- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216401 üzenetére
Árulni árulhatja bármennyiért, a kérdés, hogy mennyiért akad rá tényleges vevő. DSG-nél is beindult a rossz hírverés (nem teljesen alaptalanul). Meglátjuk hova fut ki, azért még nem olyan régi konstrukció ez.
De fordítva is működik, ott a Laguna 3 pl tök jó autó. Mégis sokkal olcsóbb mint a hasonló német autók. Mert a Francia kocsik szarok az a tévhit. KIA meg megbízható. Pedig abból is van szr, pl az általad említett GDI.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
Ha automatavaltoson vizsgazol akkor nem is vezethetsz csak automatavaltos kocsit. Lesz egy kulon bejegyzes a jogsidban rola.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216435 üzenetére
Ami nem az Accord-ból és/vagy Cvicből való benne az nehéz/költséges beszerezni. Amúgy patent autó. Itt egy nagyon jó összefoglaló típusteszt, érdemes megnézni: Honda FR-V használt teszt
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216449 üzenetére
Huzd hatra ujra es vissza rakja D-be. A Superbunkben sokat hasznaltam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216454 üzenetére
Nem, nem ugyanaz, a váltón aktiválod az igazi sport módot. A másik azt hol aktiválod? Nekem még a tempomatot lehet eco/comfot/sportba rakni (ez azt jelenti, hogy az előre beállított értéket milyen gyorsan érje el).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216528 üzenetére
Ha muszakin atmegy azt az okamanyiroda nem biralhatja felul. A kerdes, hogy atmegy-e muszakin vagy sem. A bukott muszaki alapjan nem.
Illetva ha megis attolod attol meg barmelyik sarkon leveheti a rendor a rendszamod ha lathatoan hulla a kocsi. Engedd el inkabb.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216535 üzenetére
1: nem vennem meg muszakival sokkal tobbert eladna. Sanszosan masodajar okosmuszakin ment at.
2: haegalaisan atmegy a muszakin, ahova te viszed es az okamanyirodaban is atirjak akkor elvileg ok. Egyutt elviszitek muszakira onnan az okamanyirodaba ha atirjak akkor kifizeted ott helyben.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #216579 üzenetére
Remelem komoly, mert viccnek egy kicsit durva lenne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216582 üzenetére
Ja azok csak vezetői profilok, a teljesítményre nincs hatással. Váltón használd a Sport módot, attól lesz fickósabb a gép.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216584 üzenetére
Kormányzás közvetlensége, gázpedál reakciója, a csillapításon állít ha DCC-s a futómű.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #216618 üzenetére
NAV által lefoglalt majd megvettet simán forgalomba lehet helyezni, haver is így vett kocsit. Együtt hoztuk el a telepről. Bankos autó/lízenges autó ugyanez.
Ott inkább vmi egyéb stikli lehetett, pl műszaki ok vagy ikresítéshez lett felhasználva...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz adalbert1 #216696 üzenetére
Kamiq (és a Scala is) most kap faceliftet, érdemes vmi keményebb alkuval próbálkozni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216851 üzenetére
Ha a kenési köre úgy van megtervezve, ha agyártó engedi a 0W20-as olajat akkor csak előnye van (könnyebben pumpálható kevésbé fogja vissza a motort, kevesebb a fogyi és a CO2 kibocsátás, gyorsabban épül fel az olajnyomás és gyorsabb is kering az olaj ezáltal jobban is hűt (az olaj nem csak ken hanem a motorhűtésben is segít).
Esetleg nagy melegben versenypályás használat mellett el lehet melegíteni a vékonyabb olajat, kb ennyi a hátránya.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216855 üzenetére
4 év alatt 20 ezer? Akkor ez vagy garázsdísz volt vagy sok rövidtávot mentek vele. Ha utóbbi akkor az nagy baj, mert pont hidegen nem megfelelő a kenés amikor a legjobban kopik a motor, amikor a legfontosabb lenne.
Ha megkopott akkor azon már csak a felújítás segít. Vagy a még sűrűbb olaj, azt nem fogja enni egy ideig de az tüneti kezelés csak.
Igen régi rossz berögződés, hogy egy sokat futott motorba vastag olaj kell. Nem nem kell, azzal csak ártanak neki.
Sehonnan, ezért nagy lutri a használt autó vásárlás.
Ha gázos akkor lassabban szennyeződik el az olaj mint benzines üzemben de sajnos ez a helytelen viszkozitásválasztást nem befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216898 üzenetére
Oda alacsony hamu tartalmú olaj kell igen, arra figyelni kell. Egy régebbi benzinesnél nagyobb a mozgástér én pl évekig használtam A3/A5 helyett C2/C3-as olajat. Fordítva már nem lenne oké.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216873 üzenetére
Pályán én is sokat használtam a radaros tempomatot. Sávtartóval kvázi önvezet az autó, kényelmes. Superb-el pl lementem Pestről Debi-be hogy nem kellett pedálhoz érnem és belekormányoznom sem.
Akksi csere utána váltó szoft alapállapotba áll, azért viselkedik másként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #216998 üzenetére
Nem, hétköznap délelőtt (céges ügyben mentünk le).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor egy GTD volt ami hazai volt és megtekintésre érdemesnek tűnt a hirdetés alapján. Lementünk Kecsóra megnézni de nagy csalódás volt. Belül oké volt, kívül szó-szó. Egy vadkár miatt volt javítva az eleje nem vmi jó minőségben. Aztán felnyitottuk a géptető, levettük a motorról a felső burkolatot és konkrétan tocsogott az egész motor a gázolajtól. Szóval lecsuktuk és otthagytuk a 'csába. Végül Passat lett ugyanazzal a motorral (CFGB).
Jah ha GTD-t nézel: a CBBB motoros sem gáz (nekünk ilyen volt a Passatunkban) de inkább CFGB-set keress.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #217004 üzenetére
A váltó szoftvere.
Alapállapotba áll ilyenkor (resetelődött), ez néha amúgy sem árt mert ilyenkor újra tanulja a kuplungok fogáspontját is. Menni kell vele jó pár km-t most tanulni fogja egy darabig a vezetési stílusod aztán olyan lesz mint volt (ha csak nem változott a vezetési stílusod).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #217066 üzenetére
Kar, pedig ez mar belulrol is vallalhato kinezetu.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #217069 üzenetére
Nem ez GM fejlesztés és bajos tud lenni vezérlése ha nem megfelelő olajat kapott.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #217077 üzenetére
10 évig kötelesek biztosítani az alkatrészellátást, szóval annyira nem kell kapkodni.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Marvel Snap
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen