Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz m3tr0 #101122 üzenetére

    hat en nemtom, de a motorba is amit belocsoltak meg a gyari allapotahoz kepest, es benzinnel 280lobol lett E85-l 330lo..., kivancsi lennek ehhez a motorhoz van-e Nismo ECU remap, es azzal a gyari 3.5 v6-s motor mennyi paripa lenne, egy csavar vagy alatet kilazitasa vagy csereje nelkul is, gyariban
    penzszivattyu ez csak igy

    esszel csinalva fele ennyit nem szopott volna vele, meg lenne kenyelmes 450lo meg 500Nm, meg nem hegyezve is

    kelett volna ra ket kisebb csiga, nem kell szetfujni es alulrol huz vele revlimitig, szetforgani sem kell meg a valtoval harcolgatni, hogy bent tartsa a "jo" savban a motort, 2200-2500rpm felett barhol ralepne a gazra: "megy"

    a kovicucc ahhoz is pontosan ugyanennyi lett volna -a dugo mas CR-l keszul...-, de nem kell a ITB-kkel szenvedni, meg annak az agyhalal szintu beallitasaval sem, meg a tuteken a lobogo zoknikkal, amiket leszaggat a motor meg a menetszel...

    nem kell atesni a lo tuloldalara sem, ahogy megalomanias crxforumon megy, ahol FWD-re 500loeros autot akar csinalni vmelyik mar, mert egy 250-300loeros az mar frutti jatekauto csak -nem mintha ahhoz sem kene atlag feletti vezetesi tudas mar, meg nem lehet vele qrva nagyot zakozni...-, es akkor az o cerkaja lesz a legnagyobb, hogy neki 200-g kapar, es 5-.ben mar tud ugy gyorsitani, hogy letapad a kerek

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák