amíg nem kellett a kábeleket levenni a termostat csere miatt.

    Fater szereti... Kettesben megy 100-al. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Integrale

    veterán

    válasz Atomgeszi #144271 üzenetére

    Nem a Stilot emeltem ki, hanem a motort. Az 1.4 a jobb motor benzinesek kozul, dizelbol kb mindegy, legtartosabb es kevesebb hibaforrasu az 1.9 jtd 80 loval, abban nincs kettostomegu.

    Magus2: jobb motor az 1.6? Ez mar nem a Delta/Bravo fele 1.6-os.

    Kdavid94: az 1.4 T-Jet az egyik legjobb kisturbos. Nincs igazan nyugje, 120 es a 150 lovas kozott van hardveres elteres is, de birja a gyengebbik az erosebb teljesitmenyszintjet. (500 Abarthban 200+ lovasok is vannak).
    Futorendszerben van gyengesege, ezt orokolte a Stilotol, leptetomotorok megallnak, igy nem tudod szabalyozni az aramlat helyet. Uj draga, de van felujitokeszlet is hozza, azzal egesz olcson meguszhatod, errol van info a Bravo clubban.
    Valamelyik szivo motornak pedig a vizpumpaja szivargott, azt viszont mar biztos cserelte az elozo tulaj.
    1.8-as Stiloban a vezerlesmodosito lesz gyengepont, ugyan az mint az Alfakban es Lanciakban, jo minosegu olajjal es gyakori cserevel ket szett vezerlest kibir, de ha hasznaltkent veszed, akkor azonnal csere minden komponens, ami 120e Ft also hangon.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák